• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Jag menar helsvart, inte det där konstigs randiga. :) Hmm, nu när du säger det så! Lumen kan man ju undra, lär se skumt ut om den är röd men lyser blått.
Polkagrisen växer på mig haha, kul med lite nytänk ändå även om kolfiber kanske är aningens 740-raggare. Är sjukt nyfiken på vikten.
Ja, jag vet inte heller hur det där kommer se ut men vi får väl avvakta lite och se innan vi hissar eller dissar. Tror dock inte Squale kört med BGW09 förut men jag kan ha fel

Polkagrisen växer på mig haha, kul med lite nytänk ändå även om kolfiber kanske är aningens 740-raggare. Är sjukt nyfiken på vikten.
Ja, jag vet inte heller hur det där kommer se ut men vi får väl avvakta lite och se innan vi hissar eller dissar. Tror dock inte Squale kört med BGW09 förut men jag kan ha fel
Är också väldigt nyfiken, ska bli kul att se! Det enda jag egentligen inte gillar med den är att den är fashion och inte tool, utseendet andas inte precis Squale-DNA.

Tror inte att jag har sett en Squale med BGW09 och jag har inte heller sett någon 1521a med dubbelsidig AR eller keramiskt vridringsinlägg så det är också nytt. :)

• Like
Reactions: v0n
Hård!
Har 1521 på köplistan men svårt att bestämma vilken.
Denna tål att tänkas på.

Helt off topic:
Ert system som tar fram förslag på "liknande produkt" behöver nog trimmas in lite...
upload_2020-3-1_21-1-37.png
Jag vet, har sett det själv, skall be teknikern kolla på detta:)

Hade varit kul att se baksidan. Ser ut som att man filat på inlägget för att få det att passa i vridringen, det är inte helt centrerat. Jag skulle nog vilja påstå att det är ett hopplock.
Snyggt plockat det där med vridringen. Avstånden för markeringarna mot centrum skiftar väldigt mycket.

Tillbaka
Topp