Jag ser Eddie Ojedas gitarr framför mig
![Hilarious :hilarious: :hilarious:](/styles/baisik/xenforo/smilies/hilarious.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag ser Eddie Ojedas gitarr framför mig
Den var väl iofs rosa va?Jag ser Eddie Ojedas gitarr framför mig![]()
Tycker att urtavlan på Liv-modellen är fantastiskt lik tavlan på Supermannen.Finns det två olika militaire avsedda för olika marknader eller är en version nyare än den andra? Det finns ett par hemsidor i USA som säljer en variant som skiljer sig genom att tex. ha annan bezel, andra index, ruta runt datumet m.m. och som jag personligen tycker är mycket snyggare. Jag hittade en recension från 2018 där det nämndes att det var den senaste versionen av många och att den har funnits i andra varianter tidigare men kan den verkligen ha utgått och blivit ersatt sedan dess?
![]()
![]()
Den var väl iofs rosa va?![]()
Ja, ganska likt. Inspirationen till LIWs modell:Tycker att urtavlan på Liv-modellen är fantastiskt lik tavlan på Supermannen.![]()
Inte helt olikt Squalen!
Ja, förutom att det inte var Squale som gjorde originalet...Tycker Squale fått till denna variant riktigt bra
![]()
Ja, förutom att det inte var Squale som gjorde originalet...![]()
Ja, om man ens hittar en sån Bathyscaph i bra skick så får man leva på knäckebröd resten av året.Nä, det är klart, men de har så mycket kopplingar märkena emellan så för mig är det helt ok. Bra budgetalternativ![]()
Det priset är inget annat än barocktJo så är det, såg denna på insta, därför la jag upp bilden. 11 000 Euro...
https://www.awco.nl/shop/icons/rare-finds/blancpain-bathyscape/
Som sagt...Jo så är det, såg denna på insta, därför la jag upp bilden. 11 000 Euro...
https://www.awco.nl/shop/icons/rare-finds/blancpain-bathyscape/
Om en vecka kan jag byta till mig en sådan mot en flaska isländsk handsprit.Som sagt...Men fina är de.
![]()
Haha, ändå en bra deal.Om en vecka kan jag byta till mig en sådan mot en flaska isländsk handsprit.
Om eländet fortsätter breda ut sig i samma (eller eskalerande) takt, förutspår jag att landsgränserna framöver blir bevakade/skyddade som i Resident Evil 'Extinction'Haha, ändå en bra deal.![]()
Spännande värre!Om eländet fortsätter breda ut sig i samma (eller eskalerande) takt, förutspår jag att landsgränserna framöver blir bevakade/skyddade som i Resident Evil 'Extinction'
![]()
Så sjukt nervös nu...
Världens största/prestigefyllda hundutställning idag!
Wish us luck!
![]()
PS, provade den här igår så OWG Mars gick åt skogen... men då kan jag ju skicka iväg Nero till @Jbagen och få på ringen och kronan nästa vecka!
![]()
Denna är sjukt fin alltså, har aldrig köpt en vintage klocka pga jag har lite annat inköpspris på nya men är sjukt sugen på din variant, framförallt med de vita gummit.Trevlig söndag på er alla Squale-galningar
![]()
Hur gick det idag då? Min hund kan sitt, thats itTudor Pelagos LHD är en riktigt bra klocka på alla vis. Du kommer bli nöjd med den om du köpte den?
Inget köp men nu vet jag att jag vill ha enTudor Pelagos LHD är en riktigt bra klocka på alla vis. Du kommer bli nöjd med den om du köpte den?
Det gick finfint men inga pokaler elr så med hemHur gick det idag då? Min hund kan sitt, thats it
Tack så mycket, verkligen som små vackra juveler i jämförelse med nyproducerat även om de fyller en mer praktisk funktion såklart.Denna är sjukt fin alltså, har aldrig köpt en vintage klocka pga jag har lite annat inköpspris på nya men är sjukt sugen på din variant, framförallt med de vita gummit.