Jag var lite sugen på att göra en blue soleil med bund bezel. Frågan är om det flyger irl?Den är också sjukt cool men han menar denna:
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag var lite sugen på att göra en blue soleil med bund bezel. Frågan är om det flyger irl?Den är också sjukt cool men han menar denna:
![]()
Flyger som fasen!Jag var lite sugen på att göra en blue soleil med bund bezel. Frågan är om det flyger irl?![]()
Ja, den är riktigt härlig tycker jag.Atmos 60(?) längst till höger är jävligt fin också..![]()
Är ju samma tavla så det lär bli grymt!Jag var lite sugen på att göra en blue soleil med bund bezel. Frågan är om det flyger irl?![]()
Flyger som fasen!
Do it!![]()
Då är frågan... matt eller polerad boettÄr ju samma tavla så det lär bli grymt!
Red passion med svarta visare var ett av mina alternativ innan jag beställde min Militaire.Annars fanns även denna tanken fast med svarta visarna som @Silverglantz ev. skulle avyttra.. även red passion är lite cool..
![]()
![]()
Haha den kanske jag väntar med ett tagDu vet om att det finns Squale i 18k guld va?
De finns i tråden kan jag upplysa herrn omHaha den kanske jag väntar med ett tag![]()
Verkar såDet är en bra inkörsport. Nu kommer det bara att rulla på...![]()
Där ser manDe finns i tråden kan jag upplysa herrn om![]()
Är det sant? Fan vad coolt. Finns bilder längre bak?De finns i tråden kan jag upplysa herrn om![]()
Jajamensan, det är bara att letaÄr det sant? Fan vad coolt. Finns bilder längre bak?
Blir nog bra vilket som tror jag.Då är frågan... matt eller polerad boett![]()
Helrätt! Kan inte se varför man skulle vara kritisk mot den här klockanLite bilder på Squale T-183 var lite skeptisk först men den här är sjukt trevlig.![]()
![]()
![]()
![]()
Polerad! Maximal bling!Sitter och kikar på 1521 för framtida köp. Vilken finish är att föredra? Såklart personligt men tänkte höra vad proffsen har att sägaalltså brushed eller polished.
Jag dras nästan mer mot den matta.
![]()
![]()
Efter att ha kollat en jäkla massa på youtube och läst era kommentarer här så överväger jag nog också den polerade, mest för tavlan ser ut att ha mer effektPolerad! Maximal bling!
Spegelblank rehaut och sunburst i tavlan. Det skiner och speglar sig åt alla håll. Fantastisk klockaEfter att ha kollat en jäkla massa på youtube och läst era kommentarer här så överväger jag nog också den polerade, mest för tavlan ser ut att ha mer effekt![]()
Du kan alltid komplettera med en matt tavla.. Tycker båda fungerar i en blank boett men det är ju inte riiiiktigt samma känslaEfter att ha kollat en jäkla massa på youtube och läst era kommentarer här så överväger jag nog också den polerade, mest för tavlan ser ut att ha mer effekt![]()
Äsch ids nog inte krångla till detDu kan alltid komplettera med en matt tavla.. Tycker båda fungerar i en blank boett men det är ju inte riiiiktigt samma känsla
![]()
![]()
![]()
Sattana va bra det ser ut, blir exremt sugen på den modellen.Du kan alltid komplettera med en matt tavla.. Tycker båda fungerar i en blank boett men det är ju inte riiiiktigt samma känsla
![]()
![]()
![]()
Du kan alltid komplettera med en matt tavla.. Tycker båda fungerar i en blank boett men det är ju inte riiiiktigt samma känsla
![]()
![]()
![]()
KÖP!Sattana va bra det ser ut, blir exremt sugen på den modellen.
Jag säger polerad! Och behåll den sen, den blir bara trevligare med lite repor på både boetten och bezelringen likt @MaBr :s 1521Sitter och kikar på 1521 för framtida köp. Vilken finish är att föredra? Såklart personligt men tänkte höra vad proffsen har att sägaalltså brushed eller polished.
Jag dras nästan mer mot den matta.
![]()
![]()
Det lutar åt den! Bra sugen på att klicka hem den redan nu men är nog bäst att vänta till jag blivit av med annat förstJag säger polerad! Och behåll den sen, den blir bara trevligare med lite repor på både boetten och bezelringen likt @MaBr :s 1521![]()
Ser oerhört trevlig ut! Funderar isåfall på ett orange gummi för att maxa sommarlookenJäkla trevlig klocka alltså![]()
![]()
![]()
Borealis kanske?Ser oerhört trevlig ut! Funderar isåfall på ett orange gummi för att maxa sommarlooken![]()
Orange är bra! Vitt kan nog se ganska coolt ut också.Ser oerhört trevlig ut! Funderar isåfall på ett orange gummi för att maxa sommarlooken![]()
Vitt kan nog vara jäkligt läckert! Frågan är bara hur länge det håller sig vittOrange är bra! Vitt kan nog se ganska coolt ut också.