• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Den är också sjukt cool men han menar denna:
ba1d67ab2eac5cde94bdaab390ac7887.jpg
Jag var lite sugen på att göra en blue soleil med bund bezel. Frågan är om det flyger irl?
1584203642415_1521-Blue-Soleil-Bund.jpg

Sitter och kikar på 1521 för framtida köp. Vilken finish är att föredra? Såklart personligt men tänkte höra vad proffsen har att säga ;) alltså brushed eller polished. :) Jag dras nästan mer mot den matta.
D8F73D19-4562-4661-A2F4-E475841AE2B2.jpeg
37D666DB-2035-4FB6-A460-87406CCD2222.jpeg
Jag säger polerad! Och behåll den sen, den blir bara trevligare med lite repor på både boetten och bezelringen likt @MaBr :s 1521 :)

Jag säger polerad! Och behåll den sen, den blir bara trevligare med lite repor på både boetten och bezelringen likt @MaBr :s 1521 :)
Det lutar åt den! Bra sugen på att klicka hem den redan nu men är nog bäst att vänta till jag blivit av med annat först :) Har även en g-shock på ingång :angel:

edit: men känner jag mig själv rätt så är det inte helt omöjligt att den beställs redan innan :p

Tillbaka
Topp