Crane
Silver
Jäkla trevlig klocka alltså![]()
![]()
![]()
jäklars vad bra den är!Borealis kanske?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäkla trevlig klocka alltså![]()
![]()
![]()
jäklars vad bra den är!Borealis kanske?
![]()
Vilket föredrar du till den klockan, borealis eller squales? Har för mig att jag såg någon bild att du hade båda men kan ha felBorealis kanske?
![]()
Jag går i exakt samma tankar!Vilket föredrar du till den klockan, borealis eller squales? Har för mig att jag såg någon bild att du hade båda men kan ha felgår som sagt även jag i köptankar på denna och tänkte då ha ett svart och ett orange gummi.
Helt rättJag går i exakt samma tankar!![]()
Vilket föredrar du till den klockan, borealis eller squales? Har för mig att jag såg någon bild att du hade båda men kan ha felgår som sagt även jag i köptankar på denna och tänkte då ha ett svart och ett orange gummi.
På förstaplatsen kommer helt klart Borealis, jag tycker att det är riktigt bra på den klockan och det jag använder mest. Med det sagt så kör jag både Squales orangea och svarta gummin, Geckota-mesh, Squales läder, orange Erika's MN-strap och orange nato. Allt klär en skönhet!Jag går i exakt samma tankar!![]()
Tack för detPå förstaplatsen kommer helt klart Borealis, jag tycker att det är riktigt bra på den klockan och det jag använder mest. Med det sagt så kör jag både Squales orangea och svarta gummin, Geckota-mesh, Squales läder, orange Erika's MN-strap och orange nato. Allt klär en skönhet!![]()
Japp, det är alltid bra att ha lite att byta med. Blir ju som en ny klocka varje gång.Tack för detdå är det bara att klicka hem lite blandat helt enkelt
![]()
Japp, det är alltid bra att ha lite att byta med. Blir ju som en ny klocka varje gång.![]()
Har försökt leta hur historian började med den här?TGV har visst varit prenumererad i typ, 1,5 år nu men idag är första gången han kommenterar, skoj
![]()
Och ett wristshot idag
Det började med att Squales marknadsföringsansvarige mailade mig i Oktober och frågade om jag var intresserad av att testa deras nya 1521:a. I December kom den, de säger att det är en "final prototype", så en prototyp tillverkad med maskineriet som också sedan används i vanlig produktion. Sedan dess har jag skype:at med honom och Andrea och pratat lite om klockan och de bad mig ge dem kritik, feedback och gärna nya idéer om jag hade några. Och så har jag så klart tagit lite bilder och så som jag nu gett dem tillåtelse att använda och så klart videon på YouTube, kommer nog fler när det blir bättre väder.Har försökt leta hur historian började med den här?
Är det en prototyp du har?
Hur kom du över den eller är du delaktig i designen?![]()
Ok fasen va kulDet började med att Squales marknadsföringsansvarige mailade mig i Oktober och frågade om jag var intresserad av att testa deras nya 1521:a. I December kom den, de säger att det är en "final prototype", så en prototyp tillverkad med maskineriet som också sedan används i vanlig produktion. Sedan dess har jag skype:at med honom och Andrea och pratat lite om klockan och de bad mig ge dem kritik, feedback och gärna nya idéer om jag hade några. Och så har jag så klart tagit lite bilder och så som jag nu gett dem tillåtelse att använda och så klart videon på YouTube, kommer nog fler när det blir bättre väder.
Tack. Bra val. De andra 1521-orna är också grymma, men den här är lite unik så det är roligare. Sen kan man alltid skaffa en till 1521:a. Jag ska nog köpa en blå sunburst 1521:a igen, till sommaren kanske.Ok fasen va kul
Jag såg din video på tuben riktigt bra.
Och dina bilder här och suget blev väldigt stort så jag gjorde en beställning.
Tanken va en annan 1521 men denna är ju riktigt go.
Ja den är fantastisk och lite av en ikon.Tack. Bra val. De andra 1521-orna är också grymma, men den här är lite unik så det är roligare. Sen kan man alltid skaffa en till 1521:a. Jag ska nog köpa en blå sunburst 1521:a igen, till sommaren kanske.![]()
Bara att köpa, @Jbagen är mannen bakom Zackrissons.Nu har jag fått iväg en klocka och är därför närmare en beställning av 1521Var är lämpligast att köpa ifrån ?
Såg Zackrissonsur har den den i lager, enligt hemsidan iaf, även en tusenlapp billigare än squale.se om man använder sig av rabattkoden.
Tankar och erfarenheter ?![]()
Den är riktigt braTaget! Blev denna![]()
![]()
Grattis! Den är helgrymTaget! Blev denna![]()
![]()
Den är riktigt bra![]()
Blir en grym kompis till 1545 pepsin till sommaren!Grattis! Den är helgrym![]()
Grymt bra kombo till sommaren!Blir en grym kompis till 1545 pepsin till sommaren!Får nog komplettera med ett mindre skrikigt band också men föll direkt för det orangea så blev det
![]()
Ja den klockan passar med alltBlir en grym kompis till 1545 pepsin till sommaren!Får nog komplettera med ett mindre skrikigt band också men föll direkt för det orangea så blev det
![]()
Fasen va kul, grattis. Ska väl trycka på knappen jag med snartTaget! Blev denna![]()
![]()
Haha, du får det att låta som att jag läxade upp dig.Ja den klockan passar med alltSpanar med på Squale, äger ingen. Fick en rejäl undervisning av @MaBr för ett tag sedan. Får se när det blir en, har så mkt jag vill prova
![]()
Precis din stil ju, alltid massa uppläxande. Vågar inte annat än att bara hålla med när du säger någotHaha, du får det att låta som att jag läxade upp dig.![]()
Snyggt! Bra val! Då är du snart redo att möta våren.Taget! Blev denna![]()
Meh, jag är ju snäll!Precis din stil ju, alltid massa uppläxande. Vågar inte annat än att bara hålla med när du säger något![]()
Kunde inte ha gjort ett bättre val!Taget! Blev denna![]()
![]()
Du är alltid snäll och ställer alltid upp när någon undrar över någotMeh, jag är ju snäll!För det mesta..!
![]()