• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Jäkla trevlig klocka alltså :)
IMG_20190531_183041382_HDR.jpg
20190516_150851.jpg

jäklars vad bra den är!

Vilket föredrar du till den klockan, borealis eller squales? Har för mig att jag såg någon bild att du hade båda men kan ha fel :) går som sagt även jag i köptankar på denna och tänkte då ha ett svart och ett orange gummi.

Jag går i exakt samma tankar!:)
På förstaplatsen kommer helt klart Borealis, jag tycker att det är riktigt bra på den klockan och det jag använder mest. Med det sagt så kör jag både Squales orangea och svarta gummin, Geckota-mesh, Squales läder, orange Erika's MN-strap och orange nato. Allt klär en skönhet! :D

På förstaplatsen kommer helt klart Borealis, jag tycker att det är riktigt bra på den klockan och det jag använder mest. Med det sagt så kör jag både Squales orangea och svarta gummin, Geckota-mesh, Squales läder, orange Erika's MN-strap och orange nato. Allt klär en skönhet! :D
Tack för det :D då är det bara att klicka hem lite blandat helt enkelt ;)

Har försökt leta hur historian började med den här?
Är det en prototyp du har?
Hur kom du över den eller är du delaktig i designen?:)
Det började med att Squales marknadsföringsansvarige mailade mig i Oktober och frågade om jag var intresserad av att testa deras nya 1521:a. I December kom den, de säger att det är en "final prototype", så en prototyp tillverkad med maskineriet som också sedan används i vanlig produktion. Sedan dess har jag skype:at med honom och Andrea och pratat lite om klockan och de bad mig ge dem kritik, feedback och gärna nya idéer om jag hade några. Och så har jag så klart tagit lite bilder och så som jag nu gett dem tillåtelse att använda och så klart videon på YouTube, kommer nog fler när det blir bättre väder.

Det började med att Squales marknadsföringsansvarige mailade mig i Oktober och frågade om jag var intresserad av att testa deras nya 1521:a. I December kom den, de säger att det är en "final prototype", så en prototyp tillverkad med maskineriet som också sedan används i vanlig produktion. Sedan dess har jag skype:at med honom och Andrea och pratat lite om klockan och de bad mig ge dem kritik, feedback och gärna nya idéer om jag hade några. Och så har jag så klart tagit lite bilder och så som jag nu gett dem tillåtelse att använda och så klart videon på YouTube, kommer nog fler när det blir bättre väder.
Ok fasen va kul :)
Jag såg din video på tuben riktigt bra.
Och dina bilder här och suget blev väldigt stort så jag gjorde en beställning.
Tanken va en annan 1521 men denna är ju riktigt go.

Ok fasen va kul :)
Jag såg din video på tuben riktigt bra.
Och dina bilder här och suget blev väldigt stort så jag gjorde en beställning.
Tanken va en annan 1521 men denna är ju riktigt go.
Tack. Bra val. De andra 1521-orna är också grymma, men den här är lite unik så det är roligare. Sen kan man alltid skaffa en till 1521:a. Jag ska nog köpa en blå sunburst 1521:a igen, till sommaren kanske. :)

Nu har jag fått iväg en klocka och är därför närmare en beställning av 1521 :) Var är lämpligast att köpa ifrån ?
Såg Zackrissonsur har den den i lager, enligt hemsidan iaf, även en tusenlapp billigare än squale.se om man använder sig av rabattkoden.
Tankar och erfarenheter ? :)

Nu har jag fått iväg en klocka och är därför närmare en beställning av 1521 :) Var är lämpligast att köpa ifrån ?
Såg Zackrissonsur har den den i lager, enligt hemsidan iaf, även en tusenlapp billigare än squale.se om man använder sig av rabattkoden.
Tankar och erfarenheter ? :)
Bara att köpa, @Jbagen är mannen bakom Zackrissons. :)

Tillbaka
Topp