• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Kunde inte ha gjort ett bättre val! :)

Jäklar vilket drag det har blivit i den här tråden för övrigt. Från att det går tre-fyra dagar mellan att någon postar i tråden till att någon har köpt en Squale nästan varenda dag. Så sjukt härligt! :D
Jag tycker det är kul att det läggs tid och bilder på Squale här istället för microtråden. Lättare att hänga med här :happyhappy:

Du är alltid snäll och ställer alltid upp när någon undrar över något :) Uppskattas nog av oss allihopa :) Det är ju därför vi är här, inte som i vissa av de andra trådarna där man blir ignorerad om man undrar något.
Gör mitt bästa, det är ju kul att man kan hjälpa till. Jag tycker att det är det som gör forumet så trevligt. :) Håller med om att det minst sagt är lite kyligt och på gränsen till fientligt i vissa trådar men de brukar jag hålla mig borta från. :meh:

Jag tycker det är kul att det läggs tid och bilder på Squale här istället för microtråden. Lättare att hänga med här :happyhappy:
Ja, det är bra tryck i den tråden och inte alltid så lätt att hänga med. Jäkligt mysig tråd dock! :) Jag ska försöka köra mer i den här tråden framöver med mina Squale, är också skyldig till att slänga upp dem i micro-tråden istället. :bag:

Fasen va kul, grattis. Ska väl trycka på knappen jag med snart ;)

Snyggt! Bra val! Då är du snart redo att möta våren.

Kunde inte ha gjort ett bättre val! :)

Jäklar vilket drag det har blivit i den här tråden för övrigt. Från att det går tre-fyra dagar mellan att någon postar i tråden till att någon har köpt en Squale nästan varenda dag. Så sjukt härligt! :D
Tack! Det blir riktigt roligt att få testa denna.
Fick även sålt den andra klockan jag hade ute, tur det för ligger redan minus hos sambon då det kommer till klockbudget. :D
Fantastiskt forum! Att jag inte funnit detta tidigare... :)

Taget! Blev denna :)
E17A81D8-8417-489E-85C1-86C7364F6170.png

Fasen va kul, grattis. Ska väl trycka på knappen jag med snart ;)

Förresten, blev det ett svart gummi också? :D

Den gjordes ihop med ett polskt forum tydligen enligt Google...
Vet inte mycket mer än så än sålänge, tänk vad bra den hade blivit med det blå lumade saffirinlägget! :D
Åså orange gummi såklart :)
Japp hittade den, KMZiZ LE som tydligen gjordes för typ 5 år sen så just den kan man nog glömma men snygg var den. Lumat safirinlägg och visarna från "red passion" hade funkat för mig :D

Senast ändrad:
Japp hittaden den, KMZiZ LE som tydligen gjordes för typ 5 år sen så just den kan man nog glömma men snygg var den. Lumat safirinlägg och visarna från "red passion" hade funkat för mig :D
Tror det blir svårt med safirinlägget, det är ju inte Squale´s kan tänka mig att kolla med Marc dock om jag kan köpa x antal för ett bra pris. dock Kan man 25 stycken av en sådan här modell så kan jag lägga resten på lager

Tror det blir svårt med safirinlägget, det är ju inte Squale´s kan tänka mig att kolla med Marc dock om jag kan köpa x antal för ett bra pris. dock Kan man 25 stycken av en sådan här modell så kan jag lägga resten på lager
Index och visare från den här på den blå sunbursttavlan i en logofri polerad boett med det lumade inlägget så har du en vinnare ;)
9CB52B9E-E7EC-4E6E-BB57-734429602355.png

Japp!
Eller vita visare i Maticstorlek där ena är gul plus det gula gummit till :D
Sweden Edition :)
Gult är den enda färgen jag inte klarar av när det gäller klockor haha.
Vet inte om visarna från Matic passar men red passions visare är ju iaf fetare och skulle nog bli mumma till den tavlan. Välvt glas på det det så har man ju nästintill en klassisk Master 100 Atmos
GydLFaZ.jpg

Gult är den enda färgen jag inte klarar av när det gäller klockor haha.
Vet inte om visarna från Matic passar men red passions visare är ju iaf fetare och skulle nog bli mumma till den tavlan. Välvt glas på det det så har man ju nästintill en klassisk Master 100 Atmos
GydLFaZ.jpg
Ja och med i princip bara befintliga delar så borde inte prislappen bli helt galen.
LE klockan som gjorde blev ju bra och den gick då genom Gnomon så det blev tull och moms...

Ja och med i princip bara befintliga delar så borde inte prislappen bli helt galen.
LE klockan som gjorde blev ju bra och den gick då genom Gnomon så det blev tull och moms...
Meningen är att det skall bli billigare:) Mängdrabatt gör så att man inte behöver lägga på så mycket, dock med för mycket ändringar drar det iväg. Pucken är i rullning, återkommer

Tillbaka
Topp