Ja det låter som en vinnare!![]()
Skulle ju bli riktigt nära den senaste som @Von lade upp bild på, fullträff om du frågar mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det låter som en vinnare!![]()
Ja denna klocka. Det blir nog att jag måste ha en igen, sålde den ja jag vet inte varför egentligen men det var väl annat som hägrade. Bara att gratulera till ett utmärkt val.
Vad är detta? Förutom att det är en 1521 med applicerade index.Hur ska man lyckas få tag på en av 35 tillverkade när man äntligen hittat sommarklockan man vill ha!?
![]()
OM vi behöver!Vad är detta? Förutom att det är en 1521 med applicerade index.
Edit. Har läst nu. En sån här behöver vi ju.
Den var otroligt grann.Hur ska man lyckas få tag på en av 35 tillverkade när man äntligen hittat sommarklockan man vill ha!?
![]()
Den är fantastisk men jag tror att det hade blivit ännu bättre med indexs från Matic, lite extra orange för att knyta ihop det med visarna!Den var otroligt grann.
Den ser ju fan bättre ut när den fått leva lite!
PrecisDen ser ju fan bättre ut när den fått leva lite!![]()
Wow!Nu har den anlänt, min första squale. Jag har ägt flera dykare innan, oris, certina, Christopher ward. Men jag gillar verkligen känslan och första intrycket. Känns som riktig kvalitet! Den är tyngre än vad jag trodde, men sköna proportioner och färger. Dock förstår jag inte hur jag ska få av armbandet för att få på ett nato utan att sabba något..
Nu sitter jag för mig själv i mörkret, så inte frun märker att jag fått hem ytterligare en klockajag tar lite wrist shots imorgon. Den verkar vara limiterad till 300 ex, men på undersidan står även att det är nummer 100 av 150.. nåja!
Katten verkar hålla med om att det är kul iaf
Mvh
Stort grattis! Snygg och frän. Ge oss gärna bilder i dagsljus när tillfälle ges.Nu har den anlänt, min första squale. Jag har ägt flera dykare innan, oris, certina, Christopher ward. Men jag gillar verkligen känslan och första intrycket. Känns som riktig kvalitet! Den är tyngre än vad jag trodde, men sköna proportioner och färger. Dock förstår jag inte hur jag ska få av armbandet för att få på ett nato utan att sabba något..
Nu sitter jag för mig själv i mörkret, så inte frun märker att jag fått hem ytterligare en klockajag tar lite wrist shots imorgon. Den verkar vara limiterad till 300 ex, men på undersidan står även att det är nummer 100 av 150.. nåja!
Mvh
Stort grattis! Snygg och frän. Ge oss gärna bilder i dagsljus när tillfälle ges.
Ser bättre ut än på produktbilderna tycker jag, gav ett lugnare intryck.Jag är ingen stor fotograf, men här kommer några. Väldigt förtjust, även på mina något klena handlederMen som sagt, skulle gärna få på ett nato.. hade gärna sett en bättre lösning för armbandet, det är väldigt svårt att komma sprinten utan att ställa till något..
Inom rimliga gränser och mot ev extrakostnader så kan @Jbagen beställa eller låta sina urmakare ordna modifieringarHäftiga klockor och inspirerande snack! Aldrig ägt eller testat en squale men man blir väldigt sugen! Lite svårt att hitta rätt bara, har jag uppfattat det rätt att man kan speca sin egen?
Men mums!Testar nytt gummi från Borealis på 1521an. Riktigt schysst och väldigt bekvämt. Känns mer välgjort än de flesta andra i den här prisklassen.
Edit: Smalnar av till 16mm vilket jag uppskattar.
![]()
![]()
![]()
Vill du ha Squale Nato, har hemma i lite olika färger. Grymt snygg klocka.Jag är ingen stor fotograf, men här kommer några. Väldigt förtjust, även på mina något klena handlederMen som sagt, skulle gärna få på ett nato.. hade gärna sett en bättre lösning för armbandet, det är väldigt svårt att komma sprinten utan att ställa till något..
Har äntligen fått det här förklarat för mig av Squale, de kommer att göra totalt 300 av denna, nu görs dock endast 150 styck, (trevlig att få nummer 100 förresten). Så nästa 150 st är kommer att tryckas på obestämd tid och därför har de gjort så. Kan tycka att det är lite korkat men det är i vilket fall en förklaringStort grattis! Snygg och frän. Ge oss gärna bilder i dagsljus när tillfälle ges.
Har äntligen fått det här förklarat för mig av Squale, de kommer att göra totalt 300 av denna, nu görs dock endast 150 styck, (trevlig att få nummer 100 förresten). Så nästa 150 st är kommer att tryckas på obestämd tid och därför har de gjort så. Kan tycka att det är lite korkat men det är i vilket fall en förklaringNu har den anlänt, min första squale. Jag har ägt flera dykare innan, oris, certina, Christopher ward. Men jag gillar verkligen känslan och första intrycket. Känns som riktig kvalitet! Den är tyngre än vad jag trodde, men sköna proportioner och färger. Dock förstår jag inte hur jag ska få av armbandet för att få på ett nato utan att sabba något..
Mvh
Ja, det passar riktigt bra tycker jag. Blir perfekt till sommaren!Men mums!
Det där passade ju som om det hade varit original!
Ser inte så skrikigt orange ut som vissa andra kan göra, är det korrekt?
Hur mycket kostar Squales naton nu? Vet att jag har tittat på dem tidigare men de var galet dyra (€55 från Squale.de) med tanke på att det bara är ett Zuludiver med Squale på spännet.Vill du ha Squale Nato, har hemma i lite olika färger. Grymt snygg klocka.
Har Squale delarna du vill ha i lager så går det att ändra till självkostnadsprisHäftiga klockor och inspirerande snack! Aldrig ägt eller testat en squale men man blir väldigt sugen! Lite svårt att hitta rätt bara, har jag uppfattat det rätt att man kan speca sin egen?
Det där var ju riktigt bra! SnyggtTestar nytt gummi från Borealis på 1521an. Riktigt schysst och väldigt bekvämt. Känns mer välgjort än de flesta andra i den här prisklassen.
![]()
![]()
![]()
Snyggt som fasen är det lite längre?Testar nytt gummi från Borealis på 1521an. Riktigt schysst och väldigt bekvämt. Känns mer välgjort än de flesta andra i den här prisklassen.
![]()
![]()
![]()
Tack! Längre än vadå..?Snyggt som fasen är det lite längre?
Fasen vad bra! La en beställning. Hoppas verkligen det kommer framTestar nytt gummi från Borealis på 1521an. Riktigt schysst och väldigt bekvämt. Känns mer välgjort än de flesta andra i den här prisklassen.
![]()
![]()
![]()
Det gjorde du rätt i!Fasen vad bra! La en beställning. Hoppas verkligen det kommer fram
![]()