Än ett snöreTack! Längre än vadå..?![]()
Nä men på bild så såg bandet ganska långt ut men är nog synvilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Än ett snöreTack! Längre än vadå..?![]()
Fasen har blivit kluven om jag gillar denna eller inte.Denna har varit på länge nu
Obs: vitbalansen är inte riktigt rätt på denna bild
![]()
Haha Jag med i början. Nu gillar jag den!Fasen har blivit kluven om jag gillar denna eller inte.![]()
Saken är den att jag köper ofta klockor jag inte gillar på bild men brukar finnas något jag gillar som avgör ett köpHaha Jag med i början. Nu gillar jag den!
Det är faktiskt ganska långt men det funkar på min 16,5cm handled så det bör vara lugnt för de flesta.Än ett snöre
Nä men på bild så såg bandet ganska långt ut men är nog synvilla.
Jag hatar för lång flärp,men användt lite längre band en vecka nu för att vänja mig vid detDet är faktiskt ganska långt men det funkar på min 16,5cm handled så det bör vara lugnt för de flesta.![]()
Vet inte vad din preferens är men är inte så lång att den sticker upp på baksidan.Jag hatar för lång flärp,men användt lite längre band en vecka nu för att vänja mig vid det![]()
Vill helst inte se flärp när jag kollar klockanVet inte vad din preferens är men är inte så lång att den sticker upp på baksidan.![]()
En bild (eller tre) säger mer än tusen ord.Vill helst inte se flärp när jag kollar klockan
Men börjar vänja mig lite.
Jäklar vad sugen jag blev på att få hem min nuEn bild (eller tre) säger mer än tusen ord.
![]()
![]()
![]()
Vet du när du får den?Jäklar vad sugen jag blev på att få hem min nu![]()
NixVet du när du får den?![]()
Yes.Är det borealiswatch.com som gäller för de banden? Lagomt suspekt och irriterande med random-ads på en webbutik.
Fanns den inte i lager? Kanske bara står så på alla?Nixkunde dröja lite pga det smärre kaoset som råder... Men inom 1-2v iaf
![]()
Hemsidan säger i lager, men inte i vilket/vems lagerFanns den inte i lager? Kanske bara står så på alla?![]()
Ah okej, förstårHemsidan säger i lager, men inte i vilket/vems lagerantar något centrallager eftersom det kan ta lite extra tid. @Jbagen / @Zackrissonsur.se kanske kan svara på det?
![]()
Tjusigt! Första Squalen?
Grattis
Kör bara kör!Har beslutsångest men får nog bli en beställning på detta
![]()
![]()
Haha ja kanske bara är att göra detKör bara kör!![]()
Vilka färger har du inne? Och finns det med PVD-hårdvara?Vill du ha Squale Nato, har hemma i lite olika färger. Grymt snygg klocka.
Säger också kör !Har beslutsångest men får nog bli en beställning på detta
![]()
![]()
Förträffligt bra!Har beslutsångest men får nog bli en beställning på detta
![]()
![]()