• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Har beslutsångest men får nog bli en beställning på detta :nailbiting:
20200317_214239.jpg

20200317_214222.jpg
Det där är den ultimata kombinationen tycker jag. Snyggt, bekvämt och lite kaxigt med det gummit. :) Jag kör den i princip hela sommaren. :cool:

Borealisgummit är ju grymt, men tycker att den passar väldigt bra på mesh också!
Gärna AM mesh av god kvalite, Squales mesh är inget märkvärdigt... skulle hellre gå på något av watchgeckos bättre alternativ.
Ja det ser riktigt bra ut på mesh också, ska beställas vid tillfälle :) vilket skulle du rekommendera från watchgecko?

Skickade en fråga om polerat mesh från Squale till info-mailen och eventuellt tillägg till en order. Men det kanske inte kom fram, eller hamnade i skräpkorgen. Jag hamnar ofta i skräpkorgen, det är möjligt att det tekniska subtilt försöker säga mig något :confused:
Godmorgon, har inte fått något tyvärr (kollat även skräpkorgen). här är länk till polerad mesh 1521, givetvis funkar rabattkod även på denna. Maila annars [email protected] om det är något: https://zackrissonsur.se/produkt/squale-meshlank-polerad-1521/
Inga problem att få med i vår nästa försändelse

Tillbaka
Topp