Ja det är också jäkligt bra, det är lite det jag velar mellan om jag ska köra på squales orangea eller svarta med klockanSäger också kör !
Kul för jag körde på en som kommer på orange och tänker nog beställa ett som du visa fast då i svart![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det är också jäkligt bra, det är lite det jag velar mellan om jag ska köra på squales orangea eller svarta med klockanSäger också kör !
Kul för jag körde på en som kommer på orange och tänker nog beställa ett som du visa fast då i svart![]()
vi har de inte på sidan, vi jobbar med en ny sida där alla tillbehör kommer att finnas, kommer vara squalenordic.com Vi har blått svart och grönt hemma, tyvärr ha de inte dem med pvd utan närmast är blästrat stålVilka färger har du inne? Och finns det med PVD-hårdvara?Hittade inte på hemsidan...
Äh är ju bara ta den första du känner för och sen komplettera med ett/flera andra bandJa det är också jäkligt bra, det är lite det jag velar mellan om jag ska köra på squales orangea eller svarta med klockan![]()
Ja det är väl såÄh är ju bara ta den första du känner för och sen komplettera med ett/flera andra band![]()
Vi säljer på squale´s lager och har deras lagerlistor, så normalt har man klockan på 4-6 dagar men lite kaos nu i Italien med utomhus förbud, fick svar att de skall få iväg allt denna vecka men vet inte riktigt hur baraFanns den inte i lager? Kanske bara står så på alla?![]()
Okej, tack för svar! Inte helt lätt att uppringa bra naton med PVD-detaljer har jag märktvi har de inte på sidan, vi jobbar med en ny sida där alla tillbehör kommer att finnas, kommer vara squalenordic.com Vi har blått svart och grönt hemma, tyvärr ha de inte dem med pvd utan närmast är blästrat stål
Okej tack för infoVi säljer på squale´s lager och har deras lagerlistor, så normalt har man klockan på 4-6 dagar men lite kaos nu i Italien med utomhus förbud, fick svar att de skall få iväg allt denna vecka men vet inte riktigt hur bara
Det där är den ultimata kombinationen tycker jag. Snyggt, bekvämt och lite kaxigt med det gummit.Har beslutsångest men får nog bli en beställning på detta
![]()
![]()
Jag tror den är jäkligt bra, på bild ser det riktigt bra ut iaf. Det är min plan medDet där är den ultimata kombinationen tycker jag. Snyggt, bekvämt och lite kaxigt med det gummit.Jag kör den i princip hela sommaren.
![]()
Beställt!Har beslutsångest men får nog bli en beställning på detta
![]()
![]()
Tack för ordern, lägger på den, den skall komma med i nästa försändelse. Uppdaterar så snart jag får mer besked.
Kanon, tack!Tack för ordern, lägger på den, den skall komma med i nästa försändelse. Uppdaterar så snart jag får mer besked.
Bra där!
Ja det bör viBra där!Vi kanske har dom ungefär samtidigt då.
![]()
Har beslutsångest men får nog bli en beställning på detta
![]()
![]()
Ja det ser riktigt bra ut på mesh också, ska beställas vid tillfälleBorealisgummit är ju grymt, men tycker att den passar väldigt bra på mesh också!
Gärna AM mesh av god kvalite, Squales mesh är inget märkvärdigt... skulle hellre gå på något av watchgeckos bättre alternativ.
Ja det ser riktigt bra ut på mesh också, ska beställas vid tillfällevilket skulle du rekommendera från watchgecko?
Tack så myckethttps://www.watchgecko.com/horkstow-milanese-mesh
Men det har funnits med vanligt dykarspänne tidigare... jag har ett sånt.
Men bra pris på det där nu, om du tycker butterfly funkar på en dykare.
Skickade en fråga om polerat mesh från Squale till info-mailen och eventuellt tillägg till en order. Men det kanske inte kom fram, eller hamnade i skräpkorgen. Jag hamnar ofta i skräpkorgen, det är möjligt att det tekniska subtilt försöker säga mig någotden skall komma med i nästa försändelse.
Godmorgon, har inte fått något tyvärr (kollat även skräpkorgen). här är länk till polerad mesh 1521, givetvis funkar rabattkod även på denna. Maila annars [email protected] om det är något: https://zackrissonsur.se/produkt/squale-meshlank-polerad-1521/Skickade en fråga om polerat mesh från Squale till info-mailen och eventuellt tillägg till en order. Men det kanske inte kom fram, eller hamnade i skräpkorgen. Jag hamnar ofta i skräpkorgen, det är möjligt att det tekniska subtilt försöker säga mig något![]()
Tack för snabbt svar. Jag vidarebefordrar mitt mail till din adress så får du med ordernummer etc.Godmorgon, har inte fått något tyvärr (kollat även skräpkorgen).
Mycket bra pris på mesh-länken!Godmorgon, har inte fått något tyvärr (kollat även skräpkorgen). här är länk till polerad mesh 1521, givetvis funkar rabattkod även på denna. Maila annars [email protected] om det är något: https://zackrissonsur.se/produkt/squale-meshlank-polerad-1521/
Inga problem att få med i vår nästa försändelse
Bara kjööööp! Du vet att du behöver fler bandMycket bra pris på mesh-länken!![]()
Fick svar att bandet fanns i 22 mm som du fråga efter, har beställt ett vid nästa leverans, säg till om du vill ha detMycket bra pris på mesh-länken!![]()
Härligt, det vill jag! Vi kan ju ta det tillsammans med de andra banden och klockan. Börjar bli en stor beställning...Fick svar att bandet fanns i 22 mm som du fråga efter, har beställt ett vid nästa leverans, säg till om du vill ha det
Fixar, klockan går från Schweiz medans banden går från Italien, hoppas klockan går idag och även Italien sändningen men har lite svårt att 100% beskedHärligt, det vill jag! Vi kan ju ta det tillsammans med de andra banden och klockan. Börjar bli en stor beställning...![]()
Jag har redan ett på väg, köpte ett begagnat för någon dag sen.Bara kjööööp! Du vet att du behöver fler band
PS. Du har inte tröttnat på någon av dina länkar till Tuna?![]()
Aha, det visste jag inte. Vi får väl se när de kommer, läget är ju som det är just nu.Fixar, klockan går från Schweiz medans banden går från Italien, hoppas klockan går idag och även Italien sändningen men har lite svårt att 100% besked
Ja exakt, gör mitt bästa här i vilket fall, tror de börjar bli trötta på alla mina mailAha, det visste jag inte. Vi får väl se när de kommer, läget är ju som det är just nu.![]()