Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snygg.Matic Blue / Black idag med mesh.....
Finns den hemma?Matic Blue / Black idag med mesh.....
Ja på min arm Släpper allt under corona tider med rabattFinns den hemma?
Använt den i tre dagarJa på min arm Släpper allt under corona tider med rabatt
Annars är jag spekulant. Behöver extra bling ibland, i den händelse den matta inte gör jobbet.Släpper allt under corona tider med rabatt
Riktigt snyggt med det natot. Erikas?Nytt nato för att göra klockan lite somrigare. Behövs i dessa tider.
Lägg era bud men jag älskar verkligen klockan så inte för lågt Tanken var att ha den till slutet av april och byta till den ljusblåa, just Matic är ju min absoluta favvo av alla klockor.Annars är jag spekulant. Behöver extra bling ibland, i den händelse den matta inte gör jobbet.
Vafalls! Jag som så enkelt drabbas av moralpanik när det kommer till budLägg era bud
Kan inte annat än att hålla med. Det välvda glaset är trollbindande som en spåkula.Matic är ju min absoluta favvo av alla klockor.
PM:arna haglar inAnnars är jag spekulant. Behöver extra bling ibland, i den händelse den matta inte gör jobbet.
Lägger på ett Squale nato i potten också, använt 10 minuterJa på min arm Släpper allt under corona tider med rabatt
Oklart om det är ett PM jag skickade, som den novis jag är när det kommer till att vara fullvärdig KS-medlem.PM:arna haglar in
Kom inte i lägg dig i nuAnnars är jag spekulant. Behöver extra bling ibland, i den händelse den matta inte gör jobbet.
Förlåt. Jag ställer mig genast i skamvrånKom inte i lägg dig i nu
Äsch kom fram jag bjuder på en öl.Förlåt. Jag ställer mig genast i skamvrån
Haru öl?Äsch kom fram jag bjuder på en öl.
Jag bjuder på nästa runda!Äsch kom fram jag bjuder på en öl.
Jaaaaa Squalöl kan bjuda på en dusch medHaru öl?
Fint de!Jaaaaa Squalöl kan bjuda på en dusch med
Tacka tyvärr ja innan var tvungen att laga mat till en "rastlös" familj, de är förkylda hela bunten och pga dagens läge varit hemma hela veckan.Oklart om det är ett PM jag skickade, som den novis jag är när det kommer till att vara fullvärdig KS-medlem.
Gränsen på EPA där nuFint de!
Du har för få Poppysar dock
Jag hajjar inte grejen men säljer dem på jobbet så jag tycker att alla som kör någon typ av fordon borde ha minst tio stycken bara för detGränsen på EPA där nu
Det blev en fluga bland lastbilar men sen har ju yngre gen börjat med 20st i rutan.Jag hajjar inte grejen men säljer dem på jobbet så jag tycker att alla som kör någon typ av fordon borde ha minst tio stycken bara för det
Men det här var kul, mer Squale kommer denna väg, får jag bara leveranserna att fungera igen så måste jag uppdatera mig med något nytt, håll koll och utmana mig efter fredagsölen så kan det bli billigt. Matic Brun ligger bra till innan våren kommer på riktigtTacka tyvärr ja innan var tvungen att laga mat till en "rastlös" familj, de är förkylda hela bunten och pga dagens läge har de varit hemma hela veckan.
Synnerligen bra prioritering. Familjen först!Tacka tyvärr ja innan var tvungen att laga mat till en "rastlös" familj, de är förkylda hela bunten och pga dagens läge varit hemma hela veckan.
Den där är så sjukt bra. Ska du skaffa en så vet du var den ska om den ska säljas vidare sen...Men det här var kul, mer Squale kommer denna väg, får jag bara leveranserna att fungera igen så måste jag uppdatera mig med något nytt, håll koll och utmana mig efter fredagsölen så kan det bli billigt. Matic Brun ligger bra till innan våren kommer på riktigt