• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Nytt nato för att göra klockan lite somrigare. Behövs i dessa tider.
F41417E2-CAA4-40DB-9D2D-2D5EA3B0721B.jpeg

Tacka tyvärr ja innan var tvungen att laga mat till en "rastlös" familj, de är förkylda hela bunten och pga dagens läge har de varit hemma hela veckan.
Men det här var kul, mer Squale kommer denna väg, får jag bara leveranserna att fungera igen så måste jag uppdatera mig med något nytt, håll koll och utmana mig efter fredagsölen så kan det bli billigt. Matic Brun ligger bra till innan våren kommer på riktigt

MATIC-POLISHED-BROWN-BL-1.jpg

Men det här var kul, mer Squale kommer denna väg, får jag bara leveranserna att fungera igen så måste jag uppdatera mig med något nytt, håll koll och utmana mig efter fredagsölen så kan det bli billigt. Matic Brun ligger bra till innan våren kommer på riktigt

MATIC-POLISHED-BROWN-BL-1.jpg
Den där är så sjukt bra. Ska du skaffa en så vet du var den ska om den ska säljas vidare sen... :rolleyes:

Tillbaka
Topp