• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Den var otroligt grann.
Har fått svar att detta går att lösa som LE samt med lite andra fixade saker, vi kan komma undan med 35-40 stycl, jag kan alltid köpa 10 i lager för att vissa kommer att ha svårt att bestämma sig så 25 - 30 styck borde inte vara svårt att få ihop, prislapp typ 7K. Dock är jag lite osäker på färgen, är det inte så att det flesta Squale fans redan har 1521 Ocean polished? I vilket fall är det helt klart vår mest sålda klocka, skall man inte välja någon ny cool färg istället. @MaBr som Squalekung väger ditt ord stort här, men även alla andras, blir ju en mini LE som borde kunna vara lösbar. Är ju så sjukt snyggt med index på tavlan:)

Men det här var kul, mer Squale kommer denna väg, får jag bara leveranserna att fungera igen så måste jag uppdatera mig med något nytt, håll koll och utmana mig efter fredagsölen så kan det bli billigt. Matic Brun ligger bra till innan våren kommer på riktigt

MATIC-POLISHED-BROWN-BL-1.jpg
Så sjuttiotal att det nästan (bara nästan) blir för mycket :)

Hur ska man lyckas få tag på en av 35 tillverkade när man äntligen hittat sommarklockan man vill ha!? :(:banghead::bored::facepalm:
145E6A3C-24DD-4B4C-9245-7C7E2C86F4ED.jpeg
Har fått svar att detta går att lösa som LE samt med lite andra fixade saker, vi kan komma undan med 35-40 stycl, jag kan alltid köpa 10 i lager för att vissa kommer att ha svårt att bestämma sig så 25 - 30 styck borde inte vara svårt att få ihop, prislapp typ 7K. Dock är jag lite osäker på färgen, är det inte så att det flesta Squale fans redan har 1521 Ocean polished? I vilket fall är det helt klart vår mest sålda klocka, skall man inte välja någon ny cool färg istället. @MaBr som Squalekung väger ditt ord stort här, men även alla andras, blir ju en mini LE som borde kunna vara lösbar. Är ju så sjukt snyggt med index på tavlan:)

Jag tror absolut att de flesta Squale fans äger en polerad Ocean redan, inkluderat mig själv inom en snar framtid, Förhoppningsvis. ;)
Hade jag fått välja mellan en med eller utan index då jag beställde hade jag valt med.
Tror dock att många skulle klicka hem denna också även om de redan äger en blå 1521 sedan tidigare.
Men absolut, finns möjligheterna att trixa på lite hur man vill så går det nog att få ihop en som är ännu lite mysigare. :)

Jag ser ju en shiny sommarklocka framför mig som ska tilltala den stora massan.
Vad finns det mer för sunbursttavlor?

Jag har ju min vision kvar och ska jag hoppa på något så blir det den. :) Tycker dock att den ni länkade in ser riktigt bra ut!

Förresten @Zackrissonsur.se
Kan du få till det att fråga någon ansvarig på Squale om de inte kan göra vridringen sån att den går åt bägge hållen på GMT modellerna ?
Som den är nu lider den av @kjesul's syndrom och det är motbjudande.
De har ju endast en GMT modell och jag skall kolla med dem, tyvärr väger ej mina ord så tyngt men man gör sina försök

Förresten @Zackrissonsur.se
Kan du få till det att fråga någon ansvarig på Squale om de inte kan göra vridringen sån att den går åt bägge hållen på GMT modellerna ?
Som den är nu lider den av @kjesul's syndrom och det är motbjudande.
Och 48 eller 96 klicks också. Nu har man fått en "sjukdom" uppkallad efter sig. Alltid nåt (var det Åmål eller vad var det) här i livet. Tack broder @Equilibrium :)

Håller med den med ny kontakt, dock måste större kvantiteter till då så mycket måste göras om men har inte gett, tänkte bara man köra under tiden:)
Man kanske kunde kolla om Gnomon vill vara med? De tar 50st och vi tar 50st. Inget vi ska dra igång innan det är bekräftat att vi kan få till det men bara en lös idé.

När den kommer tar jag en sådan också!
Jag vet liiitegrann vad @MaBr tånker sig och det är alla rätt på den!
Blir min dröm-Squale så jag håller tummarna för att det går! :nailbiting:

Tillbaka
Topp