Waldorf
Guld
Det stämmer, jag är det, det vet du. Frågat flera men inga svar...Du var lika pissed och engagerad i detta problem så jag tycker det är helt rätt att döpa avskrädet i ditt namn. Tänk typ 'Stockholmssystemet'![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det stämmer, jag är det, det vet du. Frågat flera men inga svar...Du var lika pissed och engagerad i detta problem så jag tycker det är helt rätt att döpa avskrädet i ditt namn. Tänk typ 'Stockholmssystemet'![]()
Samma här, dock tror jag den kommer bli för bra för att hoppaNär ni har fått fram exakt hur LE blir så posta gärna fatom bild på den. Är med intresserad om det blir rätt för mig![]()
Men inte i dagens sortiment va? Har bara sett Giramondo om då bortser från 30 atmos som inte säljs i europaFinns två olika, en 40mm med jubilee och en 42mm med oyster.![]()
Jag förstår inte alls problemet här. Det måste ju ha vart tjogvis med folk som irriterat sig på detta och sagt ifrån.Det stämmer, jag är det, det vet du. Frågat flera men inga svar...![]()
Jag har sagt det förut och säger det igen. Jag är mäkta imponerad av din (och ditt företags) trevliga och personliga inställning till era kunder. KudosMen inte i dagens sortiment va? Har bara sett Giramondo om då bortser från 30 atmos som inte säljs i europa
Jag har tänkt tanken, även kanske med LongIsland, absolut, säger det att antalet är problemet så tror jag vi hittar en lösningMan kanske kunde kolla om Gnomon vill vara med? De tar 50st och vi tar 50st. Inget vi ska dra igång innan det är bekräftat att vi kan få till det men bara en lös idé.
Blir min dröm-Squale så jag håller tummarna för att det går!![]()
Okej, då finns det tre, hade glömt Girmondo. Men du har helt rätt i att det bara är Girmondo som säljs i Europa.Men inte i dagens sortiment va? Har bara sett Giramondo om då bortser från 30 atmos som inte säljs i europa
Gnomon har ju ett par modeller också, sant att de inte säljs i EU (vad jag vet). Om man tillverkar/designar en klocka kanske det är läge att försöka få det rätt, kan man tycka, oavsett hur många olika modeller med det konceptet (i detta fallet gmt) man tänker sig. Men det är ju bara vad jag tycker.Men inte i dagens sortiment va? Har bara sett Giramondo om då bortser från 30 atmos som inte säljs i europa
Det beskriver situationen perfekt min vän. Tyvärr...Gnomon har ju ett par modeller också, sant att de inte säljs i EU (vad jag vet). Om man tillverkar/designar en klocka kanske det är läge att försöka få det rätt, kan man tycka, oavsett hur många olika modeller med det konceptet (i detta fallet gmt) man tänker sig. Men det är ju bara vad jag tycker.(och @Equilibrium ) Verkar slåss mot "väderkvarnar".
Håller med, rätt skall vara rätt, dock är det svårt att lära gamla hundar att sitta, jag lär mig så mycket här på KS som jag för vidare så tror ibland att de svettas så mycket mail de får med inputs/förslag/frågor de får av mig. Själv har man ägt för många klockor med dykarring och har helt ärligt aldrig vridit på ringen någonsinGnomon har ju ett par modeller också, sant att de inte säljs i EU (vad jag vet). Om man tillverkar/designar en klocka kanske det är läge att försöka få det rätt, kan man tycka, oavsett hur många olika modeller med det konceptet (i detta fallet gmt) man tänker sig. Men det är ju bara vad jag tycker.(och @Equilibrium ) Verkar slåss mot "väderkvarnar".
Tror @Zackrissonsur.se enbart menar Giramondo då 1545 inte säljs till europeiska ADFinns två olika, en 40mm med jubilee och en 42mm med oyster.![]()
stämmer men jag är ju lite instängd i eget sortiment, vad tycker ni om denna. Tror jag kan få hem den, kan bli min första 30 atmos ur sortimentet, men kan hända att den funnits tidigare i europaTror @Zackrissonsur.se enbart menar Giramondo då 1545 inte säljs till europeiska AD![]()
Man kunde tro det. Men faktiskt ett rätt skönt seatbelt-nato från Cheapest Nato Straps.Riktigt snyggt med det natot. Erikas?
När ni har fått fram exakt hur LE blir så posta gärna fatom bild på den. Är med intresserad om det blir rätt för mig![]()
Har sålts via Swiss Watch Passion tidigare. På tal om denna och GMT, här är Andrea med en prototyp på armen...stämmer men jag är ju lite instängd i eget sortiment, vad tycker ni om denna. Tror jag kan få hem den, kan bli min första 30 atmos ur sortimentet, men kan hända att den funnits tidigare i europa
![]()
Den är rätt läcker faktiskt!vad tycker ni om denna.
Känns som att jag villhöver sno den kombon. Behöver en svart 1521:a först bara. Och har lite svårt att bestämma mig över i exakt vilket utförande.Man kunde tro det. Men faktiskt ett rätt skönt seatbelt-nato från Cheapest Nato Straps.
Den är riktigt snygg! •stämmer men jag är ju lite instängd i eget sortiment, vad tycker ni om denna. Tror jag kan få hem den, kan bli min första 30 atmos ur sortimentet, men kan hända att den funnits tidigare i europa
![]()
Ja det är ju Squale´s eget företag, Mr Maggi i sann italiensk stilHar sålts via Swiss Watch Passion tidigare. På tal om denna och GMT, här är Andrea med en prototyp på armen...
![]()
![]()
Gillar detta bättre när dykarringen får vara kvar som dykarring om den nu är 60/120 klicks och så en intern 24 timmars skala.Har sålts via Swiss Watch Passion tidigare. På tal om denna och GMT, här är Andrea med en prototyp på armen...
![]()
![]()
Aha, det visste jag inte!Ja det är ju Squale´s eget företag, Mr Maggi i sann italiensk stilÄr det något som är på g eller blev det jubileumsklockan istället? Gillar verkligen designen och tror att det är en gammal klassisk boett som de tagit fram igen. Tycker att nästan alla klockor blir så mycket bättre med välvda safirglas
Håller med, frågan är var de gör av 24h-skalan för det är där ju ingen nu.Gillar detta bättre när dykarringen får vara kvar som dykarring om den nu är 60/120 klicks och så en intern 24 timmars skala.![]()
Låter lovandeAha, det visste jag inte!Älskar hans stil, han är störtskön. Jag gillar att han oftast kör med en gul/svart 2002 PVD också, galet kaxigt tillsammans med kostym.
Det är ganska nya bilder så jag tror att det är en kommande produkt.
Håller med, ska bli kul att se vad de gör av det.Låter lovandeBoetten är för bra för att bara komma i ett fåtal jubileums modeller
Den där är grym! Men helst med svart tavla tack!stämmer men jag är ju lite instängd i eget sortiment, vad tycker ni om denna. Tror jag kan få hem den, kan bli min första 30 atmos ur sortimentet, men kan hända att den funnits tidigare i europa
![]()
Den svarta gjordes bara i 150 ex och tyvärr slutsåld tror jagDen där är grym! Men helst med svart tavla tack!