• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Idag presenterar vi 1521 Onda Emerald, kommer i leverans i veckan för snabb leverans: https://zackrissonsur.se/?s=Emerald+&post_type=product
1521 emerald-metal.jpg
Wow! Den är så sjukt snygg!

Ska inte förneka att jag är sugen... :rolleyes:
@MaBr samt @FreakyLeo var de som fick mig att fixa in den, de hade den i ett Schweizikt bolag så efter @FreakyLeo ha begär ihop med @MaBr expertis kolla jag med Squale och så löste dem det. Skall bli så kul att få visa lite mer riktiga bilder på den här den är så sjukt trevlig, kommer endast en nu men efter virus tider blir det mer av denna fullträff

@MaBr samt @FreakyLeo var de som fick mig att fixa in den, de hade den i ett Schweizikt bolag så efter @FreakyLeo ha begär ihop med @MaBr expertis kolla jag med Squale och så löste dem det. Skall bli så kul att få visa lite mer riktiga bilder på den här den är så sjukt trevlig, kommer endast en nu men efter virus tider blir det mer av denna fullträff
Snyggt jobbat av er allihopen !:)

Mmmm, i den bästa färgen också. Synd att de alltid har så högt pris när de kommer ut :(

DD53DEE4-7499-4AF5-AFE3-214EFB445D9F.jpeg
Är det svart tavla med svart grå ring? Specialare för page and cooper? Ringen känns rätt men jag ser dåligt på den bilden. Dock ger det inspiration, kan Matic få sina fans gör jag mer än gärna en specialare på Matic en riktig favorit som betjänar med kredit

Är det svart tavla med svart grå ring? Specialare för page and cooper? Ringen känns rätt men jag ser dåligt på den bilden. Dock ger det inspiration, kan Matic få sina fans gör jag mer än gärna en specialare på Matic en riktig favorit som betjänar med kredit

Blå tavla, men med lite udda kombon svart/ljusblå ring. Man ser lite bättre på de här bilderna: https://wornandwound.com/review/squale-x-pagecooper-vintage-master-review/

Hoppas innerligt att någon köper mina klockor nu, ser ut att vara den ultimata sommarklockan för mig... Den är t.o.m. bättre än ONDA Laguna :D

Ingen som är sugen på min 1545 LE? :( 6000?

Blå tavla, men med lite udda kombon svart/ljusblå ring. Man ser lite bättre på de här bilderna: https://wornandwound.com/review/squale-x-pagecooper-vintage-master-review/
älskar ju Matic:) vad jag har fått lära mig kan man få ganska låga antal på limited i egna färger. Skall fundera och test fram ett par olika vinnande kombinationer, är det någon som har bra förslag skicka mig ett pm eller släpp det här så skall jag se vad jag kan göra. Räkna dock med ett par månader innan något händer då ingen "specialare" är möjligt så länge Corona fortsätter att förpesta oss. Men den som väntar på något gott

älskar ju Matic:) vad jag har fått lära mig kan man få ganska låga antal på limited i egna färger. Skall fundera och test fram ett par olika vinnande kombinationer, är det någon som har bra förslag skicka mig ett pm eller släpp det här så skall jag se vad jag kan göra. Räkna dock med ett par månader innan något händer då ingen "specialare" är möjligt så länge Corona fortsätter att förpesta oss. Men den som väntar på något gott
Och då snackar vi under halva priset än den ovan, har aldrig förstått varför ltd skall vara dyrare, man får ju oftast sålt mer och flera bokade på samma gång

Nu ser jag att det är ju ingen Matic:) måste lära mig att kolla mer än två sekunder på en bild, dock ingen dum idee att göra en Matic av den färgkombon eller? Master för mig är ju den nya i brons och med power reserve men får googla lite, behöver nog gå en kurs hos @MaBr

Nu ser jag att det är ju ingen Matic:) måste lära mig att kolla mer än två sekunder på en bild, dock ingen dum idee att göra en Matic av den färgkombon eller? Master för mig är ju den nya i brons och med power reserve men får googla lite, behöver nog gå en kurs hos @MaBr
För att göra det enkelt:
Vintage Master är något av det bästa Squale har gjort.
Nya Master är något av det sämsta Squale har gjort.
:rolleyes:

Får du Squale att göra en MATIC i 39mm så får du stående ovationer från mig och de flesta andra i tråden. Jag ställer mig först i kön på en sådan :)

Tillbaka
Topp