Det är bland de nyare i alla fall, tror att det bandet kom ut förra sommaren.Okej grymt! Är det något nytt band eller har den levererats på det ett tag?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är bland de nyare i alla fall, tror att det bandet kom ut förra sommaren.Okej grymt! Är det något nytt band eller har den levererats på det ett tag?![]()
Okej kul att veta och du har som vanligt stenkollDet är bland de nyare i alla fall, tror att det bandet kom ut förra sommaren.![]()
Det hade jag tydligen inte, det gummit kom i januari 2019...Okej kul att veta och du har som vanligt stenkoll![]()
Aj aj aj.. bakläxaDet hade jag tydligen inte, det gummit kom i januari 2019...![]()
Jag korrigerade i alla fall mitt påstående även om ingen sannolikt hade synat det...Aj aj aj.. bakläxa![]()
Man kan inte ha koll på allt, men du har nära nogJag korrigerade i alla fall mitt påstående även om ingen sannolikt hade synat det...![]()
Man försöker i alla fall.Man kan inte ha koll på allt, men du har nära nog![]()
Men inte så långt ifrånDet hade jag tydligen inte, det gummit kom i januari 2019...![]()
Stop och belägg här nu, vad är det för ett band?Blev väldigt bra! Har också ett sånt liggande så får kanske testa det.![]()
Det är ett Zuludiver 295.Stop och belägg här nu, vad är det för ett band?
Sören va läcker, man! Grattis! Så sjukt solig orangeSå, då ansöker jag också om att få vara med i Maticklubben.
Tilltänkt band får vänta lite men lika glad är jag för det, mycket positivt överraskad med det mesta faktiskt.
Inte en susning om hur man gör denna rättvisa på bild men tja, med lite fantasi kanske det går. Just ja, 120 klicks vridring
![]()
![]()
![]()
Tack mannen! Är supernöjd so farSören va läcker, man! Grattis! Så sjukt solig orange![]()
Tackar, blir en beställning direkt!
Sjukt bra den där.Sören va läcker, man! Grattis! Så sjukt solig orange![]()
När jag beställde så hade dom den på lager i drygt en vecka. Jag var egentligen ute efter en annan modell först och den tog slut på en dag typ. Var någon månad sedan jag fick min och den har funnits lite till och från i lager när jag kollat iaf.Haha hur få GMT Pepsi får gnomon in i lager egentligen? Fick mail inatt vid 05 att de fanns inne, vid 08 när jag såg det var de redan slut igen.![]()
Jo jag mailade dem för 1-2v sedan då den var slut och fick svar "restock after june" men bara någon timme senare fanns den i lager. Tyvärr velade jag för länge så de hann ta slut.När jag beställde så hade dom den på lager i drygt en vecka. Jag var egentligen ute efter en annan modell först och den tog slut på en dag typ. Var någon månad sedan jag fick min och den har funnits lite till och från i lager när jag kollat iaf.
Haha samma för mig, velade också för länge så den jag var ute efter tog slut i lager, så det blev en pepsi istället och lika glad är jag över det såhär i efterhandJo jag mailade dem för 1-2v sedan då den var slut och fick svar "restock after june" men bara någon timme senare fanns den i lager. Tyvärr velade jag för länge så de hann ta slut.
Insåg dock att alla billigare klockor jag tittar på jämförs med Squalen så jag kommer inte bli nöjd förrän jag köpt den. Bestämde där och då att "nästa gång den kommer i lager köper jag direkt" vilket sket sig idag.![]()
Jag tycker att det blev kanon!Testade detta nu, vet inte riktigt vad jag tycker. Få ha det på en stund så får vi se
![]()
![]()
![]()
![]()
TackJag tycker att det blev kanon!![]()
Ska nog också klicka hem ett sen, blev lite avis! Var köpte du ditt?Tacknu när det suttit på en stund så måste jag nog säga att det blev en rätt bra kombo!
Det gör du rätt i! Blev detta från StrappedSka nog också klicka hem ett sen, blev lite avis! Var köpte du ditt?![]()
Fint, tack!Det gör du rätt i! Blev detta från Strapped![]()
Tack själv! Det var ju du som tipsade om att det fanns lite därFint, tack!![]()