• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Den är grym!
E5BF4EDC-EEE7-4348-94C5-E01C2E483132.jpeg

Så, då ansöker jag också om att få vara med i Maticklubben.
Tilltänkt band får vänta lite men lika glad är jag för det, mycket positivt överraskad med det mesta faktiskt.
Inte en susning om hur man gör denna rättvisa på bild men tja, med lite fantasi kanske det går. Just ja, 120 klicks vridring :cigar:
o4Adu03.jpg

GrwVzMu.jpg

28GEEtk.jpg
Sören va läcker, man! Grattis! Så sjukt solig orange :)

Haha hur få GMT Pepsi får gnomon in i lager egentligen? Fick mail inatt vid 05 att de fanns inne, vid 08 när jag såg det var de redan slut igen. :mad:
När jag beställde så hade dom den på lager i drygt en vecka. Jag var egentligen ute efter en annan modell först och den tog slut på en dag typ. Var någon månad sedan jag fick min och den har funnits lite till och från i lager när jag kollat iaf.

När jag beställde så hade dom den på lager i drygt en vecka. Jag var egentligen ute efter en annan modell först och den tog slut på en dag typ. Var någon månad sedan jag fick min och den har funnits lite till och från i lager när jag kollat iaf.
Jo jag mailade dem för 1-2v sedan då den var slut och fick svar "restock after june" men bara någon timme senare fanns den i lager. Tyvärr velade jag för länge så de hann ta slut.

Insåg dock att alla billigare klockor jag tittar på jämförs med Squalen så jag kommer inte bli nöjd förrän jag köpt den. Bestämde där och då att "nästa gång den kommer i lager köper jag direkt" vilket sket sig idag. :D

Jo jag mailade dem för 1-2v sedan då den var slut och fick svar "restock after june" men bara någon timme senare fanns den i lager. Tyvärr velade jag för länge så de hann ta slut.

Insåg dock att alla billigare klockor jag tittar på jämförs med Squalen så jag kommer inte bli nöjd förrän jag köpt den. Bestämde där och då att "nästa gång den kommer i lager köper jag direkt" vilket sket sig idag. :D
Haha samma för mig, velade också för länge så den jag var ute efter tog slut i lager, så det blev en pepsi istället och lika glad är jag över det såhär i efterhand :)

Tillbaka
Topp