Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kollade lite närmare på ändlänkarna men är rädd att det att blir för mycket jobb för att det ska funka, trångt som tusan i boetten så får hoppa denna gångKika K&S tillbehör och se ifall du hittar någon du gillar.![]()
Vilken fining!Så, då ansöker jag också om att få vara med i Maticklubben.
Tilltänkt band får vänta lite men lika glad är jag för det, mycket positivt överraskad med det mesta faktiskt.
Inte en susning om hur man gör denna rättvisa på bild men tja, med lite fantasi kanske det går. Just ja, 120 klicks vridring
![]()
![]()
![]()
![]()
Tackar! Tvekat på storleken innan men med facit i hand var det rätt korkat tänkt, vilken passform alltsåVilken fining!
1521 / 60 atmos boetten sitter verkligen fint på handledenTackar! Tvekat på storleken innan men med facit i hand var det rätt korkat tänkt, vilken passform alltså![]()
Härligt! Riktigt tjusigSå, då ansöker jag också om att få vara med i Maticklubben.
Tilltänkt band får vänta lite men lika glad är jag för det, mycket positivt överraskad med det mesta faktiskt.
Inte en susning om hur man gör denna rättvisa på bild men tja, med lite fantasi kanske det går. Just ja, 120 klicks vridring
![]()
![]()
![]()
Jag har lagt upp denna bild tidigare, men ta gärna lite schysstare bilder du som kanVilka vill att jag öppnar upp baksidan på min 1521 och kollar vilken grad ETA 2824-verket är? Jag är grymt nyfiken. Squale är inte direkt speciellt öppna. Kan ta lite bilder också![]()
:OJag har lagt upp denna bild tidigare, men ta gärna lite schysstare bilder du som kan
![]()
Ja. Det var det första som slog mig (svårt att missa) och jag blev väldigt förvånad.:O
Är det guldfärgat? Intressant. Öppnar upp min och kollar om det är likadant där.
Kul! Grattis! Och tack för bra bilder.Så, då ansöker jag också om att få vara med i Maticklubben.
![]()
![]()
![]()
Väntar med spänning!Vilka vill att jag öppnar upp baksidan på min 1521 och kollar vilken grad ETA 2824-verket är? Jag är grymt nyfiken. Squale är inte direkt speciellt öppna. Kan ta lite bilder också![]()
Så, då ansöker jag också om att få vara med i Maticklubben.
![]()
![]()
![]()
Välkommen till Maticklubben. Min hälsarSå, då ansöker jag också om att få vara med i Maticklubben.
![]()
![]()
![]()
Min är inte guldfärgad. Ingen speciell finish heller, det ser nästan ut som ett Standard-verk. Men med Squale-rotor. Aja, det presterar bra iallafall så jag är nöjd:O
Är det guldfärgat? Intressant. Öppnar upp min och kollar om det är likadant där.
De använder nog helt sonika de 2824-or de kommer över vid det aktuella tillfället. Och är inte så tydliga med exakt vad de använder. Killgissar jag.Min är inte guldfärgad. Ingen speciell finish heller, det ser nästan ut som ett Standard-verk. Men med Squale-rotor. Aja, det presterar bra iallafall så jag är nöjd![]()
Kanon!Så, då ansöker jag också om att få vara med i Maticklubben.
![]()
![]()
![]()
Är det min bild från tokig vinkel som gör att det ser ut som att vi har olika stötskydd, nu var det ett tag sedan så jag minns inte. I så fall kan det vara olika grader. I så fall får jag öppna min igen och kika. Tog bara en bildMin är inte guldfärgad. Ingen speciell finish heller, det ser nästan ut som ett Standard-verk. Men med Squale-rotor. Aja, det presterar bra iallafall så jag är nöjd
![]()
![]()
![]()
Härligt! Riktigt tjusig![]()
Kul! Grattis! Och tack för bra bilder.
På nedersta bilden ser det ut som att tavlan matchar pigmentet på din arm perfekt så att det nästan blir en synvilla kring att det inte finns någon tavla alls, att det armen som syns![]()
Välkommen till Maticklubben. Min hälsar
![]()
Whooho, tack ska ni ha grabbar!Kanon!Stort grattis till en riktigt tjusig pjäs.
![]()
Du har PM.Potentiellt OT (men kanske inte, med tanke på minutvisarna): någon som är intresserad av sprillans nya och fortfarande med oöppnade förpackningar av Bartons Elite silicone, orange/svart i 20 och 22 mm.
Hann köpa en hög med andra gummin under de två månader det tog för dem att anlända.
Tror det är så jaDe använder nog helt sonika de 2824-or de kommer över vid det aktuella tillfället. Och är inte så tydliga med exakt vad de använder. Killgissar jag.
Intressant! Well, det viktigaste är att de presterar väl, min går typ +3-4spd så jag är nöjdÄr det min bild från tokig vinkel som gör att det ser ut som att vi har olika stötskydd, nu var det ett tag sedan så jag minns inte. I så fall kan det vara olika grader. I så fall får jag öppna min igen och kika. Tog bara en bild
Edit: Nej. Jag som tänker fel. Det rör sig om samma stötskydd och samma grad troligen. Min plussar cirka 6 spd sist jag mätte. Det är jag mycket nöjd med.
Edit 2: Kan också tillägga att finishen inte var särskilt imponerande på min heller.
Typ första gången jag mätt i 6h+ utan att den legat imellan.Håller sjukt bra på armen, idag iafTror det är så ja
Intressant! Well, det viktigaste är att de presterar väl, min går typ +3-4spd så jag är nöjd![]()
De där e en riktigt snygg sommar klockaSå, då ansöker jag också om att få vara med i Maticklubben.
![]()
![]()
![]()
Jag vet inteUndrar om vi har samma då. Har du också Squale-loggan längst ut på flärpen på ditt band?
Får riktigt sköna 70 tals vibbar av den uppsättningen får nog se om man kan få tag i den någonstans blir riktigt sugenVälkommen till Maticklubben. Min hälsar
![]()
Snyggt; grattisSå, då ansöker jag också om att få vara med i Maticklubben.
![]()
![]()
![]()
Då är det samma vi har.Jag vet inteja den sitter där iaf.
![]()
Okej grymt! Är det något nytt band eller har den levererats på det ett tag?Då är det samma vi har.![]()