Haha, detta blir spännande!!Jag gör alltid som jag vill men det är inte alltid vettiga beslut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, detta blir spännande!!Jag gör alltid som jag vill men det är inte alltid vettiga beslut.
Nu var man ju tvungen att kollaNär vi pratade om kronor blev jag lite nyfiken på hur era står helt inskruvade? Kan inte vara en tillfällighet att den står ”rätt” och inte med loggan typ upp och ner?
Ser också att GMTn börjat få spår av användning
Dom skiljer sig ändå kanske är random dåNu var man ju tvungen att kolla
Skyll dig självDu ska hålla dig jäkligt långt borta från mina Squale din jäkla galning! Vet inte riktigt var man ska få tag på ett verk som passar bara?
Du ska hålla dig jäkligt långt borta från mina Squale din jäkla galning! Vet inte riktigt var man ska få tag på ett verk som passar bara?
Neeej då, nummer sexton blir det och då har jag sålt tre så bara tretton i lådan när den kommer... Jag gillar också kvarts bättre men tavlorna är inte lika fina på de modellerna. Får väl se vad de har i lager innan jag bestämmer mig.
Tack ja nu kommer kråkorna jaga enVM i bling, fan va tjusigt!
Kom igen nu sommaren.Jävlar vilket perfekt par
Min blir upponer om det ens går att se på den rötna bilden jag tog.När vi pratade om kronor blev jag lite nyfiken på hur era står helt inskruvade? Kan inte vara en tillfällighet att den står ”rätt” och inte med loggan typ upp och ner?
Ser också att GMTn börjat få spår av användning
Vad är det för band?Nu var man ju tvungen att kolla
Ok! Ja då är det ju randomMin blir upponer om det ens går att se på den rötna bilden jag tog.
Kan svara då jag tror jag vet BorealisVad är det för band?
Vill ha ett Zuludiver 60s som jag har till Maticen och det finns bara i 22mm.
Det liknar ett sådant.
Ja det brukar bli lite random.Ok! Ja då är det ju random
Kul spegling av ljuset
Ok tackKan svara då jag tror jag vet Borealis
Skulle vilja ha detta i 20mm Orange så skönt band från Zuludiver men dom verkar endast göras i 22mmKan svara då jag tror jag vet Borealis
Borealis gummit är väldigt likt det där i utseende iaf.Skulle vilja ha detta i 20mm Orange så skönt band från Zuludiver men dom verkar endast göras i 22mm
Ja dom va oerhört likaBorealis gummit är väldigt likt det där i utseende iaf.
edit: la till en bild också på hur det svarta ser ut. Ser ju identiskt ut ?
Ja, eller deprimerande men det återstår att se!Haha, detta blir spännande!!
Ska nog satsa på att Squale sitter på NOS-verk i så fall. Blir nog både dyrt och omständligt att trycka dit ett 2824.Skyll dig själv
Kan vara duktigt knöligt att byta verk men är det samma dimension på höjden så är det klart det går. Om man har tur kan man trycka i ett 2824 i den gamla verkhållaren utan att behöva modifiera allt för mycket
Bra val! Tjusigt!Då har man då äntligen en haj i samlingen! Väntar för tillfället på originalbandet till klockan, så idag fick den sättas på ett natoband under tiden. Väldigt nöjd hittills.
Grattis! Bra valDå har man då äntligen en haj i samlingen! Väntar för tillfället på originalbandet till klockan, så idag fick den sättas på ett natoband under tiden. Väldigt nöjd hittills.
Bra val! Tjusigt!
Grattis! Bra val
Precis som @jlind skrev Riktigt skönt gummi!
Har haft ett grönt en gång och håller med dock skar jag av det en bit va ganska långt.
Kanske skulle skaffa ett orange jag med,riktigt snygg kombo.
Äntligen en Militaire till i tråden,jag har spanat på en sådan ett tag så upp med mkt bilderDå har man då äntligen en haj i samlingen! Väntar för tillfället på originalbandet till klockan, så idag fick den sättas på ett natoband under tiden. Väldigt nöjd hittills.
Jäkligt kul! Stort grattis! Mesh är mumma och klädsamt värre.Nu har min Matic fått ett syskon.
Så många år jag spanat på denna med aldrig kommit till skott.
Glädjande! Innan du vet ordet av har det blivit ett stimDå har man då äntligen en haj i samlingen! Väntar för tillfället på originalbandet till klockan, så idag fick den sättas på ett natoband under tiden. Väldigt nöjd hittills.
TackarJäkligt kul! Stort grattis! Mesh är mumma och klädsamt värre.
Äntligen en Militaire till i tråden,jag har spanat på en sådan ett tag så upp med mkt bilder
Grattis.