Gissa vem som hade den i watchlisten...tror jag?
Lämnar lite om någon vill leka detektiv!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste ju vara den Jäklar vad ball! Ser den liten ut eller bara jag?Gissa vem som hade den i watchlisten...tror jag?
36mm om det nu är den. Känner vi MaBr rätt så är nog både utseende och storlek hans tekoppMåste ju vara den Jäklar vad ball! Ser den liten ut eller bara jag?
Japp, alltid kul med nya Squale.
Tror jag hittade den, samma matta och band men bilden skiljer sig lite..
Den är det! Visste att ni skulle börja jaga era nyfikna jäklar. 34mm är den faktiskt, perfekt storlek! Har ju redan en Darris med samma boett men ingen PVD. Tavlan är hemskt ful men jag är ganska säker på att Squale sitter på NOS-tavlor till medium så jag ska köpa en annan.36mm om det nu är den. Känner vi MaBr rätt så är nog både utseende och storlek hans tekopp
Helt rätt!Nu har min Matic fått ett syskon.
Så många år jag spanat på denna med aldrig kommit till skott.
Ingen dålig Squale-duo du har nu! Stort grattis!Nu har min Matic fått ett syskon.
Tackar MentornIngen dålig Squale-duo du har nu! Stort grattis!
Fett avis på meshet också Mer bilder!Nu har min Matic fått ett syskon.
Jag har en kvar tror jag,en Militaire eller pvd sen får det räckaIngen dålig Squale-duo du har nu! Stort grattis!
Den har vi hört förr, men bra början...Jag har en kvar tror jag,en Militaire eller pvd sen får det räcka
Det kommer jag brukar bomba när jag har nyttFett avis på meshet också Mer bilder!
Grattis! Hur är första intrycket?Nu har min Matic fått ett syskon.
GrattisGrattis! Hur är första intrycket?
Jag fick ta över ägarskapet av denna idag. Är dock hemma hos min föräldrar vilket är 35mil från vart jag bor. Får hämta den vid tillfälle svårt att hålla sig..
Det var också det första jag reagerade på när jag fick min.Grattis
Mkt gott intryck perfekt storlek.
Men krona va jäkligt svår att jobba med.
Ja jag va nära att be grabben vrida upp klockanDet var också det första jag reagerade på när jag fick min.
Sitter ju jäkligt bra där den är men är lite besvärlig att hantera.
Grymt! Grattis till köpet
Sådärja, snyggt! Grattis Är lika avundsjuk som @jlind på meshet, ser ju så jäkla fint ut!Nu har min Matic fått ett syskon.
Har läst att den kan trixas. Är dock lite van. Min sjöö sandström är en pain in the ass att ställa in varje gångGrattis
Mkt gott intryck perfekt storlek.
Men krona va jäkligt svår att jobba med.
Det va trevligtGrymt! Grattis till köpet
Sådärja, snyggt! Grattis Är lika avundsjuk som @jlind på meshet, ser ju så jäkla fint ut!
Tack! Ska bli kul att få hem den. Funderar på om man ska konvertera till automatiskt urverk också, är det dumt..?Grymt! Grattis till köpet
Sådärja, snyggt! Grattis Är lika avundsjuk som @jlind på meshet, ser ju så jäkla fint ut!
Haha nu blev den en sån där härligt ledande fråga igen, svaret vet du!Tack! Ska bli kul att få hem den. Funderar på om man ska konvertera till automatiskt urverk också, är det dumt..?
Tack! Ska bli kul att få hem den. Funderar på om man ska konvertera till automatiskt urverk också, är det dumt..?
Kan definitivt rekommendera meshet för övrigt.
VM i bling, fan va tjusigt!Brorsor
Spännande idéer nu Kör på allt du känner för men kvarts är ju inte dumt det heller!Tack! Ska bli kul att få hem den. Funderar på om man ska konvertera till automatiskt urverk också, är det dumt..?
Kan definitivt rekommendera meshet för övrigt.
Du ska hålla dig jäkligt långt borta från mina Squale din jäkla galning! Vet inte riktigt var man ska få tag på ett verk som passar bara?Haha nu blev den en sån där härligt ledande fråga igen, svaret vet du!
Jag fixar vettu, du såg ju mina grymma skills tidigare idag.
Fullständigt längtar tills man får hugga tänderna i din fina NOS och "kika" lite hur det ser ut under huven
Neeej då, nummer sexton blir det och då har jag sålt tre så bara tretton i lådan när den kommer... Jag gillar också kvarts bättre men tavlorna är inte lika fina på de modellerna. Får väl se vad de har i lager innan jag bestämmer mig.Grattis till vad nu 1008 Squales? Quartz ftw säger jag!
Jävlar vilket perfekt parBrorsor
Jag gör alltid som jag vill men det är inte alltid vettiga beslut.Spännande idéer nu Kör på allt du känner för men kvarts är ju inte dumt det heller!
Såklart du gör det