Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skönt! Synd med meshet baraÄntligen verkar leveranser börja fungera från Squale och även andra leverantörer igen, så man kan med och börja skriva lite i trådarna igen Hoppas på att få alla sista order nästa vecka, förutom polerad länk till 1521 som tyvärr ännu är restnoterad. Fick bli Matic i vårsolen idag.
Instämmer, men kommer väl snart hoppas viSkönt! Synd med meshet bara
Det är antagligen inte Squale själva som tillverkar urtavlorna utan det är nog en leverantör som har en minimumkvantitet på 50st.Drog iväg en mejlförfrågan till Squale gällande en tavelvariant för 50 Atmos, i blå sunburst med applicerade index, och fick till svars:
"Dear [x] we can do a special edition with the dial you want only if you buy the complete watch and at least 50 pcs the price will be around 1.000,00 1.100, 00 €"
Nu vet vi iallafall.
Jag är lätt på, 48 kvar?Drog iväg en mejlförfrågan till Squale gällande en tavelvariant för 50 Atmos, i blå sunburst med applicerade index, och fick till svars:
"Dear [x] we can do a special edition with the dial you want only if you buy the complete watch and at least 50 pcs the price will be around 1.000,00 1.100, 00 €"
Nu vet vi iallafall.
Ser ju kanon ut!Det blev inte så jäkla dumt med gummi från Joseph Bonnie på mikron.
Matchar riktigt braDet blev inte så jäkla dumt med gummi från Joseph Bonnie på mikron.
DetsammaHa en härlig fredag Squale-tråden!
Snart dags för mig att byta till orange gummi också, det är så bra på den klockan!Detsamma
Det passar asbra, har inte tagit av det sen jag fick detSnart dags för mig att byta till orange gummi också, det är så bra på den klockan!
Jag tycker att det är svårt att fånga den orangea färgen på bild, antingen blir det blekt eller så fräter det ur.Det passar asbra, har inte tagit av det sen jag fick det
edit: Ser dock jävligt blekt och tråkigt ut på bilden Likaså min arm haha...
Ouch, cool klocka men de kunde ändrat några detaljer där och då hade den varit mycket bättre!Nytt från Gnomon! Hur tänkte de när de satt svart text på mörkblå bakgrund på vridringsinlägget..?
Vridringsinlägget är oläsbart i det blåa segmentet och det orange-röda är hemsk mot old radium-triangeln. Men den har potential!Ouch, cool klocka men de kunde ändrat några detaljer där och då hade den varit mycket bättre!
Vadå fulsnygg? Den är bara cool! Tiger är stenhård, ska definitivt skaffa en sån någon gång.Fulsnygg och udda Tiger på K&S. Något för @MaBr kanske?
https://klocksnack.se/threads/squale-professionel-tiger-064-ploprof.132706/
Men vafan?!? Det kunde det ha blivit så bra … några små justeringar bara.Nytt från Gnomon! Hur tänkte de när de satt svart text på mörkblå bakgrund på vridringsinlägget..?
Vit eller silverfärgad text och vanlig C3-lume så...Men vafan?!? Det kunde det ha blivit så bra … några små justeringar bara.
Nåt sådant jag tänkte mig också.Vit eller silverfärgad text och vanlig C3-lume så...
Jag tycker att 30 atmos är snygg men jag gillar inte att de snott designen och hävdar att den är deras...Nåt sådant jag tänkte mig också.
Apropå det, vore det inte fräckt att göra en gruppvariant på 30 Atmos istället för 1521? Finns oanade möjligheter med den.