• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Squale

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Ja, Gnomon är ju tyvärr sjukt dåliga på att återspegla färger på vissa av sina produktbilder. Jag trodde först att det var som på Matic att markeringarna ibland ser helt svarta ut för att de är spegelblanka ut men de är tyvärr målade. :(
Typiskt! Som sagt, synd på något som annars skulle kunnat bli väldigt bra :(
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Jag tycker att det blev kanon med orange MN-strap på FL, vad tycker juryn? :)
PSX_20200523_115554.jpg
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Inget fel med klassiskt och just därför det blir knepigare, 70-tal = knasigt och färglatt medans Tropic Sport spontant luktar mer 60-tal men kanske bara i mitt huvud :confused:
Ja, lite mer 60-tal kanske men det funkar på en sån klocka tycker jag. Du kanske skulle köra ett sharkmesh annars? :)
 
Senast ändrad:

North

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Då va man hemma igen efter en långhelg i Halmstad.
Testar lite band jag har i 20mm innan jag beställer.
Även om Mesh är bäst så tror jag att jag behåller gummit på ett tag.

5434A01B-6253-4ABC-98A0-1788FD40B8A2.jpeg
A12FF9A6-B039-4BC1-85CA-C78522C6DA93.jpeg
0927F425-409C-415F-9236-0A2C79B550BC.jpeg
Det mellersta hade varit riktigt fint till klockan om det var endast i beige. Är det något som finns? Tycker det gjorde sig bra i övrigt men det är något med det blåa på bandet mot klockan som jag inte riktigt kan sätta fingret på..
 

Nicke75

Patek
2-Faktor
Det mellersta hade varit riktigt fint till klockan om det var endast i beige. Är det något som finns? Tycker det gjorde sig bra i övrigt men det är något med det blåa på bandet mot klockan som jag inte riktigt kan sätta fingret på..
Jag gillar oftast mörkare band då boett poppar mer,men jag har nog sett beige hos Cns kolla där :)
 
Topp