• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Squale

AtotheTe

Omega
Hej alla squalistas! Mitt första inlägg i den här tråden. Jag blev väldigt sugen på den här under långhelgen. Nån som har erfarenhet?
ED48E447-7BD6-4C8A-A93D-6E8BA49AF45A.png
 

AtotheTe

Omega

North

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
det har du ju iof rätt i. :) Skär det sig inte lite mot index, visare och gmt-visaren eller letar jag bara efter en ursäkt att inte slå till?
980A9250-A876-40B9-88A6-BC3AFB15C8DB.png
Ser allmänt trött och inte särskilt spännande ut. Ta dig tid och gå igenom Squales kollektioner och stressköp ingenting. :) Som @Von skrev, stör du dig nu kommer du störa dig sen.

Beställer du via @Zackrissonsur.se finns det möjlighet till 25% på ditt köp.
https://zackrissonsur.se/produkt-kategori/marken/squale/?orderby=menu_order
 

AtotheTe

Omega
Ser allmänt trött och inte särskilt spännande ut. Ta dig tid och gå igenom Squales kollektioner och stressköp ingenting. :) Som @Von skrev, stör du dig nu kommer du störa dig sen.

Beställer du via @Zackrissonsur.se finns det möjlighet till 25% på ditt köp.
https://zackrissonsur.se/produkt-kategori/marken/squale/?orderby=menu_order

tack! Har försökt läsa på i tråden under två dygn och förstått att många gillar 1521-modellerna. Nån som orkar/vill redogöra för styrkorna med dessa alternativt hänvisa mig till rätt sida i tråden där det diskuteras?
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
tack! Har försökt läsa på i tråden under två dygn och förstått att många gillar 1521-modellerna. Nån som orkar/vill redogöra för styrkorna med dessa alternativt hänvisa mig till rätt sida i tråden där det diskuteras?
1521 är en originell modell från Squale med en av de mest legendariska boett-designerna of all time bland dykare. Tycker jag iallafall ;)
 
Topp