Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har erfarenhet av Tropic-varianten. Riktigt bra kvalitet för priset! Bra urverk, bra finishing osv. Kör på!Hej alla squalistas! Mitt första inlägg i den här tråden. Jag blev väldigt sugen på den här under långhelgen. Nån som har erfarenhet?
Har pepsi varianten, som är likadan boett, visare och så. Kanoon klocka...Hej alla squalistas! Mitt första inlägg i den här tråden. Jag blev väldigt sugen på den här under långhelgen. Nån som har erfarenhet?
Har erfarenhet av Tropic-varianten. Riktigt bra kvalitet för priset! Bra urverk, bra finishing osv. Kör på!
Har pepsi varianten, som är likadan boett, visare och så. Kanoon klocka...
Orange och Squale kan inte bli fel Tycker det passar riktigt bra jagtack för snabb respons och ökat sug! det enda jag är liiiite orolig för är att färgen i bezelnringen ser lite väl orange ut i några videos jag har kollat på.
Orange och Squale kan inte bli fel Tycker det passar riktigt bra jag
Hmm, ja när man ser det på den bilden så kanske det är något som stör Vad säger ni andra?det har du ju iof rätt i. Skär det sig inte lite mot index, visare och gmt-visaren eller letar jag bara efter en ursäkt att inte slå till?
Smaksak antar jag. Har en CW med vinrött inlägg och orange gmt visare och textsträng på tavla. Och en grön pip. Funkar riktigt bra tycker jag. (Ledsen att jag visar ett annat klockmärke i denna tråd )det har du ju iof rätt i. Skär det sig inte lite mot index, visare och gmt-visaren eller letar jag bara efter en ursäkt att inte slå till?
Stör du dig nu kommer du störa dig senare. Fin klocka i övrigt (haft en pepsi) men tycker också det skär sig rätt ordentligt på just denna.det har du ju iof rätt i. Skär det sig inte lite mot index, visare och gmt-visaren eller letar jag bara efter en ursäkt att inte slå till?
Stör du dig nu kommer du störa dig senare. Fin klocka i övrigt (haft en pepsi) men tycker också det skär sig rätt ordentligt på just denna.
Pepsin är inget alternativ?
Sådär är det ibland, lycka till med att hitta en fin hajTack för input! Tror inte pepsin och jag är 100% rätt för varandra tyvärr
Tack! Sitter med den här (där index och visare inte heller lirar 100% för övrigtSådär är det ibland, lycka till med att hitta en fin haj
Du känner till att vi har 25% på @Zackrissonsur.se ? En mycket trevlig prick f.ö
Ser allmänt trött och inte särskilt spännande ut. Ta dig tid och gå igenom Squales kollektioner och stressköp ingenting. Som @Von skrev, stör du dig nu kommer du störa dig sen.det har du ju iof rätt i. Skär det sig inte lite mot index, visare och gmt-visaren eller letar jag bara efter en ursäkt att inte slå till?
Ser allmänt trött och inte särskilt spännande ut. Ta dig tid och gå igenom Squales kollektioner och stressköp ingenting. Som @Von skrev, stör du dig nu kommer du störa dig sen.
Beställer du via @Zackrissonsur.se finns det möjlighet till 25% på ditt köp.
https://zackrissonsur.se/produkt-kategori/marken/squale/?orderby=menu_order
1521 är en originell modell från Squale med en av de mest legendariska boett-designerna of all time bland dykare. Tycker jag iallafalltack! Har försökt läsa på i tråden under två dygn och förstått att många gillar 1521-modellerna. Nån som orkar/vill redogöra för styrkorna med dessa alternativt hänvisa mig till rätt sida i tråden där det diskuteras?
Shit vad bra den är! Blir nästan mer sugen på den orange:a än den blåa nu!Startar upp veckan med Squale, ha en fin dag alla!
Fyfaaaan så bra den är. Jävlar!Startar upp veckan med Squale, ha en fin dag alla!
Kungligt! Perfekt outfit också.Startar upp veckan med Squale, ha en fin dag alla!
Shit vad bra den är! Blir nästan mer sugen på den orange:a än den blåa nu!
Fyfaaaan så bra den är. Jävlar!
Grazie mille e signore!Kungligt! Perfekt outfit också.
Testar 1521 på grönt nato. Någon som har kört 1521 på Tropic bandet som RoyalStraps säljer?
Zuludiver-tropicen? Yes, mjukt men gediget och bra vaniljdoft. Rekommenderas!
Inget damm än, men dammsög rätt slarvigt i helgen så vi får se.F*n van snygg 1521 är med matt boett... Jag tycker verkligen att den passar på tropic. Har för mig att tidigare tropic jag har använt har dragit åt sig mycket damm. Hur är detta?
Riktigt bra!Startar upp veckan med Squale, ha en fin dag alla!
Nicke, vad är det för band på sista bilden, tvådelat?Då va man hemma igen efter en långhelg i Halmstad.
Testar lite band jag har i 20mm innan jag beställer.
Även om Mesh är bäst så tror jag att jag behåller gummit på ett tag.
2 delat med Quick release köpte det på wish.Nicke, vad är det för band på sista bilden, tvådelat?