Tack för tipset!Det jag har är från Tid och ting och är inte så hårt värt att testa tycker jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för tipset!Det jag har är från Tid och ting och är inte så hårt värt att testa tycker jag.
Värt att testa tkr jag.Tack för tipset!
@MaBr har ju ett inofficiellt orange millefori som eventuellt håller sig fräschare? Ingen aning om det finns i 20mm men kanske värt att kolla uppHar ett till Maticen mkt skönt band,stör mig lite på det blir gråaktigt hela tiden.
Det får vi spana på tack@MaBr har ju ett inofficiellt orange millefori som eventuellt håller sig fräschare? Ingen aning om det finns i 20mm men kanske värt att kolla upp
@MaBr har ju ett inofficiellt orange millefori som eventuellt håller sig fräschare? Ingen aning om det finns i 20mm men kanske värt att kolla upp
Har bara hunnit testa det en gång, ska köra det till sommaren, så kan inte uttala mig om hur det blir i längden men det känns kanon!Det får vi spana på tack
Mycket läckert!Har bara hunnit testa det en gång, ska köra det till sommaren, så kan inte uttala mig om hur det blir i längden men det känns kanon!
Hört ryktas om att det det ÄR sommar från och med idagHar bara hunnit testa det en gång, ska köra det till sommaren, så kan inte uttala mig om hur det blir i längden men det känns kanon!
Hmm, vädret tyder ju på det!Hört ryktas om att det det ÄR sommar från och med idag
Ser ut att vara samma "transparenta fluorescerade" gummiblandning som i mitt, tutto perfetto!
Fick precis mitt waffle där ifrån.Köp inte Waffle gummit från Cheapest Nato Straps. Satan vad hårt och obekvämt det är!
Jätteskumt det där för jag har och har haft ett flertal Waffles från CNS och de är kanon.Fick precis mitt waffle där ifrån.
Nej ingen höjdare. Har däremot flera andra gummin från cns som är kanon. Knepigt med sån ojämn kvalité.
Mitt va grått direkt ur förpackning blir som en hinna.Har bara hunnit testa det en gång, ska köra det till sommaren, så kan inte uttala mig om hur det blir i längden men det känns kanon!
Märkligt, jag har ett svart som jag har använt mycket och det har inte blivit grått.Mitt va grått direkt ur förpackning blir som en hinna.
Ok stryker man fingret på det så blir det svart igen,likt en cykelslang om du förstår där det blir en gråaktig hinna.Märkligt, jag har ett svart som jag har använt mycket och det har inte blivit grått.
Låter skumt tycker jag. Har du testat att tvätta av det med diskmedel?Ok stryker man fingret på det så blir det svart igen,likt en cykelslang om du förstår där det blir en gråaktig hinna.
Härliga bilder(som alltid)Ute i naturen (terrassen) med 1515 idag.
@Zackrissonsur.se kan ni kolla detta?Märkligt, jag har ett svart som jag har använt mycket och det har inte blivit grått.
Helvete vad bra!Ute i naturen (terrassen) med 1515 idag.
Mitt är waffle 2.0. @KlockTotte var nöjd med sitt men det var nåt halvår sen så de måste vara ett annat (?!).Jätteskumt det där för jag har och har haft ett flertal Waffles från CNS och de är kanon.
Antagligen någon äldre modell för jag köpte samtliga på någon form av utförsäljning.
Har och har haft ett gäng andra typer av gummin också med varierande kvalitet precis som du säger, lite läskigt att beställa därifrån när man inte vet vad man får...
Plus att det tar oftast löjligt lång tid att få grejerna...
Perfect matchUte i naturen (terrassen) med 1515 idag.
Sett till pris i relation till kvalitet så tycker åtminstone jag att Zuludiver aldrig felar. Fri frakt vad jag minns. Brukar ta sju till tio dagar för leverans ungefär.Mitt är waffle 2.0. @KlockTotte var nöjd med sitt men det var nåt halvår sen så de måste vara ett annat (?!).
Tips på annan tillverkare där ett gummi inte kostar 700 spänn och där frakten är normal inom Sverige?
Det får jag kolla!Sett till pris i relation till kvalitet så tycker åtminstone jag att Zuludiver aldrig felar. Fri frakt vad jag minns. Brukar ta sju till tio dagar för leverans ungefär.
Håller med @Silverglantz . Varit sjukt nöjd med mina 2.0 Waffle. Jämförde med Uncle Seiko och då var det knappt någon skillnad. Testa Tid & Ting (@Hans Beck ) för de har fått jättebra kritik.Mitt är waffle 2.0. @KlockTotte var nöjd med sitt men det var nåt halvår sen så de måste vara ett annat (?!).
Tips på annan tillverkare där ett gummi inte kostar 700 spänn och där frakten är normal inom Sverige?
Härliga bilder(som alltid)
Helvete vad bra!
Tack ska ni ha! Måste säga att bandet växer på mig. Får bara hoppas att MOD inte kommer och tar mig för att jag satt det på en italiensk dykare...Perfect match
Nej, blir det sådär så har du problem, haha. Men jag är helt med på hur du menar.@MaBr inte testat diskmedel men tack för tipset.
När när jag ändå nämnde cykelslang så har jag en i handen nu då grabben fått punka
Kanske överdrev lite inte riktigt så blir bandet.
Har diskuterats lite typ tio sidor bak i tråden.Vad tycker fölket om denna? Riktigt trevlig imo.
https://wornandwound.com/squale-debuts-the-30-atmos-arancia-zurro-a-gnomon-exclusive-le/