• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Vad tycker fölket om denna? Riktigt trevlig imo.

https://wornandwound.com/squale-debuts-the-30-atmos-arancia-zurro-a-gnomon-exclusive-le/

F73E6C11-D2B2-4AA1-A2E8-9D5423744A95.jpeg
Bättre på internetfunnen bild.
07A66F0F-22E3-41A2-9BC6-E6D31A534FCE.jpeg

Rackarns bra alltså, älskar den där modden :woot:
Ser ut att sitta perfekt på din handled!
Ser ju galet bra ut! Stort grattis! :D
Tack så mycket. Blev verkligen positivt överraskad. Köpte på vinst och förlust för att testa. Blir nog en ny favorit i klocklådan :D Roligt också att det är en smakfullt gjord modd :D

Är det nån som sitter på en Squale 1521 Militaire polerad version som kan ladda upp lite fler ”live”-bilder? Nu har jag haft den i varukorgen hos @Zackrissonsur.se 4 gånger utan att lyckas skjuta iväg beställningen.

Bilagor

• C11D3B7C-AA52-4793-A21D-60BE674A9FCF.png
    C11D3B7C-AA52-4793-A21D-60BE674A9FCF.png
    202 KB · Visningar: 2
Är det nån som sitter på en Squale 1521 Militaire polerad version som kan ladda upp lite fler ”live”-bilder? Nu har jag haft den i varukorgen hos @Zackrissonsur.se 4 gånger utan att lyckas skjuta iväg beställningen.
Femte gången gillt, köööp!
Det är ju i princip samma som @rambo_amadeus la upp på förra sidan. Den enda polerade jag sett i tråden tror jag, inte helt vanlig (vilket gör det än roligare imo) :)

Jag äger en sådan! Jag har varit riktigt dålig på att lägga upp bilder på den då jag inte kan ha den på jobbet. Men nästa vecka kommer den få mycket handledstid!

Tillbaka
Topp