Bättre på internetfunnen bild.Vad tycker fölket om denna? Riktigt trevlig imo.
https://wornandwound.com/squale-debuts-the-30-atmos-arancia-zurro-a-gnomon-exclusive-le/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bättre på internetfunnen bild.Vad tycker fölket om denna? Riktigt trevlig imo.
https://wornandwound.com/squale-debuts-the-30-atmos-arancia-zurro-a-gnomon-exclusive-le/
Kan väl inte vara samma vridring? Ser svart ut och annan färg på siffrorna? Och annan färg på visarnaBättre på internetfunnen bild.
Har diskuterats lite typ tio sidor bak i tråden.
Den är inte perfekt men jag diggar den!
Bättre på internetfunnen bild.
På den sitter det orangea helt fel ut, ja. Medan siffrorna mot det mörkblå faktiskt syns till skillnad mot på Gnomons bilder.Vridringen såg bättre ut på pressbilden tycker jag. Det orangea ser off ut på något vis. Kanske bara är ljuset iofs.
Jag tror definitivt att ljuset på Gnomons bilder spelar ett spratt.Kan väl inte vara samma vridring? Ser svart ut och annan färg på siffrorna? Och annan färg på visarna
Kan mycket väl vara så, spännande att se när det kommer lite fler bilderJag tror definitivt att ljuset på Gnomons bilder spelar ett spratt.
Jag tror definitivt att ljuset på Gnomons bilder spelar ett spratt.
Skulle vart annan färg på siffror och streck på index.Vad tycker fölket om denna? Riktigt trevlig imo.
Snyggt och gratulerar.Fick äntligen hem denna. Fasiken vad bra den är boetten bärs perfekt på min 16,5 cm handled. Måste vara en av de skönaste boetterna jag testat.
Minutvisaren lyser även mysigt som en varselväst
Fick äntligen hem denna. Fasiken vad bra den är boetten bärs perfekt på min 16,5 cm handled. Måste vara en av de skönaste boetterna jag testat.
Snyggt! Och stort grattis! Boetten är verkligen i en klass för sig – ett mästerverk av form och funktion.Fick äntligen hem denna. Fasiken vad bra den är boetten bärs perfekt på min 16,5 cm handled. Måste vara en av de skönaste boetterna jag testat.
Skulle vart annan färg på siffror och streck på index.
Vit kanske.
Grattis, bra val Min hälsar.Fick äntligen hem denna. Fasiken vad bra den är boetten bärs perfekt på min 16,5 cm handled. Måste vara en av de skönaste boetterna jag testat.
Finns flera bättre bilder längre bak där man jmf tjocklek. Här är dock en bild från sidan. Den är relativt hög men känns bara stabilt/wrist presence. Upplever den inte som topptung eller så. Beror nog mycket på att bandhornen sluttar ner.Riktigt fin! Går det att få en bild från sidan för att se hur hög den är?
Rackarns bra alltså, älskar den där moddenFick äntligen hem denna. Fasiken vad bra den är boetten bärs perfekt på min 16,5 cm handled. Måste vara en av de skönaste boetterna jag testat.
Läcker! GrattisFick äntligen hem denna. Fasiken vad bra den är boetten bärs perfekt på min 16,5 cm handled. Måste vara en av de skönaste boetterna jag testat.
Ser ut att sitta perfekt på din handled!Finns flera bättre bilder längre bak där man jmf tjocklek. Här är dock en bild från sidan. Den är relativt hög men känns bara stabilt/wrist presence. Upplever den inte som topptung eller så. Beror nog mycket på att bandhornen sluttar ner.
Ser ju galet bra ut! Stort grattis!Fick äntligen hem denna. Fasiken vad bra den är boetten bärs perfekt på min 16,5 cm handled. Måste vara en av de skönaste boetterna jag testat.
Rackarns bra alltså, älskar den där modden
Läcker! Grattis
Ser ut att sitta perfekt på din handled!
Tack så mycket. Blev verkligen positivt överraskad. Köpte på vinst och förlust för att testa. Blir nog en ny favorit i klocklådan Roligt också att det är en smakfullt gjord moddSer ju galet bra ut! Stort grattis!
Du kommer ju inte mycket närmare originalet än så. Skulle vara minutvisaren från en 60 Atmos då.Tack så mycket. Blev verkligen positivt överraskad. Köpte på vinst och förlust för att testa. Blir nog en ny favorit i klocklådan Roligt också att det är en smakfullt gjord modd
Får se om man så småningom ändrar till 60 atm visaren. Tror det hade blivit väldigt bra.Du kommer ju inte mycket närmare originalet än så. Skulle vara minutvisaren från en 60 Atmos då.
Tror att min också ser ut sådär faktiskt.Får se om man så småningom ändrar till 60 atm visaren. Tror det hade blivit väldigt bra.
En sak som jag dock stör mig på är det faktum att bandet ser ut att vara smalare än 20mm, typ 19mm. Man ser bandstiften Finns smalare band än 20mm? @Zackrissonsur.se
Tokbra!Fick äntligen hem denna. Fasiken vad bra den är boetten bärs perfekt på min 16,5 cm handled. Måste vara en av de skönaste boetterna jag testat.
Femte gången gillt, köööp!Är det nån som sitter på en Squale 1521 Militaire polerad version som kan ladda upp lite fler ”live”-bilder? Nu har jag haft den i varukorgen hos @Zackrissonsur.se 4 gånger utan att lyckas skjuta iväg beställningen.
Är det nån som sitter på en Squale 1521 Militaire polerad version som kan ladda upp lite fler ”live”-bilder? Nu har jag haft den i varukorgen hos @Zackrissonsur.se 4 gånger utan att lyckas skjuta iväg beställningen.