• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Squale

Fick Medium gå p.g.a. storleken? Såååå synd att den inte låg på 39-ish och hade en automatare i sig. Hade kunnat ge en bra slant för en sådan - snygg som få!
Helt enig, modellen är fin, men för liten för mig. 38 eller 39 hade den varit perfekt. Jag hade haft kvar den om den tom var 36mm. Har för stora klockor i övrigt. Nu har den fått ett fin-fint hem här på KS. Hoppas den uppskattas. Och denna ninja kommit hem istället:
F6984A2D-BE1D-430C-8716-69CE3226527E.jpeg
 
@Von, jag var så jäkla sugen på att buda på Supermaticen (som för övrigt gick för ett bra pris) men hoppade i sista sekunden. Fem minuter senare får man det här på Instagram. :D
PSX_20200613_164804.jpg


Han har i alla fall lovat att sälja den till mig för samma pris som han köpte den för om den ska vidare så man är helt klart spekulant. :cool:
 
Jag har insett att jag är länk-människa och skulle vilja införskaffa länk till min Onda Azzurro så den kan användas riktigt mycket i sommar.
Finns det månne någon i denna eminenta tråd som har förslag på länkar som passar till denna fina klocka och eventuellt var man kan få tag på dem? :)
Jag har än så länge bara sett den på mesh, men det kanske även finns andra länkar dom gör sig bra på denna klocka?
20200613_152450.jpg
 
Jag har insett att jag är länk-människa och skulle vilja införskaffa länk till min Onda Azzurro så den kan användas riktigt mycket i sommar.
Finns det månne någon i denna eminenta tråd som har förslag på länkar som passar till denna fina klocka och eventuellt var man kan få tag på dem? :)
Jag har än så länge bara sett den på mesh, men det kanske även finns andra länkar dom gör sig bra på denna klocka?
20200613_152450.jpg
Så vitt jag vet finns inga länkar med passande ändlänkar till 1521 boetten, har efterfrågats en del i tråden förut... :( Kanske nån har en lösning med hoppbygge?
 
Tillbaka
Topp