• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Squale

@Von, jag var så jäkla sugen på att buda på Supermaticen (som för övrigt gick för ett bra pris) men hoppade i sista sekunden. Fem minuter senare får man det här på Instagram. :D
PSX_20200613_164804.jpg


Han har i alla fall lovat att sälja den till mig för samma pris som han köpte den för om den ska vidare så man är helt klart spekulant. :cool:
Trodde den skulle hamna runt 10k trots lite frågetecken, synd du hoppade av men så där är det ibland. Är lite partisk men tycker ju fortfarande min är ljusår bättre :cigar:
Det är fan alltid samma folk i lilla ankdammen som hugger om bytet haha, hoppas han tröttnar snabbt då :happyhappy:
 
Trodde den skulle hamna runt 10k trots lite frågetecken, synd du hoppade av men så där är det ibland. Är lite partisk men tycker ju fortfarande min är ljusår bättre :cigar:
Det är fan alltid samma folk i lilla ankdammen som hugger om bytet haha, hoppas han tröttnar snabbt då :happyhappy:
Ja, jag trodde också att den skulle bli dyrare. Din har mycket snyggare visare men eftersom jag är en sucker för orange så gillar jag vridringsinlägget bättre på denna. :D
 
iPhone SE (den nya). 3 kör riktigt bra deal på dessa. 399kr/månad med 15gb surf.

samma lur på Telenor som jag hade innan med likvärdigt abonnemang kostar 5-600/månad.
Jag har aldrig varit team iPhone men tyvärr så tycker jag om deras kameror är bäst... Blir att skaffa den nya till hösten ;) Och då måste man ju skaffa en Squale med så man har nå fint att fota! :D
 
Hej klockvänner,

jag fick idag leverans av en squale 1521 från zackrisson ur.
När jag öppnar kartongen saknas både certifikat och alla andra papper. Det låg vara klockan i boxen.
Visst fasen ska man gå med detta även till squaleklockor :-D

//D
 
Hej klockvänner,

jag fick idag leverans av en squale 1521 från zackrisson ur.
När jag öppnar kartongen saknas både certifikat och alla andra papper. Det låg vara klockan i boxen.
Visst fasen ska man gå med detta även till squaleklockor :-D

//D
Jo det ska följa med.
 
Hej klockvänner,

jag fick idag leverans av en squale 1521 från zackrisson ur.
När jag öppnar kartongen saknas både certifikat och alla andra papper. Det låg vara klockan i boxen.
Visst fasen ska man gå med detta även till squaleklockor :-D

//D
Kollat under insatslådan så att säga? Det är klart det ska följa med sådant
 
Tillbaka
Topp