• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Squale

Har man hittat sin favoritklocka men saknar att den inte har dagkomplikation så är det bara att byta urverk och plocka fram sin Dremmel! Hittade denna på Ebay. :D De kunde väl i alla fall ha försökt dölja det genom att fylla i ramen runt hela rutan..?
PSX_20200623_074951.jpg
Eww :wtf: Utan att ens kolla upp så tippar jag på att den bor i Italien?
 
Jäklar @Norpanjr den 1521an måste vara nära något slags försäljningsrekord. Mindre än 15 minuter? :D Grymt snygga bilder i annonsen :snaphappy::) blev sugen på att köpa ett Squale mesh igen trots att jag sålde det på grund av att jag tyckte det var obekvämt, bara tack vare den bilden.
Haha nog gick det undan allt. Alldeles för snabbt, tänkte att jag skulle lägga ut den för att sen ångra mig men det fick jag inte :hilarious: Tack så mycket!

Jaja, finns ju nya att köpa om jag saknar den för mycket som tur är!
 
Vilken jävla antiklimax det blev idag. Överhypad på en hel hög med fina klockpaket men icke sa Nicke :p Om tomten lyssnar så är det enda jag önskar mig i år en timme i ett ljudisolerat rum tillsammans med Postnord utrustad med ett basebollträ och en blåslampa :arghh:

Jaja, damp ju ner ett vitt ZD så att jag slipper att anses som vulgär när jag blandar rött och orange :cool:
2EA68B86-F556-41A6-A050-502921FB3484.jpeg
 
Vilken jävla antiklimax det blev idag. Överhypad på en hel hög med fina klockpaket men icke sa Nicke :p Om tomten lyssnar så är det enda jag önskar mig i år en timme i ett ljudisolerat rum tillsammans med Postnord utrustad med ett basebollträ och en blåslampa :arghh:

Jaja, damp ju ner ett vitt ZD så att jag slipper att anses som vulgär när jag blandar rött och orange :cool:
2EA68B86-F556-41A6-A050-502921FB3484.jpeg
Nåt av det sexigaste jag sett i hajväg :woot: (menar det verkligen)
 
Vilken jävla antiklimax det blev idag. Överhypad på en hel hög med fina klockpaket men icke sa Nicke :p Om tomten lyssnar så är det enda jag önskar mig i år en timme i ett ljudisolerat rum tillsammans med Postnord utrustad med ett basebollträ och en blåslampa :arghh:

Jaja, damp ju ner ett vitt ZD så att jag slipper att anses som vulgär när jag blandar rött och orange :cool:
2EA68B86-F556-41A6-A050-502921FB3484.jpeg
Ja jäklar vad bra det blev! Kungligt! :woot:
 
Vilken jävla antiklimax det blev idag. Överhypad på en hel hög med fina klockpaket men icke sa Nicke :p Om tomten lyssnar så är det enda jag önskar mig i år en timme i ett ljudisolerat rum tillsammans med Postnord utrustad med ett basebollträ och en blåslampa :arghh:

Jaja, damp ju ner ett vitt ZD så att jag slipper att anses som vulgär när jag blandar rött och orange :cool:
2EA68B86-F556-41A6-A050-502921FB3484.jpeg
Blev ju riktigt grymt!
 
Vilken jävla antiklimax det blev idag. Överhypad på en hel hög med fina klockpaket men icke sa Nicke :p Om tomten lyssnar så är det enda jag önskar mig i år en timme i ett ljudisolerat rum tillsammans med Postnord utrustad med ett basebollträ och en blåslampa :arghh:

Jaja, damp ju ner ett vitt ZD så att jag slipper att anses som vulgär när jag blandar rött och orange :cool:
2EA68B86-F556-41A6-A050-502921FB3484.jpeg
Blev riktigt bra! Lite Finland över det hela:cool:
 
Ja det blev så nu men kanske kommer ångra mig, vi fårse :) Just nu är det en Sinn på väg men är nog sugen på någon mer Squale sen när leveranserna börjar fungera som vanligt igen.

Sorry :sorry:
Trevligt! Blir kul att se vad det blev istället :)

Du gjorde helt rätt som sålde allt som ett paket, ultimata sommardinkan ju! Hoppas nya ägaren hittar till tråden :)
 
Är extremt sugen på en Squale 1521 nu till sommaren. Insåg att med tull och moms från Gnomon skulle bli ganska saftigt pris. Verkar mycket bättre rent prismässigt att gå via Zackrissons Ur men hur är erfarenheten vid köp hos dem? Någon som har lite att dela med sig av?

Hank
 
Tillbaka
Topp