Samtidigt väldigt kreativt!Hahaha va sjukt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samtidigt väldigt kreativt!Hahaha va sjukt!
VerkligenSamtidigt väldigt kreativt!
Eww Utan att ens kolla upp så tippar jag på att den bor i Italien?Har man hittat sin favoritklocka men saknar att den inte har dagkomplikation så är det bara att byta urverk och plocka fram sin Dremmel! Hittade denna på Ebay. De kunde väl i alla fall ha försökt dölja det genom att fylla i ramen runt hela rutan..?
Eww Utan att ens kolla upp så tippar jag på att den bor i Italien?
LOL, kanske inte riktigt vad hantverkaren föreställt sig i huvudet från början...eller vem vet
Haha nog gick det undan allt. Alldeles för snabbt, tänkte att jag skulle lägga ut den för att sen ångra mig men det fick jag inte Tack så mycket!Jäklar @Norpanjr den 1521an måste vara nära något slags försäljningsrekord. Mindre än 15 minuter? Grymt snygga bilder i annonsen blev sugen på att köpa ett Squale mesh igen trots att jag sålde det på grund av att jag tyckte det var obekvämt, bara tack vare den bilden.
Nåt av det sexigaste jag sett i hajväg (menar det verkligen)Vilken jävla antiklimax det blev idag. Överhypad på en hel hög med fina klockpaket men icke sa Nicke Om tomten lyssnar så är det enda jag önskar mig i år en timme i ett ljudisolerat rum tillsammans med Postnord utrustad med ett basebollträ och en blåslampa
Jaja, damp ju ner ett vitt ZD så att jag slipper att anses som vulgär när jag blandar rött och orange
Tacktack Nästan så att jag inte vill slänga på ett mesh nu, luktar ju gott också. Har ett svart gummi påväg till 1521an, den kan få vara min vinterklocka och Maticen min sommarklockan... bara att börja sälja av resten nu dåNåt av det sexigaste jag sett i hajväg (menar det verkligen)
Nä inget mesh, det har ju alla andra redanTacktack Nästan så att jag inte vill slänga på ett mesh nu, luktar ju gott också.
Ja jäklar vad bra det blev! Kungligt!Vilken jävla antiklimax det blev idag. Överhypad på en hel hög med fina klockpaket men icke sa Nicke Om tomten lyssnar så är det enda jag önskar mig i år en timme i ett ljudisolerat rum tillsammans med Postnord utrustad med ett basebollträ och en blåslampa
Jaja, damp ju ner ett vitt ZD så att jag slipper att anses som vulgär när jag blandar rött och orange
Blev ju riktigt grymt!Vilken jävla antiklimax det blev idag. Överhypad på en hel hög med fina klockpaket men icke sa Nicke Om tomten lyssnar så är det enda jag önskar mig i år en timme i ett ljudisolerat rum tillsammans med Postnord utrustad med ett basebollträ och en blåslampa
Ja jäklar vad bra det blev! Kungligt!
Blev ju riktigt grymt!
Jepp, det låter som ett vinnande kit!tack tack blev lite extra somrigt, nu behövs bara matchande Speedos, ett par pilotbrillor med spegelglas och en yacht också
Ha ha! Vad begär dom?Har man hittat sin favoritklocka men saknar att den inte har dagkomplikation så är det bara att byta urverk och plocka fram sin Dremmel! Hittade denna på Ebay. De kunde väl i alla fall ha försökt dölja det genom att fylla i ramen runt hela rutan..?
Blev riktigt bra! Lite Finland över det helaVilken jävla antiklimax det blev idag. Överhypad på en hel hög med fina klockpaket men icke sa Nicke Om tomten lyssnar så är det enda jag önskar mig i år en timme i ett ljudisolerat rum tillsammans med Postnord utrustad med ett basebollträ och en blåslampa
Jasså @Norpanjr tjugoettan åkte? Blir det något annat trevligt istället?
Ps. Du skulle sålt meshet till mig!
Sugen? Ligger på €30 nu med köp-nu-pris på €180. Om den inte går för högt så är den ändå värd lite om man köper den för reservdelar.Ha ha! Vad begär dom?
Trevligt! Blir kul att se vad det blev iställetJa det blev så nu men kanske kommer ångra mig, vi fårse Just nu är det en Sinn på väg men är nog sugen på någon mer Squale sen när leveranserna börjar fungera som vanligt igen.
Sorry
Inte tvärsugen men 30 bucks är den ju värd 180e njae..Sugen? Ligger på €30 nu med köp-nu-pris på €180. Om den inte går för högt så är den ändå värd lite om man köper den för reservdelar.
https://www.ebay.it/itm/353115047065
Lär nog tyvärr bli för dyr, finns för många köpare där ute som inte synar en sån enkel grej.Inte tvärsugen men 30 bucks är den ju värd 180e njae..
Hur poppis är Squale egentligen ? Typ globalt? Finns det några siffror?Lär nog tyvärr bli för dyr, finns för många köpare där ute som inte synar en sån enkel grej.
Ingen aning tyvärr men inget storsäljande märke skulle jag tro. Brukar vara ganska poppis på vintagefronten även om det inte finns många stora samlare.Hur poppis är Squale egentligen ? Typ globalt? Finns det några siffror?
Blev en mycket mindre somrig klocka kan man lugnt säga 556i.Trevligt! Blir kul att se vad det blev istället
Du gjorde helt rätt som sålde allt som ett paket, ultimata sommardinkan ju! Hoppas nya ägaren hittar till tråden
Passar ju mig som är halvfinne utmärkt då juBlev riktigt bra! Lite Finland över det hela
Äh vi har ju bara en månads sommar i Sverige. Blir bra det där ocksåBlev en mycket mindre somrig klocka kan man lugnt säga 556i.
Ja verkligen en sommardinka men jag hittar nog tillbaka snart ska du se