• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Sommarens dinkor samlade och redo för semester!
DSC_0929~2.JPG
Tre Ondor? :woot: Den måste vara riktigt bra :cool:

Kom på att jag redan har 5st om man räknar vintage-1545orna... Får fundera på om man kanske ska byta vridringsinlägget på Militaire, tror du att det skulle flyga eller blir det bara konstigt?
LRM_EXPORT_277984349374111_20190413_214627924.jpeg
Ingenting är konstigt i min vulgära värld :D
Kom på att det inte finns någon Heritage/Rootbeer med orange minut, kanske skulle bli intressant med ett sånt inlägg? Lumepluppen går alltid att fixa till med rätt nyans.

Vilken jävla antiklimax det blev idag. Överhypad på en hel hög med fina klockpaket men icke sa Nicke :p Om tomten lyssnar så är det enda jag önskar mig i år en timme i ett ljudisolerat rum tillsammans med Postnord utrustad med ett basebollträ och en blåslampa :arghh:

Jaja, damp ju ner ett vitt ZD så att jag slipper att anses som vulgär när jag blandar rött och orange :cool:
2EA68B86-F556-41A6-A050-502921FB3484.jpeg
Grym kombo! Medelhavsstekigt så det bara sjunger om det! :cool:

Ingenting är konstigt i min vulgära värld :D
Kom på att det inte finns någon Heritage/Rootbeer med orange minut, kanske skulle bli intressant med ett sånt inlägg? Lumepluppen går alltid att fixa till med rätt nyans.
Visst ja, det är annan färg på lumepluppen. Går den att ta loss? :)

Tror du att det skulle funka till gilt? Tänker att det blåa inlägget har silvriga markeringar men det är guldiga på de andra två modellerna. Älskar för övrigt både Heritage och Rootbeer, så jäkla snygga. :cool:

• Like
Reactions: v0n
Tillbaka
Topp