TackarAh, detta hade jag missat. Stort grattis! Så jäkla snygg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackarAh, detta hade jag missat. Stort grattis! Så jäkla snygg.
Tre Ondor? Den måste vara riktigt braSommarens dinkor samlade och redo för semester!
Jag säger det funkar fifan!@Silverglantz , var inte det din pet peeve kombo?
haha tack ska du haJag säger det funkar fifan!
Ja, ser helt fantastiskt ut måste jag säga. Kan man ha 4st 1545or..?haha, skön lyster i det blå alltså. Snärtigt ihop med minutvisaren minsann
Jäklar vilken uppsättning!Sommarens dinkor samlade och redo för semester!
Hur upplever du kvaliteten på dem? Är de värda typ 600kr eller vad de nu kostar?Hittade ett Squale Nato hemma jag helt och hållet glömt av att jag ens hade.
Brukar inte använda Nato och det va satans långt.
Men testa va ett måste
Det bara blev så, älskar tavlorna...Tre Ondor? Den måste vara riktigt bra
Tackar!Jäklar vilken uppsättning!
Dina ord värmer mer än vad du tror, tackJa, ser helt fantastiskt ut måste jag säga. Kan man ha 4st 1545or..?
Jag är dålig på Nato sen är det helt nytt och stelt.Hur upplever du kvaliteten på dem? Är de värda typ 600kr eller vad de nu kostar?
Exakt. Jag kommer dock in på Squale.ch om det var den du syftade på?Sidan 404... brukar inte det vara "page not found"?
Sidan 404... brukar inte det vara "page not found"?
Haha, jag kopplade inte förrän din smiley. Fan vad dum man kan vara ibland.
Kom på att jag redan har 5st om man räknar vintage-1545orna... Får fundera på om man kanske ska byta vridringsinlägget på Militaire, tror du att det skulle flyga eller blir det bara konstigt?Dina ord värmer mer än vad du tror, tack
Om någon kan så är det du, en räcker gott för mig.
Ser riktigt bra ut och spännet är jäkligt snyggt. Hade gärna testat ett men det känns galet dyrt, speciellt om jag inte gillar det.Jag är dålig på Nato sen är det helt nytt och stelt.
Men nja 600kr hade jag nog inte betalt för det.
Men snyggt spänne och hål
Förmodligen mer rimligt att göra din koppling ändåHaha, jag kopplade inte förrän din smiley. Fan vad dum man kan vara ibland.
Kan skicka det till dig så kan du testa det.Ser riktigt bra ut och spännet är jäkligt snyggt. Hade gärna testat ett men det känns galet dyrt, speciellt om jag inte gillar det.
Generositeten här alltså. Så mycket välvilja och ömsesidighet. Blir i det närmaste rördKan skicka det till dig så kan du testa det.
När vi ändå är inne på 1545 smyger jag väl in min kvällskompanjon i nya kläder
There we go again. Så är det här med detta folket. Pärlor är vad ni är, bara så ni vet det.Kan skicka det till dig så kan du testa det.
Ingenting är konstigt i min vulgära världKom på att jag redan har 5st om man räknar vintage-1545orna... Får fundera på om man kanske ska byta vridringsinlägget på Militaire, tror du att det skulle flyga eller blir det bara konstigt?
God damn!!Den är sexig!
Grym kombo! Medelhavsstekigt så det bara sjunger om det!Vilken jävla antiklimax det blev idag. Överhypad på en hel hög med fina klockpaket men icke sa Nicke Om tomten lyssnar så är det enda jag önskar mig i år en timme i ett ljudisolerat rum tillsammans med Postnord utrustad med ett basebollträ och en blåslampa
Jaja, damp ju ner ett vitt ZD så att jag slipper att anses som vulgär när jag blandar rött och orange
Tackar ... bara medelhavet som fattasGrym kombo! Medelhavsstekigt så det bara sjunger om det!
Bodde inte du i Trelleborg? Bara att gå och sätta sig under en av palmerna med ett glas prosecco och njutaTackar ... bara medelhavet som fattas
Tack! Jag lånar gärna det om du inte behöver det för tillfället. Har varit nyfiken på dem länge!Kan skicka det till dig så kan du testa det.
Visst ja, det är annan färg på lumepluppen. Går den att ta loss?Ingenting är konstigt i min vulgära värld
Kom på att det inte finns någon Heritage/Rootbeer med orange minut, kanske skulle bli intressant med ett sånt inlägg? Lumepluppen går alltid att fixa till med rätt nyans.