Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra, letar själv efter ett passande tropic till min 1515 som är på ingång. Hittade en ganska snyggt blått i lådan men det råkade vara 19mm så klart... Squalen har 18mm mellan bandhornen.Söndag är Supermaticdag, det är sen gammalt. Som ni ser har jag gått heelt emot mina egna principer och slängde på ett "modernt vintageband" på en vintageklocka.
Får väl erkänna att det blev rätt bra ändå
Väldigt fin!Söndag är Supermaticdag, det är sen gammalt. Som ni ser har jag gått heelt emot mina egna principer och slängde på ett "modernt vintageband" på en vintageklocka.
Får väl erkänna att det blev rätt bra ändå
Brukar faktiskt gå ganska fint med 19mm på 18 bredd har jag märkt, om det inte såna där snabbstift. Du får testa dig fram helt enkeltMycket bra, letar själv efter ett passande tropic till min 1515 som är på ingång. Hittade en ganska snyggt blått i lådan men det råkade vara 19mm så klart... Squalen har 18mm mellan bandhornen.
Ska testa! Annars får jag köpa något.Brukar faktiskt gå ganska fint med 19mm på 18 bredd har jag märkt, om det inte såna där snabbstift. Du får testa dig fram helt enkelt
Tack så mycket, en ganska pigg 50-åring minsannVäldigt fin!
@Zackrissonsur.se har i vanliga fall kunnat lösa detta. Vet dock att det varit problem att gå tag i dessa tavlor (när jag var sugen på denna modifikationen).
Kommer ta ett tag innan du får svar då någonting hänt och Zackrissons Ur inte riktigt är verksamma just nu. Men jag antar att de kommer igång igen så småningom.tack för tips! Har slängt iväg ett mail och får se om det går att lösa
På tiden. De har även flyttat tillbaka till Schweiz. Visste ej detSquale har omarbetat hemsidan, kors i taket! Sexig som fan om ni frågar mig
https://www.squale.ch/en/home_page
Verkligen! Fanns lite kul och intressant läsning, produktbilderna på klockorna ser väl sådär ut fortfarande men ett steg i rätt riktning iafPå tiden. De har även flyttat tillbaka till Schweiz. Visste ej det
https://www.squale.ch/en/news&title=Squale_headquarters_returns_to_Switzerland
Det dom saknas som så ofta är en "visa allt"-knapp. Hatar när man inre bara kan få upp alla modeller bredvid varandra.Squale har omarbetat hemsidan, kors i taket! Sexig som fan om ni frågar mig
Mjo, fortfarande renderingar. Något denna webshop och många andra gör är att sprida ut alla bandalternativ på kollektionssidorna. Tycker att de borde vara ett val man gör innan klockan läggs i varukorgen. Nu är det sisådär plottrigtVerkligen! Fanns lite kul och intressant läsning, produktbilderna på klockorna ser väl sådär ut fortfarande men ett steg i rätt riktning iaf
Jo känner man inte till utbudet kan det nog upplevas rörigt, finns ju inte sååå många modeller att hålla reda på iofsDet dom saknas som så ofta är en "visa allt"-knapp. Hatar när man inre bara kan få upp alla modeller bredvid varandra.
Hurra! De har uppdaterat till 2002-års hemsidesstandard! Men positivt att Sub39 verkar bli ännu mer av en egen serie.Squale har omarbetat hemsidan, kors i taket! Sexig som fan om ni frågar mig
Håller med, gillar den lilla historiehörnan med timeline och grejer och de små filmerna får man ju ståpäls avMjo, fortfarande renderingar. Något denna webshop och många andra gör är att sprida ut alla bandalternativ på kollektionssidorna. Tycker att de borde vara ett val man gör innan klockan läggs i varukorgen. Nu är det sisådär plottrigt
Kul när man går in på Squales nya sida och din bild är längst upp.LE Micro idag!
Haha! Stöld!Kul när man går in på Squales nya sida och din bild är längst upp.
Min fumoso säger hejDu har dock 1521 Blue Soleil eller Fumoso med den effekten. Riktigt snyggt och inte supervanligt på forumet