Helt fantastisk!Oavsett vad så är den ascool
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt fantastisk!Oavsett vad så är den ascool
Så jäkla snygg!Oavsett vad så är den ascool
Verkligen finOavsett vad så är den ascool
Det får vi fråga @MaBrSå jäkla snygg!
Du kanske missade min fråga tidigare så skriver igen, är gummit original eller? Ska ha ett likadant på min men inte hittat någon bra hemsida att köpa ifrån
Kanske t.o.m favoriten i samlingenHelt fantastisk!
Jag hade kört 18 mm Tropic Sport.Det får vi fråga @MaBr
Gummit som sitter på denna är inte jättebra. Det är okej men lite hårt. Letar efter ett annat bra 18mm gummiband.
Uppfattat! Haha, ja han är ju vår guru här i trådenDet får vi fråga @MaBr
Gummit som sitter på denna är inte jättebra. Det är okej men lite hårt. Letar efter ett annat bra 18mm gummiband.
Ohja det hade suttit fint!Jag hade kört 18 mm Tropic Sport.
Bonetto cinturini gör en jäkla massa band till Squale verkar det som, så det kan mycket väl vara det. För 30 USD dock känns det inte riktigt värt det.Uppfattat! Haha, ja han är ju vår guru här i tråden
Vet ju att Squale levererar klockor med liknande band på deras ”nya” kvartsare. Dessvärre verkar de inte sälja dem som tillbehör... Tror dock att bonetto cinturini gör de nya banden! Finns på Holbens för 30$
Precis, känner det också... Vore ju däremot kul att ha ett liknande band likt det som sitter på! Jakten fortsätterBonetto cinturini gör en jäkla massa band till Squale verkar det som, så det kan mycket väl vara det. För 30 USD dock känns det inte riktigt värt det.
Vridningen!Precis, känner det också... Vore ju däremot kul att ha ett liknande band likt det som sitter på! Jakten fortsätter
edit: Oj, inlägg nr 2000! Firar med att lägga in en gammal bild på en saknad kamrat
Precis, känner det också... Vore ju däremot kul att ha ett liknande band likt det som sitter på! Jakten fortsätter
edit: Oj, inlägg nr 2000! Firar med att lägga in en gammal bild på en saknad kamrat
Hmm, undrar var den tog vägen?Doxan är grym. Jag va sjukt sugen på den oranga som låg på k&s för ett tag sedan.
Sorry för off topic i squale-tråden
Sälj den till bättre behövande (mig)Hmm, undrar var den tog vägen?
OT: Scubapro Go Travel Fins?Maticen fick jobba hårt under gårdagen, idag blir det nya äventyr sanna mina ord
Aqua Lung Stratos 3, snabba som fanOT: Scubapro Go Travel Fins?
Nej, och så var det med den sakenSälj den till bättre behövande (mig)
Det får vi fråga @MaBr
Det är Squale original men jag tycker inte heller att de är något vidare. Köper man ett nytt så är det dock väldigt mjuka och sköna, har några såna i 20mm och de är kanon. Jag kör vanligt vintage Tropic på min, det är också riktigt bra.Uppfattat! Haha, ja han är ju vår guru här i tråden
Vet ju att Squale levererar klockor med liknande band på deras ”nya” kvartsare. Dessvärre verkar de inte sälja dem som tillbehör... Tror dock att bonetto cinturini gör de nya banden! Finns på Holbens för 30$
Hade jag vetat det så hade jag förstått. Go travel fin är långsamma som fanAqua Lung Stratos 3, snabba som fan
Dagens kompanjon!
Tro fan det med den tavlan och vridringsinlägget!Dagens kompanjon Tror inte jag kommer bli less på denna!
Håller med, märkligt faktiskt. Sjukt snygg klocka Tyvärr inga kulor och redan för många klockor. (I mina mått nu )Hur kan den gula 2002an ligga kvar på K&S? Det är ju typ en bortskänkesannons.
Självklart, hör av mig. Just nu har de stängt för semester men under hösten kommer jag åka ditJust det @Zackrissonsur.se, om du besöker dem så får du pusha för att de börjar sälja merch också. Jag vill ha klocklådor, travel case, fickknivar, t-shirts, stickers, posters, whatever! Lyckad du dessutom lägga vantarna på något sånt när du är där och du inte vill ha det själv så vet du var jag finns.
Härligt! Ska bli kul att se vad de har att säga om framtiden.Självklart, hör av mig. Just nu har de stängt för semester men under hösten kommer jag åka dit
The unknown future rolls toward us. I face it for the first time with a sense of hope, because if a machine, a Terminator, can learn the value of human life, maybe we can too.Härligt! Ska bli kul att se vad de har att säga om framtiden.