Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tufft! Stort grattis till den blå snyggingen!Äntligen är man med i Squale-klubben .
Precis öppnad, och första intrycket är riktigt bra!
Tackar!Tufft! Stort grattis till den blå snyggingen!
Riktigt snyggt! Blir sugen på att beställa ett till minLite Dubbelpost Tyckte att den blev ganska bra på svart/orange bartongummi, på måndag trillar ett barton in till 1521FL också plus ett vitt till Maticen när jag ändå var i farten
Det är ruggigt mjukt o skönt. Jag är ingen jättefan av keepern med låsklack i dock som sitter på Elite. Kommer ett gult Barton imorgon som jag skall testa ocksåRiktigt snyggt! Blir sugen på att beställa ett till min
Var köpte du ditt?Det är ruggigt mjukt o skönt. Jag är ingen jättefan av keepern med låsklack i dock som sitter på Elite. Kommer ett gult Barton imorgon som jag skall testa också
6300:- idagHur kan den gula 2002an ligga kvar på K&S? Det är ju typ en bortskänkesannons.
Började bli sugen på en till men nu gick den...6300:- idag
Kliar stadigt... Synd att jag har annat som måste prioriteras nu
Jo såg att den blev såld, inte konstigtBörjade bli sugen på en till men nu gick den...
Det var på tiden, jag var nära på att köpa bara för att det var billigt. Någon gjorde ju århundradets Squale-kap!Började bli sugen på en till men nu gick den...
Yes!Jo såg att den blev såld, inte konstigt
Hoppas den dyker upp här i tråden sen
GöttIdag har 1521an fått bada i sjön!
Välkommen till Hajklubben, ser bra ut!Äntligen är man med i Squale-klubben .
Precis öppnad, och första intrycket är riktigt bra!
En tjuvtitt på nya värstingen, stenhård! Fortsättning följer...
Kör original säger jag, mycket bra gummin och ser mer komplett ut på något sätt (en Matic är värd det bästa imo). New Tropic är min favvo men Millefori är också najs fast lite för mjukt i mitt tycke.Testade med Tropic på Matic. Blev väl rätt stylish? Kollade efter orange på Watchgecko, men de var slut i lager Bör ju skaffa ett orange band nu när man äntligen har en klocka det passar bra till
Testade med Tropic på Matic. Blev väl rätt stylish? Kollade efter orange på Watchgecko, men de var slut i lager Bör ju skaffa ett orange band nu när man äntligen har en klocka det passar bra till
Kör original säger jag, mycket bra gummin och ser mer komplett ut på något sätt (en Matic är värd det bästa imo). New Tropic är min favvo men Millefori är också najs fast lite för mjukt i mitt tycke.
Jag sätter personligen inte Iso-ish på mina hajar för tycker det blir för "blaffigt" och oitalienskt men smaken är som den berömda bakenBorde inte ett orange Borealis iso passa väldans bra?
Det gör det Men har det på andra av mina klockor så tänkte mig något mer stiligt till dennaBorde inte ett orange Borealis iso passa väldans bra?
Ska kolla upp detta Hur kan det vara för mjukt? Eller det blir lite "klent" för tyngden i klockan?Kör original säger jag, mycket bra gummin och ser mer komplett ut på något sätt (en Matic är värd det bästa imo). New Tropic är min favvo men Millefori är också najs fast lite för mjukt i mitt tycke.
Jo, lite sladdrigt och klent på något sätt, vet inte hur jag ska förklara det bättre. Komfortabelt är det iaf och den där "pluppen" som håller flärpen är fan världsklassSka kolla upp detta Hur kan det vara för mjukt? Eller det blir lite "klent" för tyngden i klockan?
WooooowEn tjuvtitt på nya värstingen, stenhård! Fortsättning följer...
Vilka band är det du tänker på? Tropic? Hittade dessa bilderna. Millefori överst, sen Tropic type II och nederst New Tropic.Yes!
Gillar verkligen den här, trots att jag bara haft den några timmar blev jag sugen på en till
Gött
Jag testade lite olika gummi på squalen i kväll, men blev inte nöjd . Tycker orginalgummit känns för tunt, och hade inget annat som funkade bra heller.
Är du nöjd med ditt? Såg att du postade om ett par olika lite tidigare. Kan man få ett kort från sidan för att se tjockleken?
Varning för varierande kvalitet på bilderna, slänger in det jag hittade.@MaBr råkar inte ha lite inspo bilder med andra band än mesh på Matic? Ja ni andra med såklart men tänkte på att vi har samma tavla
Jag har kört det på min Matic och det sitter perfekt!Borde inte ett orange Borealis iso passa väldans bra?
Ser ju sjukt bra ut! Vi vill ha mer! Vi vill ha mer!En tjuvtitt på nya värstingen, stenhård! Fortsättning följer...
hehe, du vet ju vad som gäller, imorgon blir det den sanna versionen så att sägaSer ju sjukt bra ut! Vi vill ha mer! Vi vill ha mer!
Kungligt! Tack! Borealis såg riktigt bra ut faktiskt. Och tror att jag nog gillade det svarta New Tropic mer än det orange Får se vad det blir, om det blir något Den gör sig bra på Mesh och har ett polerat Shark Mesh liggande med som jag tänkt testa lite Dessa bandVilka band är det du tänker på? Tropic? Hittade dessa bilderna. Millefori överst, sen Tropic type II och nederst New Tropic.
Varning för varierande kvalitet på bilderna, slänger in det jag hittade.
Jag har kört det på min Matic och det sitter perfekt!
Hade jag fått välja ett i varje färg så hade jag kört svart New Tropic och orange Borealis, de är helt klart större bäst.Kungligt! Tack! Borealis såg riktigt bra ut faktiskt. Och tror att jag nog gillade det svarta New Tropic mer än det orange Får se vad det blir, om det blir något Den gör sig bra på Mesh och har ett polerat Shark Mesh liggande med som jag tänkt testa lite Dessa band
Härligt att höra, ska bli kul att se mer!hehe, du vet ju vad som gäller, imorgon blir det den sanna versionen så att säga
Grymmare klocka än förväntat, butterflyclaspen är lyxig som faaan Liksom du var jag tveksam till den på förhand.