• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Ville haaa sen första gången jag såg den. För mig betyder Squale färgglatt och lekfullt så tyckte detta släppet var en jackpot helt i min smak...well, minus vridringsinlägget kanske men det var hyfsat enkelt fixat :)
MUQzbTj.jpg

6UyhBfn.jpg

Grymt butterflyspänne . Inne på näst sista hålet på bandet (18cm handled) på en "damklocka" ?:confused:
e3AIv3l.jpg

ShbYo7c.jpg
Riktigt snyggt!

Var köpte du vridringsinlägget?

Oh det var bra betyg :D Nä, du måste nog ha en tror jag bestämt. Vridringsinlägget var löjligt bra, man önskar ju Squale kunde peta in något liknande från fabrik men om vi skriker högt nog så kanske det kommer. Just ja, originalinlägget helt o fint...vet ju att sånt där är viktigt för somliga :p
tAuuez9.jpg
Får du någonsin för dig att göra dig av med det där så är jag intresserad, jag har en idé som jag vill fullfölja vid tillfälle :p

Ja kanske!

Varför ska Squale använda de fruktansvärda vridringsinläggen på Onda?
Bra fråga, tror vissa gillar det också så man får väl respektera det. Själv behöver jag inte blindskrift trots att jag börjar bli till åren ;)
Skämt åsido så tycker jag originalinlägget osar onödigt mycket yachtmaster, är rätt petig med detaljer så kanske bara jag som tänker så (fånigt måhända :sorry:)

Inlägget är definitivt till salu, bara att hojta till :D
Done deal :)

Lovade att avslöja vad jag har för plan so here it goes...
(det här är någonting som kommer hända först när jag är på grön kvist igen så att säga så det kan dröja en bra stund tyvärr)
Jag fick ju sälja min moddade Militaire pga Corona/arbetslöshet men jag lovade mig själv att köpa en ny 1521 vid tillfälle och häromdan så fick jag upp ögonen för denna från AwCo men svart inlägg till blå tavla är sådär bra...
9406220B-64FB-4DBE-86D9-0C26AEEAC3BC.jpeg

YM inlägget från @Von kommer få ligga till grund för att skapa ett sånt här fast marinblått och vitt:
DE6F8E30-BB41-4637-94FB-6E788D138F80.jpeg

Jag vet en Seikomoddare som gör bakelitinlägg nämligen :)
5DC756BB-4588-46A5-8A5C-53B624A92CCF.jpeg

Done deal :)

Lovade att avslöja vad jag har för plan so here it goes...
(det här är någonting som kommer hända först när jag är på grön kvist igen så att säga så det kan dröja en bra stund tyvärr)
Jag fick ju sälja min moddade Militaire pga Corona/arbetslöshet men jag lovade mig själv att köpa en ny 1521 vid tillfälle och häromdan så fick jag upp ögonen för denna från AwCo men svart inlägg till blå tavla är sådär bra...
9406220B-64FB-4DBE-86D9-0C26AEEAC3BC.jpeg

YM inlägget från @Von kommer få ligga till grund för att skapa ett sånt här fast marinblått och vitt:
DE6F8E30-BB41-4637-94FB-6E788D138F80.jpeg

Jag vet en Seikomoddare som gör bakelitinlägg nämligen :)
5DC756BB-4588-46A5-8A5C-53B624A92CCF.jpeg
Wooha, låter fränt! Då köper jag det svarta AwCo inlägget av dig sen , win win :D

Tillbaka
Topp