Eller sänkning, eller solfilm...Skönt att man inte är ensam om den tanken, aja allt kan inte gillas av alla.
Blir alltid så jäkla förvånad över hur stor skillnad det blir genom att byta ett inlägg, lite som fälgar på en bil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eller sänkning, eller solfilm...Skönt att man inte är ensam om den tanken, aja allt kan inte gillas av alla.
Blir alltid så jäkla förvånad över hur stor skillnad det blir genom att byta ett inlägg, lite som fälgar på en bil
Ja, jättefula visare faktisktHur snygg är inte denna kombo liksom...
Haha, nu vet det ju inte visare vi pratade omJa, jättefula visare faktiskt
Sorgligt, ladies manwhore watch tror jag är den korrekta benämningen men..tja, tolkningsfråga, screw them@Von, innebär detta samma som "ladies man", alltså att man får alla brudarna om man har en sån?
För övrigt, vilket århundrade lever vi i egentligen?
Veeet har ju en likadan, fast med snygga visare då förståsHaha, nu vet det ju inte visare vi pratade om
Å sååå fula är de väl ändå inte?
Jäkla trött man blir bara...Sorgligt, ladies manwhore watch tror jag är den korrekta benämningen men..tja, tolkningsfråga, screw them
Riktigt grym! Kul att se att de börjar satsa på vettig marknadsföring.Jäklar vad dom satsar på marknadsföringen nu, fet video på 21 Ocean!
Ja.Jäkla trött man blir bara...
Ja, det är ännu märkligare.Ja.
Och som sagt, märkligt att dom inte skriver ut att damerna måste ha minst 17cm handled för att få tillhörande band att passa
Den var ju lite komisk också, med sitt random tvåsekundersklipp av dykare som hoppar i vattnetJäklar vad dom satsar på marknadsföringen nu, fet video på 21 Ocean!
Haha! Viktigt ju!Den var ju lite komisk också, med sitt random tvåsekundersklipp av dykare som hoppar i vattnet
Haha, östkustdyk ftw!Dagens snorkling blev med Maticen. Har man inte upplevt hur det kupade glaset fångar ljuset under ytan och speglar de grönaktiga partiklarna i vattnet bör man göra det. Scubapro Go Travel Fins är alltjämt långsamma. Slut rapport.
Supermysigt! Fattar inte att det tagit mig tjugo år att börja igen.Haha, östkustdyk ftw!
Roligt att du börjat bubbla runt, visst är det mysigt?
En finfin sysselsättning och så får man bra motion på köpet, roligare än promenad liksomSupermysigt! Fattar inte att det tagit mig tjugo år att börja igen.
Om de släppte en mask med enbart näsan skulle jag köpa den direktEn finfin sysselsättning och så får man bra motion på köpet, roligare än promenad liksom
Den Synergymasken är fan världsklass, sitter ju som mormors sidenkudde på näsan.
Har försökt få upp lungkapaciteten lite i sommar men det märks att man inte är någon ungdom längre, typ en minut från "rekordet" men skitsamma egentligen
Amatör, man måste ha en sån ryggsäck som är till för skateboard, då kan man fästa fenorna på utsidan. Kul att du har börjat plaska, det är så sjukt härligt!Om de släppte en mask med enbart näsan skulle jag köpa den direkt
Ja, jäkligt bra mask. Perfekt rent av. Gillar faktiskt fenorna också, även om de är långsamma; de går enkelt ner i en ryggsäck, vilket är perfekt för oss cykelburna, och bungiehälen är utmärkt för att ta på sig dem när man är i vattnet.
Ja, fan lungkapaciteten är paj
Bästa maska i stada si si!Om de släppte en mask med enbart näsan skulle jag köpa den direkt
Ja, jäkligt bra mask. Perfekt rent av. Gillar faktiskt fenorna också, även om de är långsamma; de går enkelt ner i en ryggsäck, vilket är perfekt för oss cykelburna, och bungiehälen är utmärkt för att ta på sig dem när man är i vattnet.
Ja, fan lungkapaciteten är paj
Amatör, man måste ha en sån ryggsäck som är till för fenor, då kan man lägga fenorna på insidanAmatör, man måste ha en sån ryggsäck som är till för skateboard, då kan man fästa fenorna på utsidan. Kul att du har börjat plaska, det är så sjukt härligt!
Ohh, next level!Amatör, man måste ha en sån ryggsäck som är till för fenor, då kan man lägga fenorna på insidan
haha kunde inte låta bli. Som så mycket annat från Scubapro så är faktiskt denna rent briljant i sin enkelhet, rekommenderas varmtOhh, next level!
Kan tänka mig det! Dags för mig att leta upp mina grejer också tror jag.haha kunde inte låta bli. Som så mycket annat från Scubapro så är faktiskt denna rent briljant i sin enkelhet, rekommenderas varmt
Kikar på någon vettig lösning. Helst någon som dock inte medför att man verkar vara en värre pervert än vad utrustningen redan medförAmatör, man måste ha en sån ryggsäck som är till för skateboard, då kan man fästa fenorna på utsidan. Kul att du har börjat plaska, det är så sjukt härligt!
Vägrar använda produkter med tydlig branding om jag inte får betalt för detAmatör, man måste ha en sån ryggsäck som är till för fenor, då kan man lägga fenorna på insidan
Farligt snabba fenor med andra ord. Passa på! Nästa år kommer de kräva körkortBästa maska i stada si si!
Sen får man får inte glömma att längre och styvare fenor också betyder att benen får jobba stenhårt (på gott och ont). Skulle nog inte funka med hälrem på mina utan boots och sånt.
Tänkte lyxa till det med en packe cigg till kvällsbärsen men nu fick jag fan dåligt samvete
Jäkligt. Överjävligt. Bra.Bara för att den är så jäkla bra
Helt rätt, ta en ICA-kasse då...oh waitKikar på någon vettig lösning. Helst någon som dock inte medför att man verkar vara en värre pervert än vad utrustningen redan medför
Vägrar använda produkter med tydlig branding om jag inte får betalt för det