• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

@Von, innebär detta samma som "ladies man", alltså att man får alla brudarna om man har en sån? :confused:

PSX_20200804_151119.jpg

För övrigt, vilket århundrade lever vi i egentligen? :pompus:

Dagens snorkling blev med Maticen. Har man inte upplevt hur det kupade glaset fångar ljuset under ytan och speglar de grönaktiga partiklarna i vattnet bör man göra det. Scubapro Go Travel Fins är alltjämt långsamma. Slut rapport.

Supermysigt! Fattar inte att det tagit mig tjugo år att börja igen.
A8492E50-4996-4591-8DB1-427092D305F6.jpeg
En finfin sysselsättning och så får man bra motion på köpet, roligare än promenad liksom :)
Den Synergymasken är fan världsklass, sitter ju som mormors sidenkudde på näsan.
Har försökt få upp lungkapaciteten lite i sommar men det märks att man inte är någon ungdom längre, typ en minut från "rekordet" men skitsamma egentligen :D

En finfin sysselsättning och så får man bra motion på köpet, roligare än promenad liksom :)
Den Synergymasken är fan världsklass, sitter ju som mormors sidenkudde på näsan.
Har försökt få upp lungkapaciteten lite i sommar men det märks att man inte är någon ungdom längre, typ en minut från "rekordet" men skitsamma egentligen :D
Om de släppte en mask med enbart näsan skulle jag köpa den direkt :p

Ja, jäkligt bra mask. Perfekt rent av. Gillar faktiskt fenorna också, även om de är långsamma; de går enkelt ner i en ryggsäck, vilket är perfekt för oss cykelburna, och bungiehälen är utmärkt för att ta på sig dem när man är i vattnet.

Ja, fan lungkapaciteten är paj :D

Ja, jäkligt bra mask. Perfekt rent av. Gillar faktiskt fenorna också, även om de är långsamma; de går enkelt ner i en ryggsäck, vilket är perfekt för oss cykelburna, och bungiehälen är utmärkt för att ta på sig dem när man är i vattnet.

Amatör, man måste ha en sån ryggsäck som är till för skateboard, då kan man fästa fenorna på utsidan. ;) Kul att du har börjat plaska, det är så sjukt härligt! :D

Bästa maska i stada si si!
Sen får man får inte glömma att längre och styvare fenor också betyder att benen får jobba stenhårt (på gott och ont). Skulle nog inte funka med hälrem på mina utan boots och sånt.

Tänkte lyxa till det med en packe cigg till kvällsbärsen men nu fick jag fan dåligt samvete :arghh:

Amatör, man måste ha en sån ryggsäck som är till för skateboard, då kan man fästa fenorna på utsidan. ;) Kul att du har börjat plaska, det är så sjukt härligt! :D
Kikar på någon vettig lösning. Helst någon som dock inte medför att man verkar vara en värre pervert än vad utrustningen redan medför :p
Amatör, man måste ha en sån ryggsäck som är till för fenor, då kan man lägga fenorna på insidan :bookworm: :p
xbh1NAO.jpg
Vägrar använda produkter med tydlig branding om jag inte får betalt för det :cool:

Bästa maska i stada si si!
Sen får man får inte glömma att längre och styvare fenor också betyder att benen får jobba stenhårt (på gott och ont). Skulle nog inte funka med hälrem på mina utan boots och sånt.

Tänkte lyxa till det med en packe cigg till kvällsbärsen men nu fick jag fan dåligt samvete :arghh:
Farligt snabba fenor med andra ord. Passa på! Nästa år kommer de kräva körkort :rolleyes:

Kikar på någon vettig lösning. Helst någon som dock inte medför att man verkar vara en värre pervert än vad utrustningen redan medför :p
Vägrar använda produkter med tydlig branding om jag inte får betalt för det :cool:
Helt rätt, ta en ICA-kasse då...oh wait :rolleyes:
Nä men håller egentligen med, inte en käft vet väl vad det är för märke så inbillar mig att det är ok på så vis :angel:

Tillbaka
Topp