Sant! Låt gåHelt rätt, ta en ICA-kasse då...oh wait
Nä men håller egentligen med, inte en käft vet väl vad det är för märke så inbillar mig att det är ok på så vis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sant! Låt gåHelt rätt, ta en ICA-kasse då...oh wait
Nä men håller egentligen med, inte en käft vet väl vad det är för märke så inbillar mig att det är ok på så vis
Visa mer!Squalen får åka gammel-saab idag
Går lite off topic och lånar bild från en annan tråd.Visa mer!
Lite, men väldigt skönt!Kanske beror på att Isofrane suttit på några månader, men blir inte millefori lite mjäkigt på Matic?
Det är det sannerligen.Lite, men väldigt skönt!
Viktmässigt så blir det dock bättre balans med Isofrane/Borealis.Det är det sannerligen.
Den behöver ett shark mesh om dem ska ha mesh tycker jag. Blir för fint med det där.Och nu sitter meshet på. Flyger bättre på både Isofrane och millefori.
Ja, det här är väl ladies modelDen behöver ett shark mesh om dem ska ha mesh tycker jag. Blir för fint med det där.
Och nu sitter meshet på. Flyger bättre på både Isofrane och millefori.
Original till 2002 & Matic som jag fick med till min är riktigt bra, men dyrt Geckotas som du har @MaBr är riktigt bra för pengarnaDen behöver ett shark mesh om dem ska ha mesh tycker jag. Blir för fint med det där.
Ja, Geckota är väldigt prisvärda tycker jag och deras shark mesh håller hög klass!Original till 2002 & Matic som jag fick med till min är riktigt bra, men dyrt Geckotas som du har @MaBr är riktigt bra för pengarna
Det här är också ett original. Men jag tror att själva modellen funkar bättre till polerade Matic/2002, även fast den här är borstad precis som boetten.Original till 2002 & Matic som jag fick med till min är riktigt bra, men dyrt Geckotas som du har @MaBr är riktigt bra för pengarna
Ja det ser jag ju nu Har du borstad boett? Jag har borstat Mesh till polerad boett. Men tycker absolut inte det stör Tillräckligt med bling på klockanDet här är också ett original. Men jag tror att själva modellen funkar bättre till polerade Matic/2002, även fast det här är borstad precis som boetten.
Ja, min är borstad. Och inte heller blingiga applicerade index. Och vridringsilägget är flat. Den oblingiga Halloween-Maticen!Ja det ser jag ju nu Har du borstad boett? Jag har borstat Mesh till polerad boett. Men tycker absolut inte det stör Tillräckligt med bling på klockan
AhaaJa, min är borstad. Och inte heller blingiga applicerade index. Och vridringsilägget är flat. Den oblingiga Halloween-Maticen!
Ett bra, sant och trösterikt visdomsordAhaa
Var lite rädd för att skaffa en polerad innan. Så tänkte mig en borstad först. Men tänker på @MaBr 's visdomsord att klockan bara blir bättre och bättre med lite hårlinjer Om jag nu lyckas få några
Sjukt braFjärde dagen, fortfarande hänförd av lystern i tavlan. Chockerar med svart Millefori som ändå blev oväntat spännande, Skipper's lakritspipa?
Får man säga att man håller med, eller är det ofint?Sjukt bra
Ingen aningFår man säga att man håller med, eller är det ofint?
Helt sanslöst bra, ingen tvekan om att jag ska ha en sån. Får nöja mig med denna idag!Fjärde dagen, fortfarande hänförd av lystern i tavlan. Chockerar med svart Millefori som ändå blev oväntat spännande, Skipper's lakritspipa?
Jag lider med digHelt sanslöst bra, ingen tvekan om att jag ska ha en sån. Får nöja mig med denna idag!
Tack!Jag lider med dig
Det där var ju helt sjukt galet bra!Fjärde dagen, fortfarande hänförd av lystern i tavlan. Chockerar med svart Millefori som ändå blev oväntat spännande, Skipper's lakritspipa?
haha feta bokstäver betyder att man skriker va? Det var ett bra betyg, tackDet där var ju helt sjukt galet bra!