Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpte du den gula 2002:an?Någon i tråden som vill byta ett Squale-mesh i 20mm mot ett i 22mm?
KanskeKöpte du den gula 2002:an?
Fiiiin! Vi är inte bortskämda med moderna 2002or i tråden så spamma på baraHar länge varit sugen på en 2002:a, men måtten har hållit mig undan. Blev positivt överraskad hur mycket mindre den känns
Riktigt tjusigt! Härlig färg på den där. Och jäkligt bra pris. Stort grattis!Har länge varit sugen på en 2002:a, men måtten har hållit mig undan. Blev positivt överraskad hur mycket mindre den känns
Härlig, ett riktigt klipp!Har länge varit sugen på en 2002:a, men måtten har hållit mig undan. Blev positivt överraskad hur mycket mindre den känns
Så är det, extra allt typ och tycker i ärlighetens namn den är mer balanserad än 1521 på något oförklarligt sätt (fast det är klart man gillar båda)Efter att ha klämt på @sirengatto s matic idag, så kan jag bekräfta det ni sagt. Den bärs mycket mindre än man tror! Grymt fin och helt klart ett snäpp upp i finish mot 1521.
Fiiiin! Vi är inte bortskämda med moderna 2002or i tråden så spamma på bara
Bonuspoäng på den spygröna foppatofflan
Riktigt tjusigt! Härlig färg på den där. Och jäkligt bra pris. Stort grattis!
Nu får du byta färg på foppatofflorna
Innan du vet ordet av kommer hemmet krylla av Zodiac-dykareBåde dotter och sonen älskar den färgen på sina tofflor; konstiga barn...
Hear, hear!Så är det, extra allt typ och tycker i ärlighetens namn den är mer balanserad än 1521 på något oförklarligt sätt (fast det är klart man gillar båda)
Hahaha så är det nog men tror de är rätt less på Zodiac. Deras far har ju haft några genom årenInnan du vet ordet av kommer hemmet krylla av Zodiac-dykare
Haha tror det är stora som SKRIKER men hade lika gärna kunnat skrivit med stora och feta för jag tyckte verkligen det passade kanonhaha feta bokstäver betyder att man skriker va? Det var ett bra betyg, tack
Snyggt fångat och galet bra kombo!Jämförelse med 1521:an.
Kul att se den igen! Den är ju kanon nu när @Maxer har fått den fixad också.I dag kom posten med ”nya” klockan. Den är inte helt okänd för den här tråden, där vi hittar flera tidigare ägare.
Håller helt med! Är du nöjd med den då?Verkligen! Känns bra att den stannar i tråden också.
Kul att du är nöjd!I dag kom posten med ”nya” klockan. Den är inte helt okänd för den här tråden, där vi hittar flera tidigare ägare.
Verkligen. Storleken är perfekt, och kul med Squale-gummi till. Men mest av allt är väl patinan på index och visare huvudnumret här?Håller helt med! Är du nöjd med den då?
Ja, färgen på visare/index gör sig sjukt bra tillsammans med gilt-tavlan. Ser helt galet snyggt ut i rätt ljus. Storleken är bra för den typen av ur tycker jag, man märker knappt att man har dem på armen.Verkligen. Storleken är perfekt, och kul med Squale-gummi till. Men mest av allt är väl patinan på index och visare huvudnumret här?
Sån stilig karl! Och snygga pjuck!Nu blire lite skrivande om "dressaren" Lagunan
Haha tackar tackar!Sån stilig karl! Och snygga pjuck!