Gött! Är det en 335 man anar i stolen ?Ligger i hanmocken med klocka och länk köpta var för sig här på forumet och förenade av mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gött! Är det en 335 man anar i stolen ?Ligger i hanmocken med klocka och länk köpta var för sig här på forumet och förenade av mig
Perfekt kombination!Ligger i hanmocken med klocka och länk köpta var för sig här på forumet och förenade av mig
Gött! Är det en 335 man anar i stolen ?
Ho hoStämmer bra Otroligt observant av dig
Du tog det på utgången på framsidan Jag såg inte ens själv att den skymtade i bilden
Yes!Du tog det på utgången på framsidan Jag såg inte ens själv att den skymtade i bilden
Åh en annan började stirra efter en BMW i stolen innan polletten trillade nerGött! Är det en 335 man anar i stolen ?
Åh en annan började stirra efter en BMW i stolen innan polletten trillade ner
Snyggt @Ludger , välkommen till den eminenta hajklubben!
Mejla till [email protected] alternativt [email protected] och skriv vad du behöver. Kort och enkelt. Den adress du mejla till är bara en återförsäljare. Fin Squale i övrigt, hade gärna ägt en sånHejsan hajgalningar!
Har en fråga som jag tänkte att ni kanske har koll på!? Jag har gammal Berios/Squale 50 Atmos (quartz) med ”fat case” som jag försöker ge nytt liv. Har renoverat quartzverket (esa 512.121) så det fungerar och tickar på fint, men jag saknar ett par saker för att hajen skall bli hel igen. Jag försöker få tag i en orginalkrona, nos visare (tritium) samt en ny fjäder till ”bezeln”. Har mailat info på squale.de flertalet ggr men inte fått något svar tyvärr. Någon här som har koll på hur man bäst får tag i reservdelar till en gammal Squale?
Om det är fel tråd eller OT så hojta till så tar jag bort inlägget direkt.
Den omusikaliska fick spela bas, ja du vet hur det ärHaha ja alla är inte gitarrnördar även om jag tror att en del av oss klocknördar har båda dessa intressen Tack för välkomnandet, jag har en 1545 sedan tidigare också. Men jag är ny på KS och har börjat aktivera mig nu
Snygg! Mer on topic än så är svårt att uppbringa!Hejsan hajgalningar!
Har en fråga som jag tänkte att ni kanske har koll på!? Jag har gammal Berios/Squale 50 Atmos (quartz) med ”fat case” som jag försöker ge nytt liv. Har renoverat quartzverket (esa 512.121) så det fungerar och tickar på fint, men jag saknar ett par saker för att hajen skall bli hel igen. Jag försöker få tag i en orginalkrona, nos visare (tritium) samt en ny fjäder till ”bezeln”. Har mailat info på squale.de flertalet ggr men inte fått något svar tyvärr. Någon här som har koll på hur man bäst får tag i reservdelar till en gammal Squale?
Ohhhh hello you sexy thing! Eller ehh, gör som @North rekommenderar menar jag, kontakta Squale direkt... Kolla annars med @Teletomte, han fick tag på både NOS tritiumvisare och krona till denna som jag köpte av honom, det är samma modell. Vet inte var han hittade dem.Hejsan hajgalningar!
Basister är ju de riktiga musikerna. Står på scen och bara utstrålar styrka!Den omusikaliska fick spela bas, ja du vet hur det är
Flera gitarrdårar bara i denna tråd så tror definitivt du är något på spåret.
Det trodde jag medBasister är ju de riktiga musikerna. Står på scen och bara utstrålar styrka!
Grym rackare där, hoppas dom kan ta fram det du behöver Jag mailade dom ([email protected]) angående lite delar till min och dom bad mig återkomma i slutet på augusti pga semester så du vet.Hejsan hajgalningar!
Ohhhh hello you sexy thing! Eller ehh, gör som @North rekommenderar menar jag, kontakta Squale direkt... Kolla annars med @Teletomte, han fick tag på både NOS tritiumvisare och krona till denna som jag köpte av honom, det är samma modell. Vet inte var han hittade dem.
Jäkligt härligt skick på den där, hoppas att du får ihop den!
Slälvklart, Spinal Tap vet att attityd är ett vinnande koncept.Helst ska det ju vara flera basar.
Tack! Är tyvärr inte någon lume på tavlan för någon tidigare i ledet har skrapat bort den men någon dag ska jag få det fixat. Jag tror inte att dessa hade välvt glas, det var platt mineralglas vilket det sitter på min och även på den @Norpanjr postade här ovanför. Jag har personligen aldrig sett en FF96-boett med välvt glas i alla fall. Vad säger du @Von, har du sett det på något ex?wow! Så fin din hoppas jag att den blir! Är glaset på din kupat (high dome) eller är det bara som jag får för mig? När jag fick klockan så var bezeln fastlimmad och det låg två separata glas i boetten, är osäker på om dessa har suttit ihop eller hur orginalglaset annars såg ut.
Alltså den där... Jag blir lika glad varenda gång du postar den!Grym rackare där, hoppas dom kan ta fram det du behöver Jag mailade dom ([email protected]) angående lite delar till min och dom bad mig återkomma i slutet på augusti pga semester så du vet.
Bild på min krigare som är iväg för att få lite kärlek just nu
Va kul, snart kommer du då få bli glad nästan varje dag Kommer garanterat användas ofta = mycket bilder.Alltså den där... Jag blir lika glad varenda gång du postar den!
Det ser vi verkligen fram emot! Har du bestämt hur du skull göra med glaset? Kommer inte ihåg vad du sa sist.Va kul, snart kommer du då få bli glad nästan varje dag Kommer garanterat användas ofta = mycket bilder.
Nä, tror inte ens jag sett en kvartsare med välvt glas när jag tänker efter så platt mineralglas borde vara rätt, med betoning på borde som vanligtTack! Är tyvärr inte någon lume på tavlan för någon tidigare i ledet har skrapat bort den men någon dag ska jag få det fixat. Jag tror inte att dessa hade välvt glas, det var platt mineralglas vilket det sitter på min och även på den @Norpanjr postade här ovanför. Jag har personligen aldrig sett en FF96-boett med välvt glas i alla fall. Vad säger du @Von, har du sett det på något ex?
Jag hade span på den där på Ebay och det är ju superkul att den hamnade hos någon som hittade till forumet. Riktigt bra pris också även om den var i halvtaskigt skick. Med lite kärlek så kommer den att bli fantastiskt fin!
Misstänkte det också. Nej, säker kan man aldrig vara.Nä, tror inte ens jag sett en kvartsare med välvt glas när jag tänker efter så platt mineralglas borde vara rätt, med betoning på borde som vanligt
Tack! Är tyvärr inte någon lume på tavlan för någon tidigare i ledet har skrapat bort den men någon dag ska jag få det fixat. Jag tror inte att dessa hade välvt glas, det var platt mineralglas vilket det sitter på min och även på den @Norpanjr postade här ovanför. Jag har personligen aldrig sett en FF96-boett med välvt glas i alla fall. Vad säger du @Von, har du sett det på något ex?
Jag hade span på den där på Ebay och det är ju superkul att den hamnade hos någon som hittade till forumet. Riktigt bra pris också även om den var i halvtaskigt skick. Med lite kärlek så kommer den att bli fantastiskt fin!
Det får sitta kvar så byter jag i framtiden om jag vill kunna se vad klockan är Nej men tycker det tillför alldeles för mycket till hela klockan för att byta, iaf som det känns nu och man kan ju avläsa allt men kanske inte riktigt lika bra som med ett nytt fint glasDet ser vi verkligen fram emot! Har du bestämt hur du skull göra med glaset? Kommer inte ihåg vad du sa sist.
Nä, tror inte ens jag sett en kvartsare med välvt glas när jag tänker efter så platt mineralglas borde vara rätt, med betoning på borde som vanligt
Så slitet som mitt glas är så kan det ju ha varit välvt från börjanMisstänkte det också. Nej, säker kan man aldrig vara.
haha, undrar fortfarande hur någon ens lyckas fucka upp ett glas så mycket men tycker ändå det är charmigt. Går säkerligen att polera upp lite tämligen enkelt så misströsta ickeSå slitet som mitt glas är så kan det ju ha varit välvt från början