Och såklart @MaxerNej! Den är min! Förstår det, det var dumt att testa en.
Tyngden av dess kropp mot den lena handleden, lemmarna som kramar åt, glädjen och lusten – den känslan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och såklart @MaxerNej! Den är min! Förstår det, det var dumt att testa en.
Sjukt dumt! Testade även en Doxa 200 igår. Det va också väldigt dumt..Nej! Den är min! Förstår det, det var dumt att testa en.
Poetiskt som vanligt, kattenOch såklart @Maxer
Tyngden av dess kropp mot den lena handleden, lemmarna som kramar åt, glädjen och lusten – den känslan.
Smällde Doxan högre? Pliz, I need to know.Sjukt dumt! Testade även en Doxa 200 igår. Det va också väldigt dumt..
Poetiskt som vanligt, katten
Nja! Det vet jag inte båda är riktigt fina klockor.Smällde Doxan högre? Pliz, I need to know.
(Frågar åt en vän.)
Tack för utmärkt svårt. Då kan ja ... eh, min vän ... slå Doxa ur hågen.Nja! Det vet jag inte båda är riktigt fina klockor.
Jag upplevde nog att doxan kändes mindre på handen
Båda är fina på sitt sätt, inte riktigt jämförbara heller om sanningen ska fram.Nja! Det vet jag inte båda är riktigt fina klockor.
Jag upplevde nog att doxan kändes mindre på handen
Nä, som sagt ganska olika klockor.Båda är fina på sitt sätt, inte riktigt jämförbara heller om sanningen ska fram.
Nu är visserligen inte Supermatic (40mm) så värst vanlig men dessa bärs väääldigt likvärdigt
Kan ju inte säga annat än att de är otäckt fina alltså! Och BoR-länken ser sagolik ut. Kommer väl falla dig vartefter ändå. Men ska försöka motstå. In i det sista.Båda är fina på sitt sätt, inte riktigt jämförbara heller om sanningen ska fram.
Nu är visserligen inte Supermatic (40mm) så värst vanlig men dessa bärs väääldigt likvärdigt
Olika men lika lockande kanske?Nä, som sagt ganska olika klockor.
Din supermatic är sjukt fin! 40mm är min sweet spot
Absolut lika lockande! En av varje är den bästa lösningen.Olika men lika lockande kanske?
Tack tack, jo det är nästan så man önskar Squale skulle kunna fiska upp den här modellen igen bara pga passformen
Vackert!Tritium i morgonsolen
Det enda som saknas i den videon är att de förklarar att de ligger bakom hela världens fredsavtalI honor the sea! Jäklar vilken hybris-video!
Nejdå, ren faktavideo. Komplett på något visI honor the sea! Jäklar vilken hybris-video!
Ja, den biten har de missat av någon märklig anledning!Det enda som saknas i den videon är att de förklarar att de ligger bakom hela världens fredsavtal
Jepp, no questions asked!Nejdå, ren faktavideo. Komplett på något vis
Haha vilken jävla video.I honor the sea! Jäklar vilken hybris-video!
Den matta är sjukt fet !Vart ju super med ett Borealis
I honor the sea! Jäklar vilken hybris-video!
Sant! Mycket bra!Vart ju super med ett Borealis
Ja, jag gillar den! Passar perfekt som toolwatchDen matta är sjukt fet !
Verkligen, ångrar ibland att jag inte valde den istället för blingbling-modellen. Men hade säkert ångrat mig även då, aldrig heeelt nöjdJa, jag gillar den! Passar perfekt som toolwatch
Duktig? UppviglareVisst är han duktig vår nördige @MaBr, såna uppskattas...
Samme sakDuktig? Uppviglare