• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Nej! Den är min! :eek: :stop: Förstår det, det var dumt att testa en. ;)
Och såklart @Maxer
Tyngden av dess kropp mot den lena handleden, lemmarna som kramar åt, glädjen och lusten – den känslan.
17635615-4CFF-42C7-9F3D-94932F8C867C.jpeg

Båda är fina på sitt sätt, inte riktigt jämförbara heller om sanningen ska fram.
Nu är visserligen inte Supermatic (40mm) så värst vanlig men dessa bärs väääldigt likvärdigt :)
auSi2OI.jpg
Kan ju inte säga annat än att de är otäckt fina alltså! Och BoR-länken ser sagolik ut. Kommer väl falla dig vartefter ändå. Men ska försöka motstå. In i det sista.

———-
In other news.
Precis som de flesta andra tycker jag att det kan vara skönt med nato ibland. Och tycker att det är synd att Maticen blir för topptung då (och delvis för att man blir trött på nato efter en enda TGV-video). Av någon anledning har jag inte provat med MN från Erika. Blev en helt annan grej, då elasticiteten och möjligheten till oändligt nära passform gör att Maticen sitter som en smäck. Kanske inte optimal färgkombination. Men det går att ordna.
1B5802B8-E1D0-41BF-80C8-3A84CCFFB334.jpeg

Tillbaka
Topp