• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Kan vi då dra någon lärdom efter en serie onödigt krångliga bytesaffärer? Det omedelbara torde väl vara att aldrig ifrågasätta en man i mankini. Så, låt mig vara först med att säga det. Jag hade fel. @MaBr hade rätt.
210D0549-7A6D-4364-8EE6-0C80D042D729.jpeg
Fy sate så bra!!! Riktigt snygg. Gratulerar! :cool:

Kan vi då dra någon lärdom efter en serie onödigt krångliga bytesaffärer? Det omedelbara torde väl vara att aldrig ifrågasätta en man i mankini. Så, låt mig vara först med att säga det. Jag hade fel. @MaBr hade rätt.
210D0549-7A6D-4364-8EE6-0C80D042D729.jpeg
Härligt att du hittade rätt väg till slut även om du trotsade mina råd! :D Grattis till en sjukt härlig klocka, ser kanon ut på dig! :cool:

Visst är han duktig vår nördige @MaBr, såna uppskattas... :)
Nörd kan du vara! ;) Jag försöker bara att få er att förstå ert eget bästa...

Äh, ni gillar det! :p

Härligt att du hittade rätt väg till slut även om du trotsade mina råd! :D Grattis till en sjukt härlig klocka, ser kanon ut på dig! :cool:

Nörd kan du vara! ;) Jag försöker bara att få er att förstå ert eget bästa...

Äh, ni gillar det! :p
Tack! Trivsamt hittills.

Jag är mest glad över att genuint känna att jag tror på kvalitet, vill ha precision och hedrar havet. Och inte valde något annat jäkla skitmärke med tvivelaktiga värderingar :rolleyes:

Tillbaka
Topp