Det är bland annat placeringen på bandstiften som gör att det inte passar. Förstår inte varför de inte har gjort dem kompatibla för boetten i övrigt är ju lik.Ojfan. Vad är det som som skiljer sig ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är bland annat placeringen på bandstiften som gör att det inte passar. Förstår inte varför de inte har gjort dem kompatibla för boetten i övrigt är ju lik.Ojfan. Vad är det som som skiljer sig ?
Låter som Squale-logik...Det är bland annat placeringen på bandstiften som gör att det inte passar. Förstår inte varför de inte har gjort dem kompatibla för boetten i övrigt är ju lik.
Heliumventiler är och kommer alltid att vara fjantigt!
Ping Omega!Jepp, det är ju ett extremt nischat behov!
Japp! Hade varit grymt bra om det passade, jag vill ha en jubilee till min LE.Låter som Squale-logik...
Snygg kombination!1545 med Taylor #gitarrochSquale
Ja tack den funkar med sunburstSnygg kombination!
Ser ut att vara post-corvid-lockdownmonterad.Den här var inte alls tokig!
https://www.ebay.com/itm/264836843566
Det står på vissa delar är utbytta. Är den här kronan original tror ni? Ser ut att vara bra centrerad i hålet också...
Tavlan och vridringsinlägget ser helt fantastiska ut. Frågan är hur kronan kan vara så ocentrerad, har man filat på caset?Ser ut att vara post-corvid-lockdownmonterad.
Jäkligt snygg ändå!
Varför i så fall?Tavlan och vridringsinlägget ser helt fantastiska ut. Frågan är hur kronan kan vara så ocentrerad, har man filat på caset?
Fel urverk kanske? För att få det så snett så kan det ju omöjligt sitta några packningar om man inte har fipplat med caset i alla fall.Varför i så fall?
Det måste vara så himla många fel för att hamna i en situation att det ser ut på det där sättet.Fel urverk kanske? För att få det så snett så kan det ju omöjligt sitta några packningar om man inte har fipplat med caset i alla fall.
Ja, det är ju inte en klocka jag hade köpt när den ser ut sådär... Speciellt inte för 25'!Det måste vara så himla många fel för att hamna i en situation att det ser ut på det där sättet.
Kittlar inte alls här faktiskt. Kolla kronan underifrån, hyggligt underdimensionerad?Den här var inte alls tokig!
https://www.ebay.com/itm/264836843566
Det står på vissa delar är utbytta. Är den här kronan original tror ni? Ser ut att vara bra centrerad i hålet också...
Det är en random krona som inte alls hör hemma där 100%.Här ser den ju ganska ok ut. Kanske sitter löst i hålet?
Det skulle kunna vara så att kronan glappar rejält. Den ser ju väldigt fel ut, på tok för litenHär ser den ju ganska ok ut. Kanske sitter löst i hålet?
TILLÄGG: Ok i sin centrering alltså.
Nej, den hade varit cool för 5' kanske, sen några tusen på ny krona och en service. Färgsläppet på tavlan gör mig inget om den hade varit rimligt prissatt, det är beaterskick på den!Kittlar inte alls här faktiskt. Kolla kronan underifrån, hyggligt underdimensionerad?
När kan denna var ifrån med tanke på avsaknad av "T" (Tritium)? Tycker inte tavlan ser bra ut heller om man kikar lite i kanterna, färgsläpp o grejer.
För att inte tala om resten som kräver en rejäl renovering. Spirotechnique är koolt men inte så koolt med tanke på prislappen imo
Den saken är biff!Det är en random krona som inte alls hör hemma där 100%.
Efter lite googling så verkar det som att de flesta med denna tavla saknar Tritium-märkning.Kittlar inte alls här faktiskt. Kolla kronan underifrån, hyggligt underdimensionerad?
När kan denna var ifrån med tanke på avsaknad av "T" (Tritium)? Tycker inte tavlan ser bra ut heller om man kikar lite i kanterna, färgsläpp o grejer.
För att inte tala om resten som kräver en rejäl renovering. Spirotechnique är koolt men inte så koolt med tanke på prislappen imo
Ja så kan man alltid se det förståsNej, den hade varit cool för 5' kanske, sen några tusen på ny krona och en service. Färgsläppet på tavlan gör mig inget om den hade varit rimligt prissatt, det är beaterskick på den!
Men det är Tritium ändå menar du? Ser inte ut som det i mina ögonEfter lite googling så verkar det som att de flesta med denna tavla saknar Tritium-märkning.
80-tal är min gissning också, definitivt inte äldre i alla fall.Ja så kan man alltid se det förstås
Men vad tror du om år...knappast äldre än mitten åttiotal, eller?
Denna är sannolikt inte tritium. Här är två som är T-märkta men de har helt andra index.Men det är Tritium ändå menar du? Ser inte ut som det i mina ögon
Mmm blir fasen inte klokare. Eller ja, försöker mest få ihop en någorlunda timeline på olika modeller men det är så sjukt svårt.80-tal är min gissning också, definitivt inte äldre i alla fall.
Denna är sannolikt inte tritium. Här är två som är T-märkta men de har helt andra index.
Här är en till utan märkning och med samma tavla som den på Ebay.
Det skulle du inte ha varit hjälp av, ty det hade varit en så kallad scrapbook där du själv fick sortera och sätta in sidorna och klistra in bildernaMmm blir fasen inte klokare. Eller ja, försöker mest få ihop en någorlunda timeline på olika modeller men det är så sjukt svårt.
Tänk om det hade funnits en bok att bläddra i
Det är väl bara att börja skriva?Mmm blir fasen inte klokare. Eller ja, försöker mest få ihop en någorlunda timeline på olika modeller men det är så sjukt svårt.
Tänk om det hade funnits en bok att bläddra i
Tänk om det hade funnits en Squalegalning som kan mer om märket än någon annan i hela världen som kunde stå för scrapbookingen?Det skulle du inte ha varit hjälp av, ty det hade varit en så kallad scrapbook där du själv fick sortera och sätta in sidorna och klistra in bilderna
Gary Oldman?Tänk om det hade funnits en Squalegalning som kan mer om märket än någon annan i hela världen som kunde stå för scrapbookingen?
Säg till om du skulle komma på en sådan person...
Gary Oldman?