Härligt, stenhårt bra på Tropic ocksåNu är den äntligen hemma igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt, stenhårt bra på Tropic ocksåNu är den äntligen hemma igen
Yeees, så jäkla bra! Perfekt matchning med det där Tropic Sport-bandet också, villhöver definitivt ett sånt till min. Hur känns det med det härjade glaset? Känns det som rätt beslut?Nu är den äntligen hemma igen
Så jäkla grym!Nu är den äntligen hemma igen
Skönt att du kunde få den fixad. Vad var det som hade hänt?Så jäkla grym!
Fick med hem en Squale idag efter reparation ny krona och packningar. Så nu ska den klara ett trycktest
Tack! Ja verkligen, det ska bli kul att äntligen kunna använda denBlev sjukt bra. Nöjd?
Tack, ja det blev kalasHärligt, stenhårt bra på Tropic också
Haha Yeeeeeees!! Ja det blev faktiskt bra, hittade ett i "NOS-skick" på ebay för ett tag sedan som bara har väntat på en partnerYeees, så jäkla bra! Perfekt matchning med det där Tropic Sport-bandet också, villhöver definitivt ett sånt till min. Hur känns det med det härjade glaset? Känns det som rätt beslut?
Din med Skönt att den gick att laga!Så jäkla grym!
Fick med hem en Squale idag efter reparation ny krona och packningar. Så nu ska den klara ett trycktest
Haha, jag ju blir ohälsosamt glad av den där klockan, den har alla rätt! Jag tycker tvärtom att det inte alls ser så farligt ut, i alla fall inte på den bilden. Jag tycker fortfarande att det är helt rätt att behålla det. Stort grattis igen till en av de bästa Squalena på forumet.Haha Yeeeeeees!! Ja det blev faktiskt bra, hittade ett i "NOS-skick" på ebay för ett tag sedan som bara har väntat på en partner
Det känns helt rätt just nu iaf och man kan lätt avläsa tiden även fast man kanske inte tror det på bild
Tack så mycket I vissa vinklar och ljus kan det bli lite knepigt att läsa av men det gör mig absolut inget, är ju bara att vrida lite på handledenHaha, jag ju blir ohälsosamt glad av den där klockan, den har alla rätt! Jag tycker tvärtom att det inte alls ser så farligt ut, i alla fall inte på den bilden. Jag tycker fortfarande att det är helt rätt att behålla det. Stort grattis igen till en av de bästa Squalena på forumet.
Kronan var trasig. Så nu sitter det ny krona och kronhals Skönt med fräscha packningar medSkönt att du kunde få den fixad. Vad var det som hade hänt?
Att inte kunna se vad klockan är i vissa vinklar är ett problem som finns med många klockor även om det är repfritt glas så det är ju inte något problem. Håller med om boetten, den är i en klass för sig!Tack så mycket I vissa vinklar och ljus kan det bli lite knepigt att läsa av men det gör mig absolut inget, är ju bara att vrida lite på handleden
Ska försöka bomba med lite fler bilder i helgen men boetten är ju riktigt grym tycker jag!
Skönt att det bara var det som var problemet. Fräscha packningar är alltid najs. Nu kan du dyka ner på 1000m också för att kolla att den är tät!Kronan var trasig. Så nu sitter det ny krona och kronhals Skönt med fräscha packningar med
Japp! Ska testa det någon dagSkönt att det bara var det som var problemet. Fräscha packningar är alltid najs. Nu kan du dyka ner på 1000m också för att kolla att den är tät!
Glöm inte snorkel!Japp! Ska testa det någon dag
Bra tänkt där!Glöm inte snorkel!
Ja det har du helt rätt i Ska bli kul att testa den där slitna länken sen när den kommer också!Att inte kunna se vad klockan är i vissa vinklar är ett problem som finns med många klockor även om det är repfritt glas så det är ju inte något problem. Håller med om boetten, den är i en klass för sig!
Ja, det ska bli kul att se!Ja det har du helt rätt i Ska bli kul att testa den där slitna länken sen när den kommer också!
Vansinnigt vackert sliten den där boetten!Tack så mycket I vissa vinklar och ljus kan det bli lite knepigt att läsa av men det gör mig absolut inget, är ju bara att vrida lite på handleden
Ska försöka bomba med lite fler bilder i helgen men boetten är ju riktigt grym tycker jag!
Vad brukar du köra för band på din? Längesen man såg den nuJa, det ska bli kul att se!
Jag håller med! Den måste ha varit med om ett och annat Blir det en ny Squale nu när du sålde din andra eller har du annat i sikte?Vansinnigt vackert sliten den där boetten!
Jag har mest kört Squales originalgummi (som inte passar stilen på klockan egentligen), canvas eller Tropic.Vad brukar du köra för band på din? Längesen man såg den nu
Jag håller med! Den måste ha varit med om ett och annat Blir det en ny Squale nu när du sålde din andra eller har du annat i sikte?
Okej Canvas ser ju kanon ut!Jag har mest kört Squales originalgummi (som inte passar stilen på klockan egentligen), canvas eller Tropic.
Denna gång är det annat påväg.Vad brukar du köra för band på din? Längesen man såg den nu
Jag håller med! Den måste ha varit med om ett och annat Blir det en ny Squale nu när du sålde din andra eller har du annat i sikte?
SpännandeDenna gång är det annat påväg.
Är dock ruggit sugen på nån kvarts Squale!
Snyggt, tack för tipset! Erikas va?Morgonkaffe med Squale. @Norpanjr, ett sån här band skulle nog passa riktigt bra på din 50 Atmos också.
Japp, stämmer bra det. Finns billigare men det ska nog vara relativt stadigt för att kunna hantera den tyngden.Snyggt, tack för tipset! Erikas va?
Haha ja det behövsJapp, stämmer bra det. Finns billigare men det ska nog vara relativt stadigt för att kunna hantera den tyngden.
Fan vad cool den är! Riktigt schyst att du fick iordning på den. Grattis!!Bildbomb!