Ett förväntat oseriöst svar, noll koll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett förväntat oseriöst svar, noll koll.
Squale var tydligen (föga förvånande) inte helt lätta att samarbeta med enligt Zackrisson. Fick inte beställningar, fick inga svar på frågor osv. Därav att de avslutade samarbetet.
Största anledningen var väl just att Squale/Maggi inte alls uppskattade KS-rabatten så tyvärr är nog dagarna med billiga Squales förbiSquale var tydligen (föga förvånande) inte helt lätta att samarbeta med enligt Zackrisson. Fick inte beställningar, fick inga svar på frågor osv. Därav att de avslutade samarbetet.
Är det du som är ny återförsäljare? Kanske ordna en rabattkod till oss på KS likt Zackrissons 25%?
Nämns flera ggr i tråden, samarbetssvårigheter. Flera som har fått vänta på länkar, delar mm månader och år trots löften och påtryckningar.Varför slutade Zackrisson med Squale?
Hänger Squale/Maggi ihop nu eller vad har jag missat?Största anledningen var väl just att Squale/Maggi inte alls uppskattade KS-rabatten så tyvärr är nog dagarna med billiga Squales förbi
Chefen på Squale, Maggi, sa åt Zackrisssons att lägga ner KS-rabatten men det ville dem inte. Så att dem gick skilda vägar var ganska ömsesidigt då dem var tämligen sura på varandraHänger Squale/Maggi ihop nu eller vad har jag missat?
Jaha du tänkte Maggi, jag tänkte Maggi klockmärketChefen på Squale, Maggi, sa åt Zackrisssons att lägga ner KS-rabatten men det ville dem inte. Så att dem gick skilda vägar var ganska ömsesidigt då dem var tämligen sura på varandra
Mycket fin! Är ju på jakt efter den där sen en tid svår att få tag på. Köpte du ny?
Förklara gärna dåEtt förväntat oseriöst svar, noll koll.
Förklara vad? Har ägt Squales i över tjugo år så har viss erfarenhet av märket, svarar gärna på seriösa frågor.Förklara gärna då
Glaset på 30 Atmos är verkligen snyggt! Två riktigt fina klockor där, de kompletterar varandra väldigt bra.Jmf bilder. Boettformen och glas.
Oseriöst svar? Nä men du förväntar dig ju att jag har koll på Zakrissons ur. Jag vet bara att Janne Bååw var inkopplad där och kanske är det fortfarande? JB Agency är väl samma? Eller?Förklara vad? Har ägt Squales i över tjugo år så har viss erfarenhet av märket, svarar gärna på seriösa frågor.
JB Agency är samma, ja.Oseriöst svar? Nä men du förväntar dig ju att jag har koll på Zakrissons ur. Jag vet bara att Janne Bååw var inkopplad där och kanske är det fortfarande? JB Agency är väl samma? Eller?
Tack. Har ingen hemsida alls, Facebook är ett bra sätt för många att göra reklam mm vet att alla inte har. men jag jobbar mest från butiken. Bifogar rek prislista.JB Agency är samma, ja.
Nä, tycker inte en länkad trasig hemsida och en facebooksida är speciellt förtroendeingivande (har inte ens facebook).
Squale är som sagt ett märke som ligger mig och många andra här varmt om hjärtat så önskar bara att det blir bra, menar bara väl och önskar er stort lycka till!
Har ni satt några riktpriser förresten?
Tack för det, hur går man tillväga om man vill beställa något?Tack. Har ingen hemsida alls, Facebook är ett bra sätt för många att göra reklam mm vet att alla inte har. men jag jobbar mest från butiken. Bifogar rek prislista.
Enklast via telefon eller mail eller besök i någon butik.Tack för det, hur går man tillväga om man vill beställa något?
Och netto? Eller är det listpris som gäller?Tack. Har ingen hemsida alls, Facebook är ett bra sätt för många att göra reklam mm vet att alla inte har. men jag jobbar mest från butiken. Bifogar rek prislista.
Nä men allt går att diskutera juOch netto? Eller är det listpris som gäller?
@KlockTotteOm någon här inne som är sugen på en blå polerad 1521 på läder så kan man dra ett pm
Jag gillar den blå som faen! Gärna de som är slitna som @MaBr och den som såldes nyligen vars ägare jag inte minns Någon gång så@KlockTotte
Den är magisk men jag har fått en nytändning på vintage Vet inte vad som kommit över mig. Klickade hem en Hamilton guldtank från 30/40-tal för typ 10min sen.. blir nog stel stämning med den här inne så får blicka mot en eventuell comeback i höst
Kikade också på den där nyss, riktigt coolDen här var ju sjukt cool! Cool co-branding, cool patina, PVD, coolt vridringsinlägg och galet coola visare. 10/10 hajar!
Ebay
Hade suttit fint bredvid din 50 Atmos.Kikade också på den där nyss, riktigt cool
Ja det hade den verkligen. Bredvid din medHade suttit fint bredvid din 50 Atmos.
Snyggt spelat 1-0Ja det hade den verkligen. Bredvid din med
Är det koolt att harpunera stackars oskyldiga fiskar nu igenDen här var ju sjukt cool! Cool co-branding, cool patina, PVD, coolt vridringsinlägg och galet coola visare. 10/10 hajar!
Ebay
Det håller jag med om!Ja det hade den verkligen. Bredvid din med
Det var coolt på 80-talet och what's done is done. Inte en jätteovanlig modell i sig men har bara sett ett annat exemplar i liknande utförande tidigare. Denna är dock snäppet vassare med de visarna. Rätt högt pris om man jämför med andra 2003or, de brukar ligga på drygt hälften av det där. Hade den legat ute för typ 5K hade det varit svårt att inte köpa... Den är så rätt på alla sätt och så jäkla mycket Squale!Är det koolt att harpunera stackars oskyldiga fiskar nu igen
2003 ser man inte så så ofta, bara en sån sak! Svårvärderat ändå...minns ju när dessa gick för någon tusenlapp men det är förstås andra tider nu.
Sa jag att jag gillade den jättemycket?
Sant, feskarna är redan döda så vi får ta det för vad det ärDet håller jag med om!
Det var coolt på 80-talet och what's done is done. Inte en jätteovanlig modell i sig men har bara sett ett annat exemplar i liknande utförande tidigare. Denna är dock snäppet vassare med de visarna. Rätt högt pris om man jämför med andra 2003or, de brukar ligga på drygt hälften av det där. Hade den legat ute för typ 5K hade det varit svårt att inte köpa... Den är så rätt på alla sätt och så jäkla mycket Squale!
Fin bild du hittade där också!