• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Squaledebut. Mkt nöjd med feelingen.

20210310_195409.jpg

Ja, men jag skyller helst på grejerna, bezeln är lite för fet-maffig för min smak bara. Men mest tänker jagatt pengarna kan fylla andra hål.
Jag ser hellre på dina bilder än har en på armen, pss som med SPB143.
Ja, den är rätt maffig på 1521. Alltid samma sak, man vill gärna köpa allt man hittar men inte sälja. Blir lite svårt med finansieringen då bara, haha. 😁 Ska försöka bjuda på många bilder, lär bli fler snart när det är sommar och solen tittar fram mer. 😊 Vad är det du har för planer framåt?

Watch Insanity’s jubileumsvariant av 1521 föll mig pladask på läppen!
A0B475C0-FC6B-42C4-804D-6B8723D63085.jpeg
Väldigt subtila ändringar mot den vanliga varianten men det gjorde jäkligt mycket för helheten. Älskar den fetare minutvisaren och önskar att den var standard på 1521an. 👌 De har gjort den mer Squale Master-ig med hela den visaruppsättningen. Väl utförd edition!

Edit: Ser ut som att hela visaruppsättningen är tagen från 60 Atmos. Smart!

Edit 2: Jag gillar inte att de har tagit bort Von Buren-loggan.

Jag fattar inte helt. Det är ju såhär jag vill ha klockan. Utan datum, stor orange visare.. Varför ska denna göras som limited? Detta borde vara standardversionen av 152

Edit: jag hade redan börjat leta efter plånboken innan jag insåg att den inte går att få tag på.
Vi får väl dra igång en egen LE helt enkelt? Det gick ju bra förra gången när vi gjorde 1545an. 👍

Jag är på. Ger gärna 1521 ännu en chans även om jag hade otur med förra. Det caset förtjänar det :)
När vi beställde förra gången så var det minst 50ex om det inte skulle bli svindyrt. Vi fick ett väldigt bra pris dessutom så själva klockan blev inte dyrare än en standard 1545. Ska se om jag kan hitta prisförslagen vi fick på 30 Atmos och 1521.

Hej,
Kul med en KS Squale LE ll. Jag kan gärna hjälpa till.

Sub-39 tror jag skulle vara spännande att leka med, speciellt om det går att byta krona. Enklast att få ihop 50st till skulle vara på 1521:an. 30 Atmos med GMT är inte lika populär imo.

Tillbaka
Topp