Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som @KlockTotte skrev så är det den fetare äldre boetten. Mäter över enligt nedan (gamla bilder) så det är ett riktigt fetto.Är det en vanlig 1521? Den ser så krallig ut. Högre.
Om 1521 inte är för dig så är det dig det är fel på... Fin bild för övrigt!Det blev kort besök i Squale-land för mig. Känner att 1521 ändå inte är min grej trots den härliga färgen. La ut denna på K&S nyss, tips.
Ja, men jag skyller helst på grejerna, bezeln är lite för fet-maffig för min smak bara. Men mest tänker jagatt pengarna kan fylla andra hål.Om 1521 inte är för dig så är det dig det är fel på... Fin bild för övrigt!
Ja, den är rätt maffig på 1521. Alltid samma sak, man vill gärna köpa allt man hittar men inte sälja. Blir lite svårt med finansieringen då bara, haha. Ska försöka bjuda på många bilder, lär bli fler snart när det är sommar och solen tittar fram mer. Vad är det du har för planer framåt?Ja, men jag skyller helst på grejerna, bezeln är lite för fet-maffig för min smak bara. Men mest tänker jagatt pengarna kan fylla andra hål.
Jag ser hellre på dina bilder än har en på armen, pss som med SPB143.
Samma här! Älskar detaljerna, visarna, tavlan ja allt faktisktWatch Insanity’s jubileumsvariant av 1521 föll mig pladask på läppen!
Squale: 1521 Limited Edition X Watch Insanity "5th Anniversary"
Squale, storico marchio svizzero di riferimento dell’orologeria subacquea, firma la Limited Edition che celebra i 5 anni di Watch Insanity.www.watchinsanity.it
Väldigt subtila ändringar mot den vanliga varianten men det gjorde jäkligt mycket för helheten. Älskar den fetare minutvisaren och önskar att den var standard på 1521an. De har gjort den mer Squale Master-ig med hela den visaruppsättningen. Väl utförd edition!Watch Insanity’s jubileumsvariant av 1521 föll mig pladask på läppen!
Squale: 1521 Limited Edition X Watch Insanity "5th Anniversary"
Squale, storico marchio svizzero di riferimento dell’orologeria subacquea, firma la Limited Edition che celebra i 5 anni di Watch Insanity.www.watchinsanity.it
Det gör man tydligen inte. Gjord i fem ex...Samma här! Älskar detaljerna, visarna, tavlan ja allt faktiskt
HUR köper man?
Sätt ihop en egen @VonDet gör man tydligen inte. Gjord i fem ex...
...aldrig får man vara glad, vill haaa! Fasen vad koolt det var med "500 Metri" och utan "Von" loggan kl 12Det gör man tydligen inte. Gjord i fem ex...
Ge mig en tavla dååå!Sätt ihop en egen @Von
Det tycker jag också att han ska!Sätt ihop en egen @Von
Nej, just snyggt!...aldrig får man vara glad, vill haaa! Fasen vad koolt det var med "500 Metri" och utan "Von" loggan kl 12
Kan inte hjälpa dig med det tyvärrGe mig en tavla dååå!
Ah "Professionale" missade jag, det är detaljerna som gör det alltså. Håller med du egentligen men tycker också det ser galet balanserat utNej, just snyggt!
Professionale också, coolt! Jag tycker att det är hädelse att ta bort loggan men det blev faktiskt clean och snyggt.
Jag fattar inte helt. Det är ju såhär jag vill ha klockan. Utan datum, stor orange visare.. Varför ska denna göras som limited? Detta borde vara standardversionen av 152Det gör man tydligen inte. Gjord i fem ex...
Vi får väl dra igång en egen LE helt enkelt? Det gick ju bra förra gången när vi gjorde 1545an.Jag fattar inte helt. Det är ju såhär jag vill ha klockan. Utan datum, stor orange visare.. Varför ska denna göras som limited? Detta borde vara standardversionen av 152
Edit: jag hade redan börjat leta efter plånboken innan jag insåg att den inte går att få tag på.
Jag är på. Ger gärna 1521 ännu en chans även om jag hade otur med förra. Det caset förtjänar detVi får väl dra igång en egen LE helt enkelt? Det gick ju bra förra gången när vi gjorde 1545an.
När vi beställde förra gången så var det minst 50ex om det inte skulle bli svindyrt. Vi fick ett väldigt bra pris dessutom så själva klockan blev inte dyrare än en standard 1545. Ska se om jag kan hitta prisförslagen vi fick på 30 Atmos och 1521.Jag är på. Ger gärna 1521 ännu en chans även om jag hade otur med förra. Det caset förtjänar det
Såg nu att vi aldrig fick något pris på 1521 men på 30 Atmos ville de ha $950. Sen tillkom det en engångsavgift på $1200 för att ta fram en ny tavla på plus $5 per klocka. Nu är dessa priserna 18 månader gamla så det kan ha ändrats.Jag är på. Ger gärna 1521 ännu en chans även om jag hade otur med förra. Det caset förtjänar det
1521 LE låter väldigt intressant! Där är jag medVi får väl dra igång en egen LE helt enkelt? Det gick ju bra förra gången när vi gjorde 1545an.
Vi får väl dra igång en egen LE helt enkelt? Det gick ju bra förra gången när vi gjorde 1545an.
Låter ju svinkul! Trött idag, men vilken prisnivå kommer den landa på?
Vi får väl dra igång en egen LE helt enkelt? Det gick ju bra förra gången när vi gjorde 1545an.