Kul med kronan upp till höger tycker jag. Ser nu att den limiterade siffran står på tavlanSedär ja, ser riktigt bra ut![]()
![Thumbs up: medium-light skin tone :thumbsup_tone2: 👍🏼](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f44d-1f3fc.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul med kronan upp till höger tycker jag. Ser nu att den limiterade siffran står på tavlanSedär ja, ser riktigt bra ut![]()
@Watchie har/hade en!Ja, den kom för några år sedan och tror den var limiterad till 100st per färg. Någon här har ägt/äger men minns inte vem![]()
Ja det var inte dumt alls faktiskt.Kul med kronan upp till höger tycker jag. Ser nu att den limiterad siffran står på tavlan![]()
Oj, har för mig den var betydligt kostsammare när den kom, koolt! Känner du till shoppen sen innan?Ja det var inte dumt alls faktiskt.
![]()
Squale Watch 1521 Bronze - Exhibit - Special Price - Tools For Gents
Squale Watch 1521 Bronze - Exhibit - Special Price Squale Watch 1521 Bronze - Exhibit - Special Price Squale Watch 1521 Bronze - Exhibit - Special Pricetoolsforgents.com
Dr där finns faktiskt en till salu, dock inte grön.
Aldrig hört talas omOj, har för mig den var betydligt kostsammare när den kom, koolt! Känner du till shoppen sen innan?
Mja, ett kap vet jag inte, den är ju ändå begagnad.En 2002a för 999 Euro får ses som ett ordentligt kap!
![]()
Squale Watches 2002 Atmos 101 Blue Milanaise Type 2 Premium Fullset (SH) - Tools For Gents
Squale Watches 2002 Atmos 101 Blue Milanaise Type 2 Premium Fullset (SH)toolsforgents.com
Ett litet kap då? Nä, såg att det inte blev så mycket mer för en ny hos Gnomonen (även om allt är slut jämnt).Mja, ett kap vet jag inte, den är ju ändå begagnad.
Ja, det var ju verkligen inget dåligt pris.Ett litet kap då? Nä, såg att det inte blev så mycket mer för en ny hos Gnomonen (även om allt är slut jämnt).
FinEftersom det här tråden är för just inbitna Squale-fans, så flaggar jag för att denna godbit nu återigen finns på köp/sälj för den som är intresserad.Trevlig kväll på er.
![]()
Nu igen!?Väntas något nytt att spendera månadspengen på?
![]()
Tack, stämmer korrekt! Har läst att just denna endast släppts i 30ex, handmålad grön tavla/index med matt-vit minutvisare och högblank-polerad timvisare.FinLäste i annonsen att det var en Limiterad utgåva, 30ex. i världen. Vad är det som är annorlunda på denna? Något i en annan färg? Hade för mig att zackrissonsur.se hade denna i sitt standard utbud. Var själv sugen att modda den med militare bezeln och orange min.visare men blev en militare för min del till slut (dock nu såld)
Coolt, hade ingen aning att de endast släppte 30ex.Tack! Har läst att just denna endast släppts i 30ex, handmålad grön tavla/index med matt-vit minutvisare och högblank-polerad timvisare.Ifall det är flera detaljer som skiljer denna 1521 åt dem andra vet jag faktiskt ej.
Ja, det är väl möjligt att Zackrissonur i sådana fall fick något exemplar förut.Coolt, hade ingen aning att de endast släppte 30ex.
Fanns som sagt tidigare även med i Zackrissonsur.se utbud.
Squale kollektion 2020
Det låter som en fullt rimlig gissning i mina öron!Nu igen!?
Edit: Hade varit kul om de gjorde en Vincenzo Ferri-edition nu när han satte WR!![]()
Undrar vad det skulle bli för något då, han kör ju både 2002 och Matic.Det låter som en fullt rimlig gissning i mina öron!
Är det Matic han har? Jag har noterat att han taggar 1521 (och 2002 när den framträder i bilderna) på insta.Undrar vad det skulle bli för något då, han kör ju både 2002 och Matic.![]()
Jag har inte sett honom med en 1521a men han kanske har en sån också.Är det Matic han har? Jag har noterat att han taggar 1521 (och 2002 när den framträder i bilderna) på insta.
Inte för att förta bedriften men det var "bara" italienskt rekordNu igen!?
Edit: Hade varit kul om de gjorde en Vincenzo Ferri-edition nu när han satte WR!![]()
Aha, det hade jag missat! Aja, bra skit ändå!Inte för att förta bedriften men det var "bara" italienskt rekord![]()
Är ingen expert men den är inte mer limiterad än t.ex "Red Passion" som släpptes ungefär samtidigt (visare från Matic mig veterligen). Limiterad så tillvida att den tillverkades under begränsad tid men några 30 ex, handmålade visare etc har då inte jag hört talas om.Ja, det är väl möjligt att Zackrissonur i sådana fall fick något exemplar förut.Finns det någon "expert" i tråden som har mera fakta angående just min gröna Squale tro? Hade varit skoj att få lite mera info.
Kan säkert stämma, med just Red Passion som du nämner. På tex. Watchbandit.com nämns just 30ex, sedan var det på en annan sida där det stod angående tavlan etc. Är som sagt ingen expert själv heller. Otroligt fin klocka i alla fall!Är ingen expert men den är inte mer limiterad än t.ex "Red Passion" som släpptes ungefär samtidigt. Limiterad så tillvida att den tillverkades under begränsad tid men några 30 ex, handmålade visare etc har då inte jag hört talas om
Finns några kvar lite här och där, bla AWCo har den inne just nu:
![]()
Squale 1521 Green Limited | Amsterdam Watch Company
Squale 1521 Green Limited | AWCo | Looking for a Premium Vintage Watch? Visit our shop at Reestraat 3 in Amsterdam or call +31 (0)20 389 2789.www.awco.nl
Han har haft en blå 1521 på en del bilder ( innan rekordet). Vore ju däremot kul med en Matic-specialareJag har inte sett honom med en 1521a men han kanske har en sån också.Denna hade han när han slog rekordet i alla fall.
![]()
![]()
Ja, fin är den, inget snackKan säkert stämma, med just Red Passion som du nämner. På tex. Watchbandit.com nämns just 30ex, sedan var det på en annan sida där det stod angående tavlan etc. Är som sagt ingen expert själv heller. Otroligt fin klocka i alla fall!![]()
Se där ja, riktigt coolt ju!Han har haft en blå 1521 på en del bilder ( innan rekordet). Vore ju däremot kul med en Matic-specialare![]()
Sådär, då fick 2002an nya sommarkläder och det sitter som en smäck. Tack för att du styrde upp det @JonasUppsala!
![]()
![]()
Bytte ut spännet mot ett polerat Squale-spänne, mycket blingigare än det blästrade som satt på.
![]()