• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Eftersom det här tråden är för just inbitna Squale-fans, så flaggar jag för att denna godbit nu återigen finns på köp/sälj för den som är intresserad. :) Trevlig kväll på er.
IMG_20210509_115643_146.jpg

Eftersom det här tråden är för just inbitna Squale-fans, så flaggar jag för att denna godbit nu återigen finns på köp/sälj för den som är intresserad. :) Trevlig kväll på er.
IMG_20210509_115643_146.jpg
Fin :) Läste i annonsen att det var en Limiterad utgåva, 30ex. i världen. Vad är det som är annorlunda på denna? Något i en annan färg? Hade för mig att zackrissonsur.se hade denna i sitt standard utbud. Var själv sugen att modda den med militare bezeln och orange min.visare men blev en militare för min del till slut (dock nu såld)

Fin :) Läste i annonsen att det var en Limiterad utgåva, 30ex. i världen. Vad är det som är annorlunda på denna? Något i en annan färg? Hade för mig att zackrissonsur.se hade denna i sitt standard utbud. Var själv sugen att modda den med militare bezeln och orange min.visare men blev en militare för min del till slut (dock nu såld)
Tack, stämmer korrekt! Har läst att just denna endast släppts i 30ex, handmålad grön tavla/index med matt-vit minutvisare och högblank-polerad timvisare. :) Ifall det är flera detaljer än så, som skiljer denna 1521 åt dem andra låter jag vara osagt.

Senast ändrad:
Ja, det är väl möjligt att Zackrissonur i sådana fall fick något exemplar förut. :) Finns det någon "expert" i tråden som har mera fakta angående just min gröna Squale tro? Hade varit skoj att få lite mera info.
Är ingen expert men den är inte mer limiterad än t.ex "Red Passion" som släpptes ungefär samtidigt (visare från Matic mig veterligen). Limiterad så tillvida att den tillverkades under begränsad tid men några 30 ex, handmålade visare etc har då inte jag hört talas om. 🙂
Finns några kvar lite här och där, bla AWCo har den inne just nu:

Senast ändrad:
Är ingen expert men den är inte mer limiterad än t.ex "Red Passion" som släpptes ungefär samtidigt. Limiterad så tillvida att den tillverkades under begränsad tid men några 30 ex, handmålade visare etc har då inte jag hört talas om 🙂
Finns några kvar lite här och där, bla AWCo har den inne just nu:
Kan säkert stämma, med just Red Passion som du nämner. På tex. Watchbandit.com nämns just 30ex, sedan var det på en annan sida där det stod angående tavlan etc. Är som sagt ingen expert själv heller. Otroligt fin klocka i alla fall! 😊👍

Kan säkert stämma, med just Red Passion som du nämner. På tex. Watchbandit.com nämns just 30ex, sedan var det på en annan sida där det stod angående tavlan etc. Är som sagt ingen expert själv heller. Otroligt fin klocka i alla fall! 😊👍
Ja, fin är den, inget snack 👍🏼 Vet att det var flera som satte in Matic-visare i sina 1521 när vi kunde modifiera själva via Zackrissons förra året.
Vet inte riktigt vad Watchbandit är och var dessa får info ifrån men kan det betyda att de har/hade 30 ex själva kanske?

Tillbaka
Topp