Den versionen är så snygg! Gillar den mycket mer än den vanliga. Säg till om du blir sugen på att släppa den...Strandhäng i värmen. Squalen fick även åka lite ring i havet.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den versionen är så snygg! Gillar den mycket mer än den vanliga. Säg till om du blir sugen på att släppa den...Strandhäng i värmen. Squalen fick även åka lite ring i havet.![]()
Jag håller med. Inte lika stor blingfaktor så den vanliga. Ska lägga det på minnet men denna är nog en keeper...Den versionen är så snygg! Gillar den mycket mer än den vanliga. Säg till om du blir sugen på att släppa den...![]()
Ja, lite utanför känner man sig. Eller är det ”vanliga” det unika?Fungerar utmärkt som vardagsklocka. Härligt stryktålig och det blåa livar upp armen lite, däremot tycker jag att det är för få svarta här!
![]()
![]()
Den är grymFick min allra första mekaniska klocka idag, efter mycket research så fick det bli den här! Otroligt nöjd![]()
Ingen dålig första mekaniska heller! Kudos att du gick en annan väg än tex Seiko eller orient. Detta var ett mer spännande valFick min allra första mekaniska klocka idag, efter mycket research så fick det bli den här! Otroligt nöjd![]()
Snyggt! Inte så pjåkig start..Fick min allra första mekaniska klocka idag, efter mycket research så fick det bli den här! Otroligt nöjd![]()
Den är ju galet fin alltså!Börjar trivas med meshbandet, även om det inte alls är lika bekvämt som läder.
Nästa steg är väl gummi antar jag, men frågan är ju vilket.
![]()
Bra förstavalFick min allra första mekaniska klocka idag, efter mycket research så fick det bli den här! Otroligt nöjd![]()
Där kom den ja! Ett roligt släpp, snyggt kapatFick min allra första mekaniska klocka idag, efter mycket research så fick det bli den här! Otroligt nöjd![]()
Han gillar inte Squale för att Urban Gentry gillar märket. Huvudorsaken till det är avundsjuka från Archies sida.Varför är Archie så negativt ställd till Squale? Tips på annorlunda Squale som inte är för mycket homage?
Klart de gör1521 på Tudors digi-camo tygband. Riktigt ballt i mitt tycke. Existerar blåa digi-camo natoband?
![]()
![]()
![]()
Klart de görbara köpa! Tror de kan lira fint
Båda lär funka fint utseendemässigt. Phoenix är riktigt tunna vet jag och det andra där verkar ganska tjockt.Mja, är även svag för grått på Blå'ingen. Har än så länge hittat två kandidater:
Phoenix Urban
![]()
& grått canvas-nato från watchstrapsOn (tänker att detta kan vara skitsnyggt om man ruffar upp det en aning?!)
![]()
Mjo, tunnt är att föredra i mitt tycke.. Klippte av flärpen på undersidan av ett annat nato och det gjorde stor skillnad, tänker att det går att ordna med canvaset. Jaja, nu drömmer jag lite bara..Båda lär funka fint utseendemässigt. Phoenix är riktigt tunna vet jag och det andra där verkar ganska tjockt.
Jo det går ju. Jag föredrog det tidigare men numera tycker jag det ser så naket ut utan öglan som försvinner så kör dom oklipptaMjo, tunnt är att föredra i mitt tycke.. Klippte av flärpen på undersidan av ett annat nato och det gjorde stor skillnad, tänker att det går att ordna med canvaset. Jaja, nu drömmer jag lite bara..![]()
Det som gjorde att jag började gilla 1521:![]()
Sådär varsågoda, en av de snyggaste svarta dykare som gjorts. Vem bryr sig om vad vloggare säger när klockan sitter som en smäck och är urpraktisk.
Och vilken debut sedan! Snyggt fångat!Fick min allra första mekaniska klocka idag, efter mycket research så fick det bli den här! Otroligt nöjd![]()
Du har ju skrivit att du är sugen på både ena OCH andra. Så då är det väl bara köpa bådaFråga, jag har ingen erfarenhet av varken Squale el Sinn, är sjukt sugen på både en Squale 2002 OCH en Sinn UX....priserna är ca halva nypriset på Squale'n och ca 4000 billigare än nypriset på Sinn'en...hur faen ska man göra???
Obs, det är seriöst, så inga dumma kommentarer tack!vs
![]()
Jag misstänkte det, nja, då jag mest har ludd i fickorna å inte en massa 'crisp' tusenlappar får jag nog välja EN ja...haha![]()
Squale är tropiskt och alldeles underbart.Fråga, jag har ingen erfarenhet av varken Squale el Sinn, är sjukt sugen på både en Squale 2002 OCH en Sinn UX....priserna är ca halva nypriset på Squale'n och ca 4000 billigare än nypriset på Sinn'en...hur faen ska man göra???
Obs, det är seriöst, så inga dumma kommentarer tack!vs
![]()