Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Underbar!Trevlig fredag
Tack Den är riktigt braUnderbar!
Ja, så in i h.. också. Snyggt fångat där.Tack Den är riktigt bra
Grymt med TT och orange band!Tjänstgjort hela helgen lång, fasen vad jag gillar den här lelle krabaten. Trevlig söndag alla!
Tyckte detsamma (obviously )Grymt med TT och orange band!
Japp, det märks på armen om inget annat. Sjukt najs också med tanke på hur tunn den är.Tyckte detsamma (obviously )
Nämnde det i annan tråd igår, visste du om att den är 36mm och inte 38mm som den står specad som?
Tyckte väl den bars lite väl litet så kontrollmätte igår. Mig gör det inget, som du säger är den kanon precis som den ärJapp, det märks på armen om inget annat. Sjukt najs också med tanke på hur tunn den är.
Fin! Orange gör sig toppen på den och vid just denna årstidenTjänstgjort hela helgen lång, fasen vad jag gillar den här lelle krabaten. Trevlig söndag alla!
Det du söker finns hos Gnomon. Lite mjukare och smalnar även av mer än det svarta vid spännet, finns i orange å blå. Vetefåglarna var metallkeepersen tog vägen för det fanns innanHar precis köpt mig en 1521 på gummi men är inte helt nöjd med armbandet.
Gummit är ett tropic 125/85 mm och för långt för min handled.
Jag har sett att samma gummi även finns/har funnits i kortare längd och då med metallkeepers. Är det någon som vet var dessa finns att köpa?
Är det kanske någon som sitter på ett och vill byta med min längre variant?
Jag har ett oanvänt 20mm squale-mesh också att byta med.
Tack för tipset.Det du söker finns hos Gnomon. Lite mjukare och smalnar även av mer än det svarta vid spännet, finns i orange å blå. Vetefåglarna var metallkeepersen tog vägen för det fanns innan
Squale Strap
Here at Gnomon Watches we pride ourselves on providing our customers with the finest Authentic German, Swiss & Japanese Watches, Mechanical Watches and quality accessories and watch straps to buy online and our boutique.www.gnomonwatches.com
Ingen av Squale-experterna som kan göra ett utlåtande om den? Hittar själv bara 2003or i pvd, fanns de i stål också?Vad säger ni om denna? Ser den bra ut?
En 2003 quartz som säljs som NOS. Kan få den för 6000kr.
Squale 2003 Quartz 50 Atm anni ‘80 Bakelite 42mm cassa... säljes av en Privatsäljare på Chrono24 för 8 517 kr
Squale Annons: 8 517 kr Squale 2003 Quartz 50 Atm anni ‘80 Bakelite 42mm cassa..., Referensnummer 2003; Stål; Kvarts; Skick Oanvänd; År 1980; Klocka med originallåda; Lokaliserinwww.chrono24.se
Alltså jag är inte expert på nåt, men jag tycker det var några tusen för mycket för kvartsversionen, särskilt i TT.Ingen av Squale-experterna som kan göra ett utlåtande om den? Hittar själv bara 2003or i pvd, fanns de i stål också?
Mer expert än mig åtminstoneAlltså jag är inte expert på nåt, men jag tycker det var några tusen för mycket för kvartsversionen, särskilt i TT.
Visst, det är NOS och gillar man den spelar väl priset mindre roll kanske. Tjöööp!
Jag har jättedålig koll på kvarts överlag men jag vet att automaten finns i lite olika varianter. Fanns mycket 2003or ute för ett par år sen men börjar bli sällsynta. Kanske bra läge för köp trots allt? Finner ingen anledningen att misstro NOS-aspekten iafMer expert än mig åtminstone
Okej tack för input, är bra sugen efter att ha spanat efter vintage quartz-Squales ett tag.