Fin och balanserad samling med ett bra spektrum av modeller som släppts.Slänger in samlingsbilden här med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin och balanserad samling med ett bra spektrum av modeller som släppts.Slänger in samlingsbilden här med.
Tack! Saknas bara en Tiger nu...Fin och balanserad samling med ett bra spektrum av modeller som släppts.
Tänkte precis på det, men antog att du tyckte den var för storTack! Saknas bara en Tiger nu...
Jag har aldrig ens testat en så jag vet inte. Kan jag ha en Aquadive Bathyscaphe så funkar nog en sån också.Tänkte precis på det, men antog att du tyckte den var för stor
Hojta om du är i sthlm så skall du få testa minJag har aldrig ens testat en så jag vet inte. Kan jag ha en Aquadive Bathyscaphe så funkar nog en sån också.
Tack så mycket, det ska jag göra!Hojta om du är i sthlm så skall du få testa min
Ny bund i Drass Galeazzi-boetten. Ja tack!Detta var spännande Nytt samarbete.
Förstår att modellen kanske inte bekant för dig @MaBr men detta är alltså en polerad 1521 Ocean. Gammal klocka i modern tappning skulle man kunna säga! Frågor välkomnas Mvh ESå ja! Tillbaka med en polerad Ocean
Insåg nu att den matchar min Kallegadd riktigt bra
Hahaha, mycket bra! Tack för klargörandet. Grattis till nyförvärvet!Förstår att modellen kanske inte bekant för dig @MaBr men detta är alltså en polerad 1521 Ocean. Gammal klocka i modern tappning skulle man kunna säga! Frågor välkomnas Mvh E
Mesh är inte min påse chips visar det sig... Watchwear, watchgecko, bonetto, vart köper gruppen sina tropic style straps? Tänker mig ett svart Tropic-ish av fin kvalitét. Jag är svag för lite vaniljdoft också!
Kan som @MaBr rekommendera dessa:Mesh är inte min påse chips visar det sig... Watchwear, watchgecko, bonetto, vart köper gruppen sina tropic style straps? Tänker mig ett svart Tropic-ish av fin kvalitét. Jag är svag för lite vaniljdoft också!
Bra tips från @KlockTotte. Annars är de från Watchwear riktigt bra om det är just tropic du är ute efter. Personligen så älskar jag dessa från @tidochting.se som är väldigt snygga och sköna.Mesh är inte min påse chips visar det sig... Watchwear, watchgecko, bonetto, vart köper gruppen sina tropic style straps? Tänker mig ett svart Tropic-ish av fin kvalitét. Jag är svag för lite vaniljdoft också!
Och Honeycomb finns även dom på WatchwearBra tips från @KlockTotte. Annars är de från Watchwear riktigt bra om det är just tropic du är ute efter. Personligen så älskar jag dessa från @tidochting.se som är väldigt snygga och sköna.
Se där ja, det visste jag inte!Och Honeycomb finns även dom på Watchwear
Det är väl ett Selitta eller ETA i den så det borde du kunna få fixat hos vilken urmakare som helst?Hej.
Någon härinne som har förslag på bra serviceverkstad som inte skörtar upp en mer än nödvändigt?
Min SUB39 blev plötsligt stenhård att dra upp. Känns som om någonting hoppat snett. De den är ett par år nu, kan det vara vettigt att ge den en service och inte bara rätta till det som ev hamnar snett.
Stämmer. Sitter ett SW200 i denna.Det är väl ett Selitta eller ETA i den så det borde du kunna få fixat hos vilken urmakare som helst?
Ajdå, ja då är det nog bättre att leta vidare. Italien har jag tyvärr ingen erfarenhet av när det gäller service. Tänker du Squale själv eller någon annan?Stämmer. Sitter ett SW200 i denna.
Min lokala uris vill dock ha både lever och njurar för att serva, så jag hoppades på bättre tips här hemma i tråden. Någon som provat att serva i Italien? Skall ner en sväng i sommar.
Kommer att bo 12 km från en Squale AD så tänkte höra med dem, om jag inte får ngt bra tips här.Ajdå, ja då är det nog bättre att leta vidare. Italien har jag tyvärr ingen erfarenhet av när det gäller service. Tänker du Squale själv eller någon annan?