• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Lite sugen på att testa en ny variant av 1521 efter en andra sejour med polerad Ocean. Har du en annan 1521 och är sugen på att testa en Ocean så dra ett pm så kanske vi kan få till byte. PVD eller borstat case vore nice. Cheers!

Senast ändrad:
squale-1521-militare-blasted-www.sekvens.com-2.jpg

Tittar man på squale.ch så hittar man inga 1545. Det verkar som om Squale själva inte är så stolta över sina rolexkopior.

Jag tycker de borde sluta med sina "hommager", det skadar bara varumärket.
Om de verkligen behövs ekonomiskt så kunde de sälja dem under ett annat varumärke.

Senast ändrad:
Gnomon släpper nya färger i 1545-serien.
F7F133AA-9D26-4CF5-BADB-6C262323F59C.jpeg
Såg mejlet nu. Tycker personligen dom är skitsnygga. Jävligt sugen på den vita, kanske den grå. Lite högt prisade var dom kanske? Är det nya urverket märkbart bättre eller är det detaljerna som drar upp priset?

Sålde min svarta 1545 nyligen men saknar den lite. Squales Gmt är nog min mest använda klocka senaste 2 åren så vill ju supporta😩

Rykten har nått mig idag att Squale är på gång till en butik i halmstad. Det är extra kul för ägaren brinner rätt mycket för märket märker man. Kul att Squale letar sig in mer och mer i Sverige.

Om det är den lilla klockbutiken så var det där jag servade min Micro Le och vi pratade om hur bra märket är som "billig" klocka för nybörjare och folk som inte vill betala massa för beater klockor.

Verkar för övrigt som att Gnomon var lite väl snabba med att lägga ut nya modellerna… Finns inte kvar på sidan! Och på Squales sida smyghintar man med bilder på nya 1545 😄

Undrar om inte Squales nya 1545-kollektion är ett genidrag? Istället för att dumpa hela kollektionen som ett pinsamt strategiskt felsteg i Homage-träsket så blir Rolex-kopiorna bara ett udda första kapitel... Hursomhelst, tycker de nya modellerna är på helt rätt spår - den grå är riktigt cool!

1666514559392.png

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp