Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte bara nya färger, det är en helt ny boett.Gnomon släpper nya färger i 1545-serien.
Fick mailet såg färgerna och gick vidare ,trodde detbara va nya färger.Inte bara nya färger, det är en helt ny boett.
Såg direkt att det saknades kronskydd. Allt ser nytt ut, både visare, taveldesign och boett. Inte min cup of tea men lär säkert sälja.Fick mailet såg färgerna och gick vidare ,trodde detbara va nya färger.
Hoppas hoppas hoppas det är ny länk med.Inte bara nya färger, det är en helt ny boett.
Boett och krona har de ju i princip snott från en ännu äldre submariner så vet i fanken.Hoppas hoppas hoppas det är ny länk med.
Men annars är det där helrätt enligt mig. Ny design som tar det bort från Sub.
Haha, ja nej du har ju rätt. Men visarna och tavlan. De räddar detta.Boett och krona har de ju i princip snott från en ännu äldre submariner så vet i fanken.
Jag gillar i alla fall tavlan, den är retrocool!Haha, ja nej du har ju rätt. Men visarna och tavlan. De räddar detta.
Såg mejlet nu. Tycker personligen dom är skitsnygga. Jävligt sugen på den vita, kanske den grå. Lite högt prisade var dom kanske? Är det nya urverket märkbart bättre eller är det detaljerna som drar upp priset?Gnomon släpper nya färger i 1545-serien.
Coming up with a new design...Gnomon releases new colors in the 1545 series.
Ojojoj, nu jäklar snackar vi feta nyheter! Synd att Squales gummin är så onödigt dyra bara. Man blir ju sugen...
Klart du ska ha ettOjojoj, nu jäklar snackar vi feta nyheter! Synd att Squales gummin är så onödigt dyra bara. Man blir ju sugen...
Får jag tag på ett till ett vettigt pris så ska jag definitivt ha det.Klart du ska ha ett
Ja, ska bli kul att kunna testa Squale i butik!@MaBr Du borde väl hoppa jämfota
Rykten har nått mig idag att Squale är på gång till en butik i halmstad. Det är extra kul för ägaren brinner rätt mycket för märket märker man. Kul att Squale letar sig in mer och mer i Sverige.
That's an amazing collection!What's the status of your Squale collection?
Wow, that PVD quartzThat's an amazing collection!
Here's mine. Two were bought after the group photo so they got their own pictures.