• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Äntligen en återförsäljare som säljer Squale!
Ägaren har gett oss en rabattkod på 15%
Skriv bara #Hur15 så får du din rabatt.😍
Det går att beställa via Mail eller sociala medier som Instagram/fb

Matic
IMG_20230301_134211.jpg
IMG_20230228_221125.jpg
Jäkligt nice hade dom gjort den utan datum hade jag slagit till på en sådan direkt

Fii fanken vad bra den är! Blir sugen på att byta min mot en sån när jag ser den. Den skulle haft den gråa tavlan bara. 😁 Älskar att man ser den blåa ARen så tydligt på din. 👌

Edit: Är tavlan blank, sunburst eller matt på den förresten?
Ja den gråa tavlan är magisk 😍

Tavlan är åt det matta på denna, gör sig bra med det orange och matta boetten 🥰 Tavlan poppar mot svart band. Passar mig bra 😅

För er som råkar gilla Squale så har det startats en site bara för Squale. Tanken med siten är att samla så mycket information det bara går i form av historia, modeller etc på ett och samma ställe. Det är inte jag som har startat den utan en annan Squale-nörd men jag har bidragit med en SOTC för att ha lite content i uppstarten. Siten är inte 100% än och innehållet är rätt klent just nu men det kommer att byggas upp efterhand.

Är det någon härifrån som känner att de har innehåll att bidra med eller om man vill publicera en SOTC så säg till mig så ska ni få en e-postadress till admin på siten. 🦈

https://www.the-squale-collector.com/

För er som råkar gilla Squale så har det startats en site bara för Squale. Tanken med siten är att samla så mycket information det bara går i form av historia, modeller etc på ett och samma ställe. Det är inte jag som har startat den utan en annan Squale-nörd men jag har bidragit med en SOTC för att ha lite content i uppstarten. Siten är inte 100% än och innehållet är rätt klent just nu men det kommer att byggas upp efterhand.

Är det någon härifrån som känner att de har innehåll att bidra med eller om man vill publicera en SOTC så säg till mig så ska ni få en e-postadress till admin på siten. 🦈

https://www.the-squale-collector.com/
Kul!! Tack för att du delar med dig 😍

God lördag!

Fråga till er som handlat från Gnomon senaste året: Åker man på alla avgifter som man normalt ska göra (moms, tull etc.) eller är det fortfarande lite spridda skurar?

Finns en på blocket för 8000 och uttagen sent 2022. Sök på bara Squale.
Och nu här :)

Får ta ut provision 😜

Mer Super Squale - Blue Arabic. 💙

squale-super-squale-blue-arabic-www.sekvens.com.jpg
Fantastisk! Hur upplevs den blåa färgen på riktigt? På produktbilderna så ser den mycket ljusare ut. Det ser helt klart bättre ut på din bild får jag säga, härlig blå färg. Är det för övrigt lila toner i den eller är den blå i alla ljus?

Fantastisk! Hur upplevs den blåa färgen på riktigt? På produktbilderna så ser den mycket ljusare ut. Det ser helt klart bättre ut på din bild får jag säga, härlig blå färg. Är det för övrigt lila toner i den eller är den blå i alla ljus?
Ja, mycket bättre i verkligheten. Väldigt mörkt blå, men ändrar karaktär beroende på ljus. Ser nästa svart ut inomhus med låg belysning. Inte några direkt lila toner tycker jag.

Känns riktigt najs!

Tillbaka
Topp