Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om man vill bjussa på en wrist roll här, hur löser man det på enklast möjliga vis?
Jättesnart, ganska snart eller inte så värst snart?Psst. Det händer snart något kul
Ganska snart skulle jag sägaJättesnart, ganska snart eller inte så värst snart?
Nu tror jag vi är snubblande nära ”ganska snart”.Ganska snart skulle jag säga
Nu tror jag vi är snubblande nära ”ganska snart”.
En 1521 COSC Marina Militaire? Fan vad de släpper många klockor utan hajen nu för tiden. Jag gillar det INTE!
Ser gött ut! Känns den bra?So shiny!
Ser gött ut! Känns den bra?
Såg en YT klipp och där sa ngn att när Squale gjorde boetter till andra märken så satt hajen längst ner och det andra märket uppe?En 1521 COSC Marina Militaire? Fan vad de släpper många klockor utan hajen nu för tiden. Jag gillar det INTE!
Japp, stämmer bra det! Det hade helt klart varit mer rätt i mina ögon. Älskar knäpp-hajen!Såg en YT klipp och där sa ngn att när Squale gjorde boetter till andra märken så satt hajen längst ner och det andra märket uppe?
Så Hajen nere och så MM uppe tycker jag som inte kan någonting om Squale
Saknar hajen. Men annars riktigt najs!
Mnjae. Jag hade nog hoppats på något somrigare. Den känns lite deppig i den färgsättningen. Svart sunburst blandat med orange blir lite brunt i mina ögon och jag associerar det med..
Jag saknar den där FantanMnjae. Jag hade nog hoppats på något somrigare. Den känns lite deppig i den färgsättningen. Svart sunburst blandat med orange blir lite brunt i mina ögon och jag associerar det med..
Och ”lite”..
Ja, hade den haft hajen hade jag älskat den. Nu tycker jag att den är mjeee.Saknar hajen. Men annars riktigt najs!
Squale Montauk!Vad är det här för modell?
Frågar åt en vän
Nån specialare till amerikanska marknaden eller?Squale Montauk!
Ja, tror bara att den säljs hos Long Island Watch.Nån specialare till amerikanska marknaden eller?