• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

AAhh uppfattade de som dom låg i USA :) 2 dagar va inte långt! Så 25% moms+ Tull på ca 500:- ?
Hur känns kvaliteen på Uret?
De skickar med DHL express så normalt är väl tre dagar tror jag. Fördelen med DHL är att de skickar faktura i efterhand, de håller inte ditt paket som gisslan som Postnord gör. Inte ens det, det blev 285kr för alltihop.

Jag är löjligt nöjd med min. Riktigt bra kvalitet och färgerna är underbara. :)

Edit: Får slänga in en bild nu, för mycket text och för få bilder. :D
PSX_20181201_103753.jpg

De skickar med DHL express så normalt är väl tre dagar tror jag. Fördelen med DHL är att de skickar faktura i efterhand, de håller inte ditt paket som gisslan som Postnord gör. Inte ens det, det blev 285kr för alltihop.

Jag är löjligt nöjd med min. Riktigt bra kvalitet och färgerna är underbara. :)

Edit: Får slänga in en bild nu, för mycket text och för få bilder. :D
PSX_20181201_103753.jpg
Tack och Bock! ..jajävlar så snygg den e :happyhappy:

Tycker det är hög kvalitet. Till och med så att jag börjar tvivla på om jag ska ha kvar min sub, känns tveksamt att ha 70 papp låsta när jag har en nästintill lika fin klocka för en sjundedel av priset...
Hoppla! Inte kan den va av samma kvalitutt som en Sub? :eek::) Men mycket intressant då du besitter en som är mitt favvour och jämför den. Månne beställa ASAP :hungry:

Har gnomon höjt priset på tropicen? Ingen som är sugen på att byta/sälja sin gmt squale? Ev byte plus pengar mot en otroligt snyggt moddad seiko som är one of a kind.

Bilagor

• received_285167218805964.jpeg
    received_285167218805964.jpeg
    111.5 KB · Visningar: 8
Tillbaka
Topp