• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

7ABB3FDB-CB5F-4362-B10E-9ECDAFA0753E.jpeg

Jag har inte Squale mesh. Har läst för många sämre recensioner om just deras eget mesh. Jag gillar tunt och tätt;)

Vridningen är så förbannat snygg! En kan önska att de behöll deras orange'a signatur-minutvisare.. :)

Vridningen är så förbannat snygg! En kan önska att de behöll deras orange'a signatur-minutvisare.. :)
Håller med om vridringen. Men efter att ha burit klockan i ett par dagar så tycker jag nog att den är allra bäst som den är. En orange visare hade tagit lite för mycket fokus av allt det andra härliga :)

Varför är Archie så negativt ställd till Squale? Tips på annorlunda Squale som inte är för mycket homage?

Det är också en av de vackraste sommardinkorna alla kategorier. Då kan man stå ut med småsaker som att lumen är sådär och att det saknas bra länkalternativ.
Håller med om att det är den ultimata sommarklockan. Det ska ändå vara gummi, mesh eller nato på en Squale och så det spelar ingen roll att det inte finns någon bra länk. :D Och som jag har sagt tidigare, vad ska man med lume till på en sommarklocka? Det blir ju aldrig mörkt! :cool:

Håller med om att det är den ultimata sommarklockan. Men det ska ändå vara gummi, mesh eller nato på en Squale och så det spelar ingen roll att det inte finns någon bra länk. :D Och som jag har sagt tidigare, vad ska man med lume till på en sommarklocka? Det blir ju aldrig mörkt! :cool:
Sant. Men jag tror den skulle vara asball på ett jubilee också!

Den gör ju sig oerhört bra på mesh. Men visst, en snygg länk från Squale som matchar klockan hade varit trevligt.

Tillbaka
Topp