![]()
Jag har inte Squale mesh. Har läst för många sämre recensioner om just deras eget mesh. Jag gillar tunt och tätt![]()
Vridningen är så förbannat snygg! En kan önska att de behöll deras orange'a signatur-minutvisare..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Jag har inte Squale mesh. Har läst för många sämre recensioner om just deras eget mesh. Jag gillar tunt och tätt![]()
Håller med om vridringen. Men efter att ha burit klockan i ett par dagar så tycker jag nog att den är allra bäst som den är. En orange visare hade tagit lite för mycket fokus av allt det andra härligaVridningen är så förbannat snygg! En kan önska att de behöll deras orange'a signatur-minutvisare..![]()
Den är ju bara så bra!Som att glaset inte ens är där!
![]()
![]()
Sat*n vad ball! Är det nån limited edition eller hur får man tag på en den?
Ah, jag gör det, tack!Backa till sidan 53 och läs framåt!
(Det är en LE, slutsåld för tillfället!)![]()
Limited edition 80 pieces. 40 är redan sålda, 40 kommer säljas i augusti/september.Sat*n vad ball! Är det nån limited edition eller hur får man tag på en den?
Ah, jag gör det, tack!
Då får man spana på begagnade marknaden...
Tack, då får jag hålla utkik i Augusti/September då. Den tavlan är ju helt galet snygg.Limited edition 80 pieces. 40 är redan sålda, 40 kommer säljas i augusti/september.
Har sagt det själv..bästa släppet från squale i modern tid enligt migTack, då får jag hålla utkik i Augusti/September då. Den tavlan är ju helt galet snygg.
Kan mycket väl vara det, jag gillar vita/blåa Matic 60 också men den här är också fantastiskt fin!Har sagt det själv..bästa från squale under modern tid enligt mig
-Kan mycket väl vara det, jag gillar vita/blåa Matic 60 också men den här är också fantastiskt fin!
När vi ändå talar om trollen.
![]()

Jag är förstås också förtjust men har en liten reservation för insertet som jag på bild tycker skiftar lite åt det lila. Stämmer det jämfört med era intryck i köttet så att säga?När vi ändå talar om trollen.
![]()
Varför är Archie så negativt ställd till Squale? Tips på annorlunda Squale som inte är för mycket homage?
1521 är ju inte en homage så vill man ha något annorlunda så är den perfekt.Varför är Archie så negativt ställd till Squale? Tips på annorlunda Squale som inte är för mycket homage?
Det är också en av de vackraste sommardinkorna alla kategorier. Då kan man stå ut med småsaker som att lumen är sådär och att det saknas bra länkalternativ.1521 är ju inte en homage så vill man ha något annorlunda så är den perfekt.
![]()
Det är också en av de vackraste sommardinkorna alla kategorier. Då kan man stå ut med småsaker som att lumen är sådär och att det saknas bra länkalternativ.
Håller med om att det är den ultimata sommarklockan. Det ska ändå vara gummi, mesh eller nato på en Squale och så det spelar ingen roll att det inte finns någon bra länk.Det är också en av de vackraste sommardinkorna alla kategorier. Då kan man stå ut med småsaker som att lumen är sådär och att det saknas bra länkalternativ.
Sant. Men jag tror den skulle vara asball på ett jubilee också!Håller med om att det är den ultimata sommarklockan. Men det ska ändå vara gummi, mesh eller nato på en Squale och så det spelar ingen roll att det inte finns någon bra länk.Och som jag har sagt tidigare, vad ska man med lume till på en sommarklocka? Det blir ju aldrig mörkt!
![]()
Nä, det är ingenting jag sett eller tänkt på. Det ser ut som stål.Jag är förstås också förtjust men har en liten reservation för insertet som jag på bild tycker skiftar lite åt det lila. Stämmer det jämfört med era intryck i köttet så att säga?
Jag är tveksam, men hade varit intressant att se. I så fall med raka ändlänkar så man får retro-vibbar.Sant. Men jag tror den skulle vara asball på ett jubilee också!
Jag är tveksam, men hade varit intressant att se. I så fall med raka ändlänkar så man får retro-vibbar.
Det var det jag menade, med lite bättre länkalternativ..Snyggare raka ändlänkar och det är en match! Lånad bild..
![]()