Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fii fanken vad bra den är! Blir sugen på att byta min mot en sån när jag ser den. Den skulle haft den gråa tavlan bara.
Ja den gråa tavlan är magiskFii fanken vad bra den är! Blir sugen på att byta min mot en sån när jag ser den. Den skulle haft den gråa tavlan bara.Älskar att man ser den blåa ARen så tydligt på din.
Edit: Är tavlan blank, sunburst eller matt på den förresten?
De orangea detaljerna är kanon. Första gången jag såg den tyckte jag att det var lite mycket men nu tycker jag att det ser helt rätt ut.Ja den gråa tavlan är magisk
Tavlan är åt det matta på denna, gör sig bra med det orange och matta boettenTavlan poppar mot svart band. Passar mig bra
![]()
Kul!! Tack för att du delar med digFör er som råkar gilla Squale så har det startats en site bara för Squale. Tanken med siten är att samla så mycket information det bara går i form av historia, modeller etc på ett och samma ställe. Det är inte jag som har startat den utan en annan Squale-nörd men jag har bidragit med en SOTC för att ha lite content i uppstarten. Siten är inte 100% än och innehållet är rätt klent just nu men det kommer att byggas upp efterhand.
Är det någon härifrån som känner att de har innehåll att bidra med eller om man vill publicera en SOTC så säg till mig så ska ni få en e-postadress till admin på siten.
https://www.the-squale-collector.com/
Aldrig sett en Matic som ser så där härligt vintage-aktig ut - riktigt niceMaticen får flyga på nytt band, funkar helt ok och väldigt bekvämt att bära!
![]()

Tackar, tackar och kul att du gillar den!Aldrig sett en Matic som ser så där härligt vintage-aktig ut - riktigt nice![]()
Finns en på blocket för 8000 och uttagen sent 2022. Sök på bara Squale.Det verkar vara galet svårt att få tag på en Matic
Någon som har en?
Och nu härFinns en på blocket för 8000 och uttagen sent 2022. Sök på bara Squale.
Fantastisk! Hur upplevs den blåa färgen på riktigt? På produktbilderna så ser den mycket ljusare ut. Det ser helt klart bättre ut på din bild får jag säga, härlig blå färg. Är det för övrigt lila toner i den eller är den blå i alla ljus?Mer Super Squale - Blue Arabic.
![]()
Ja, mycket bättre i verkligheten. Väldigt mörkt blå, men ändrar karaktär beroende på ljus. Ser nästa svart ut inomhus med låg belysning. Inte några direkt lila toner tycker jag.Fantastisk! Hur upplevs den blåa färgen på riktigt? På produktbilderna så ser den mycket ljusare ut. Det ser helt klart bättre ut på din bild får jag säga, härlig blå färg. Är det för övrigt lila toner i den eller är den blå i alla ljus?